خانه > روانشناسی > تست روانشناسی > شخصیت شناسی از روی رنگ چشم شما !

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم شما !

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم شما !

ادعاهای عجیب و غریب محققان انگار تمامی ندارد.گویی آنها تمام ظرافت های جسم و ذهن آدمها را می دانند و کافی است نگاهی به یک فرد بیندازند تا شخصیت پیچیده اش را بشناسند. محققان می گویند نه تنها شکل ابرو و فرم چهره که رنگ چشمها هم گویای شخصیت آدمهاست. آنها تصور می کنند که میزان روشن یا تیره بودن چشم، می تواند شخصیت آدم ها را مشخص کند .

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم

شخصیت شناسی براساس رنگ چشم

همانطور که شاید شنیده باشید، چشم‌ها پنجره‌هایی هستند که به سمت روح باز می‌شوند. از نظر فیزیولوژیکی، رنگ چشم ویژگی‌ای است که تحت تاثیر ژن‌هاست. با اینکه رنگ چشم وراثتی است، اما برخی بر این باورند که افراد با رنگ چشم‌های مختلف ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی دارند!


چشم‌های خاکستری

این افراد بسیار حساس هستند، بسیار رویا پرداز هستند و دوست دارند که برای ریسک‌ها، پیشرفت‌های حرفه‌ای و کاری و قرارهای عاشقانه‌شان از پیش برنامه ریزی کنند.
اگر کسی با چشم های خاکستری را ملاقات کردید بدانید که آرزوهای زیادی در زندگی دارد. کسانی که چشم های خاکستری دارند می‌دانند چه می‌خواهند و هدفشان را در زمینهٔ کاری شناسایی کرده‌اند. بجز شغل، وجههٔ عمومی‌شان هم برایشان بسیار مهم است.

کسانی که چشم‌های خاکستری دارند خونگرم بوده و خودشان را دوست دارند. آنها قوی هستند و در زمان بروز مشکل آماده دفاع از موقعیت خود هستند. آنها بیشتر به دنبال راه حل‌های معقول بوده و بر منطق تکیه دارند. این افراد برای مدیر بودن زاده شده‌اند و این قضیه دیر یا زود برای همه برملا میشود.
گاهی اوقات افرادی که چشم‌های خاکستری دارند حس حسادت قوی‌ای دارند اما تلاش می‌کنند که آن را پنهان کنند و به ندرت پیش می‌آید که به این ضعف اعتراف کنند.

مردهایی که چشم‌های خاکستری دارند اغلب انسان های سردی به نظر می‌آیند و زنانی که چشم‌های خاکستری دارند هم گفته می‌شود که فقط زمانی احساسات خود را بروز می‌دهند که بدانند شریکشان تا آخر عمر آنها را دوست خواهد داشت.

این افراد اعتماد دیگران را جلب می‌کنند زیرا راز نگه دارهای خوبی هستند. آنها به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و به راحتی هم دوست پیدا می‌کنند؛ هرچند این دوستی‌ها همیشه با دوام و واقعی نیستند.

آنها تند تند عاشق می‌شوند و ممکن است علاقه‌شان را به یک نفر از دست بدهند و کس دیگری را جایگزین کنند و به همین دلیل هم هست که روابطشان زیاد دوام ندارد. اما اگر آنها بخواهند شریک جدی برای روابطشان انتخاب کنند، آن شخص باید از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشد چراکه افراد چشم خاکستری از زندگی در فقر بیزارند.

چشم‌های سبز

داشتن چشم سبز درمیان افراد نادر است اما آنها دیگران را مثل آهنربا جذب می‌کنند. چشم‌های سبز اغوا کننده و گاهی هم هیپنوتیزم کننده هستند اما لازم به ذکر است که افرادی که چشم‌های سبز دارند گاها خائن هستند. در زندگی حرفه‌ای و شخصی عموما این افراد مدیر هستند. آنها مصمم هستند، ذهنی تیز و نافذ دارند و دارای استعداد و توانایی‌هایی هستند. آنها در روابط عاشقانه زیاد سازش‌کارنیستند. آنها از دیگران کنجکاوتر بوده و علایق بیشتری دارند. این افراد بیشتر به هنرهای کلاسیک علاقه مند هستند. چشم سبزها شنودگان و سخنوران خوبی نیز می‌باشند.

افراد چشم سبز قلق خودشان را دارند و به شدت به کسانی که موفق هستند احترام میگذارند. به دلیل ویژگی مدیر بودنشان به طور جسورانه و مشخصی رشد می‌کنند و تمام موانع بر سر راهشان را برمی‌دارند.

کسانی که چشم‌های سبز دارند بسیار زیبا هستند اما سردی درونشان را پنهان میکنند. این افراد گاهی اوقات به شدت خودخواه هستند.
بر اساس کواکب و ستاره شناسی، افرادی که چشم سبز دارند از همه مهربان‌تر هستند و سبزی چشم این افراد ترکیبی از انرژی نپتون و زهره است.

چشم‌های آبی

قرنیهٔ چشم کسانی که چشم‌های آبی دارند از کسانی که چشم‌های قهوه‌ی دارند حساس تر است و کلا کسانی که چشم‌های روشن دارند فیلترهای نوری ضعیف‌تری دارند. در واقع این توضیحی بر این قضیه است که چرا افرادی که در کشورهای شمالی زندگی می‌کنند بیشتر چشم‌های خاکستری و آبی دارند ولی افرادی که در کشورهای جنوبی زندگی می‌کنن بیشتر چشم‌های قهوه‌ای دارند!‌ زندگی در جنوب به محافظت بیشتری در برابر نور خورشید احتیاج دارد.

کسانی که چشم‌های آبی دارند رمانتیک و رویاپرداز هستند. آنها دائما رویای عشقی واقعی را در سر دارند و اغلب در یک دنیای خیالی زندگی می‌کنند. این افراد دوست دارند که بهشان اظهار عشق شود و بدون عشق و دوست داشته شدن نمی‌توانند زندگی کنند.

کسانیکه چشم‌های آبی دارند حساس و آسیب پذیر هستند، زود بهرشان برمی‌خورد و همه چیز را بیش از حد جدی می‌گیرند. ابتلا به افسردگی و افسرده شدن برای این افراد بسیار آسان است.
افرادی که چشم‌های آبی دارند مدام در حال تغییر مود و حال و هوای خود هستند.

هرچه چشم‌های یک نفر آبی‌تر باشد گرمای کمتری در روحش دارد. افراد چشم آبی میتوانند بسیار بی رحم و ظالم باشند.
این افراد اغلب تحریک پذیر و پرخاشگر هستند.

افراد چشم آبی صادق و سخاوتمند هستند و سریع مسیرشان را پیدا میکنند و با آن وفق می‌یابند. این افراد عموما هنرمند، مخترع و زیبایی پرست هستند.

افراد چشم آبی جذاب واحساساتی هستند و خواسته‌های زیادی از شریک‌شان دارند. این افراد نه تنها در عشق قوی هستند بلکه در نفرت هم همینطور هستند. اگر از کسی متنفر شوند جنگی طولانی به راه میندازند. این افراد نترس هستند و بیشتر احساساتی عمل می‌کنند تا منطقی.

چشم‌های قهوه‌ای

افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند بمب انرژی هستند. آنها بامزه و شوخ هستند و دوست دارند وارد کارهای مختلف شوند. برای آنها هدف وسیله را توجیه می‌کند.
افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند با شور و شوق عشق می‌ورزند اما این احساسات عاشقانهٔ آنها خیلی طول نمی‌کشد. آنها از شریک زندگی خود نا امید نمیشوند، فقط یکدفعه بدون دلیل سرد میشوند.

مردانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند به آسانی عصبانی می‌شوند اما عصبانی ماندن‌شان زیاد طول نمی‌کشد.آنها اجازه می‌دهند که بهشان دستور بدهید و ازشان چیزی درخواست کنید، اما پذیرای درخواست‌های زیاد از حد هم نیستند.

افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند پروشور، فعال و با انرژی هستند. آنها اغلب جاه طلب، بلند پرواز و ماجراجو هستند.

کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند اغلب اهداف بزرگی دارند. آنها قدرتمند و مدیر آفریده شده‌اند. آنها دوست دارند در معرض توجه باشند. این افراد دوست دارند موفق شوند و دوست دارند که دیگران مدام این موفقت‌های آنها را تایید کنند.

کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند تمایل به ناسازگاری و تحریک پذیری دارند و گاهی هم می‌توانند کاملا پرخاشگر و تهاجمی باشند.
آنها به خودشان مطمئن‌اند، مصمم هستند و اگر لازم باشد نترس هستند. آنها شوخ و اجتماعی هستند و به راحتی با غریبه‌ها کنار می‌آیند.
کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند بسیار عاشق و شیفته هستند، رمانتیک هستند، رویاپردازی می‌کنند و ترجیح میدهند که در یک دنیای خیالی باشند نه دنیای واقعی.

افراد چشم قهوه‌ای بسیار مستعد تنبلی هستند.

چشم‌های مشکی

ابتدا باید گفت که از لحاظ علمی چشم مشکی وجود ندارد و مشکی درواقع همان قهوه‌ای بسیار پررنگ است. داشتن چشم‌های مشکی نشانهٔ شور و علاقه است. این افراد هیچگاه در هدفشان تسلیم نمی‌شوند. آنها بسیار مقاوم هستند، با مشکلات مواجه می‌شوند و بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند.

شور و هیجان در این افراد موج می‌زند و این قضیه انکار نشدنی است. آنها عاشق هستند. آنها خودشان و دیگران را یکسان دوست دارند. با وجود اینکه عزت نفس بالایی دارند، اما دیدگاه‌ها و نظرات دیگران را هم می‌شنوند و به آنها احترام می‌گذارند.

اگر آنها کسی را دوست داشته باشند سریع از خودشان بروز می‌دهند و همین مسئله هم باعث شده که آنها مستعد خیانت باشند. اما آنها اغلب از این کارشان پشیمان نیستند زیرا بنظرشان زندگی برای تجربه کسب کردن است.
هم مردان چشم سیاه و هم زنان چشم سیاه خیانت می‌کنند، هرچند در مورد مردان شایع تر است.

دخترانی که چشم‌های مشکی دارند حاضرند برای عشق‌شان دنیا را زیر پا بگذارند. آنها خلاق، اهل دانش و باهوش هستند. علاقه، آنها به رهبری و فعال بودن در هر چیزی حد و مرز ندارد.

این افراد در خانه داری هم خوب عمل می‌کنند طوریکه فکر می‌کنی هیچ غذایی نیست که آنها نتوانند بپزند. آنها در جایی که به رسمیت شناخته نشوند کار نمی‌کنند. اگر رئیس آنها چون حالش خوش نیست کمی صدایش را برای آنها بالا ببرد، آنها سریعا از کار استعفا می‌دهند و پشیمان هم نمی‌شوند.

افراد چشم سیاه به شدت خوش بین و قابل اعتماد هستند.

منبع: سیمرغ

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *