خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > ستارگان مشهور دنیا که به دام اعتیاد افتادند

ستارگان مشهور دنیا که به دام اعتیاد افتادند

در این مطلب با ستارگان مشهور دنیا که به مواد مخدر اعتیاد داشته یا دارند آشنا می شوید.
ستارگان مشهور دنیا که به دام اعتیاد افتادند
شهرت و ثروت چیزهایی هستند که بیشتر ما، حتی اگر در ظاهر نشان ندهیم، برای به دست آوردن آنها تلاش می کنیم. با این حال، با وجود تمام علاقه ای که به ستاره های محبوب مان داریم، گاهی فراموش می کنیم که آنها هم درست مثل ما انسان هستند و ممکن است که به بیراهه روند.
 اعتیاد معضل مهمی نه تنها برای بسیاری از مردم عادی، بلکه برای بسیاری از ستارگان مشهور دنیا نیز است. آنها به دلایل مختلفی، از شهرت گرفته تا افسردگی و شکست عشقی، به اعتیاد روی می آورند که متاسفانه روی حرفه و طرز فکر طرفداران آنها نیز تاثیری منفی می گذارد.
اما آیا می دانید که این ستاره ها کدامند؟ اگر شما هم دوست دارید که با ستاره هایی که به مواد مخدر اعتیاد داشته یا همچنان دارند آَشنا شوید، با ما همراه باشید.
جنیفر آنیستون 
جنیفر آنیستون یکی از بازیگران محبوب آمریکایی است اما گویا او در زندگی شخصی خود آنقدرها هم که شما فکر می کنید موفق نیست. او در مصاحبه ای اعتراف کرده که به ماری جوآنا اعتیاد دارد. او حتی گفته که در طول ازدواج اش با برد پیت، اعتیادش به این ماده مخدر بیشتر شد. از کجا معلوم، شاید برد پیت بود که این یادگاری تلخ را از زندگی اش برای او بر جای گذاشت؟

آنجلینا جولی 
آنجلینا جولی با مواد مخدر غریبه نیست. اگر چه او بازیگری سرشناس، زنی خیر و مادری مهربان و دلسوز است اما اعتیاد او به مواد مخدر لکه سیاهی بر زندگی اش است که از دید هیچکس پنهان نیست.
او حتی در مقابل خانواده، دوستان و حتی در استودیوهایش و ملا عام نیز به طور آشکارا مواد مخدر مصرف می کند. اعتیاد او آنقدر بود که زمانی که او برای نقش «Lara Croft» در فیلم « Tomb Raider» انتخاب شده بود، کارگردان فیلم به دلیل سابقه اعتیادی که داشت، هر از چند گاهی از او تست اعتیاد می گرفت.

ریحانا
ریحانا نیز از آن جمله ستاره هایی است که به طور علنی به اعتیاد خود اعتراف می کند. او می گوید که تنها به وید اعتیاد دارد اما عکس هایی از او در حال کشیدن جوینت نیز منتشر شده است. او با این کار بسیاری از هوادارانش را از خود راند.

کارا دلوین
کارا دلوین یکی دیگر از چهره های هالیوودی است که از همان بچگی در محیطی پر از مواد مخدر بزرگ شد. مادر او اعتیاد شدیدی به هروئین داشت و همین امر روی سبک زندگی او نیز تاثیر گذاشت. او می گوید: «اگر چه مادرم هیچوقت جلوی من مواد مصرف نمی کرد اما من تحت تاثیر او قرار گرفته و معتاد شدم.» یک بار در سال ۲۰۱۳ زمانی که کارا از خانه اش بیرون می آمد، توسط دوربین خبرنگاران دستگیر شد.
در عکس ها، یک نایلون حاوی پودر سفید رنگی از جیب های او بیرون زده بود. نمی دانیم که او هنوز هم به مواد مخدر اعتیاد دارد یا نه اما خوشبختانه مصرف او تا به حال به حرفه اش لطمه ای وارد نکرده است.

اپرا وینفری 
مطمئنا شما از موفق ترین و پولدارترین زن جهان انتظار ندارید که به مواد مخدر اعتیاد داشته باشد. اپرا وینفری ۲۵ سال است که در زمینه های مختلفی فعالیت دارد طوری که او را به شهرت جهانی رسانده است. او زن خیری است که کمک های زیادی به مردم کرده است اما خیلی ها هنوز درد دل های او را نمی دانند.
او در کودکی در فقر به سر می برد و چندین بار مورد تجاوز قرار گرفت. او اعتراف می کند که در سن ۲۰ سالگی کوکائین مصرف می کرد اما خوشبختانه توانست خودش را از آن باتلاق بیرون بکشد و زندگی تازه و سالمی را در پیش گیرد.

 
کریستن استوارت
درست قبل از فیلمبرداری مجموعه «Twilight» عکس هایی از کریستن استوارت که در حال کشیدن مواد مخدر در مقابل خانه اش بود، منتشر شد. مطمئنا شما هم می توانید تصور کنید که این عکس ها چه تاثیر منفی بر شخصیت او نزد هوادارانش بر جای گذاشت. اگر چه او در جواب مردم گفت: «وید کشیدن من تنها به خودم ربط دارد» اما از آن پس بود که او دیگر هیچگاه نتوانست جایگاه مستحکم خود را در میان مردم پیدا کند.

متیو مک کانهی
متیو مک کانهی اعتراف می کند که قبل از آشنایی با همسرش به مواد مخدر اعتیاد داشته است. او جزو یکی از ستاره هایی است که بدون توجه به نظر هوادارانش وید مصرف می کرد.  او حتی یک بار در خانه اش واقع در آستین تگزاس توسط ماموران پلیس، به دلیل مصرف ماری جوآنا، دستگیر شد.

کامرون دیاز
کامرون دیاز نیز به ماری جوآنا اعتیاد دارد. او حتی چندین بار در موقعیت های مختلف در حال کشیدن این ماده مخدر دیده شد. او حتی اعتراف کرد که چندین سال پیش از اسنوپ داگ، که با هم در یک دبیرستان درس می خواندند، مواد خریده است.

کیت ماس
کیت ماس یکی از بهترین سوپرمدل های جهان است اما متاسفانه او به مواد مخدر اعتیاد دارد. گفته شده که او به هروئین معتاد است که البته ظاهر لاغر و نحیف او نیز  این امر را ثابت می کند. پس از جدایی او از جانی دپ، اعتیاد او شدت یافت.
او از سر ناراحتی و افسردگی نه تنها مواد مخدر بلکه مشروبات الکی نیز به وفور مصرف می کرد که در نهایت منجر به لغو قراردادهای کاری اش شد. اگرچه او برای ترک اعتیاد خود تلاش کرد اما هنوز هم نتوانست آن را به طور کامل کنار بگذارد.

مایلی سایرس
اگر چه مایلی سایرس در مصاحبه های اخیرش اعلام کرده که مصرف مواد مخدر را کنار گذاشته اما این واقعیت گذشته او را پاک نمی کند. او در گذشته از هر فرصتی برای مصرف مواد استفاده می کرد. حتی عکس های زیادی از او در حال مصرف مواد مخدر نیز پخش شده است. او علت ترکش را تمرکز روز آلبوم های جدیدش می داند و گفته که ترک وید برایش بسیار ساده بوده است.

لیدی گاگا
لیدی گاگا به ماری جوآنا و کوکائین اعتیاد شدید داشت اما خوشبختانه به کمک التون جان توانست اعتیادش را کنار بگذارد. او خودش اعتراف می کند که تنها به خاطر رویارویی با شهرت، به مواد مخدر روی آورد که مصرف روزانه او حتی از ۱۵ تا ۲۰ جوینت هم تجاوز می کرد.
منبع: برترین ها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *