خانه > بیوگرافی > عکس های مدل زیبای ایرانی “شقایق ثـامن” + بیوگرافی

عکس های مدل زیبای ایرانی “شقایق ثـامن” + بیوگرافی

زیبایی یکی از مزیت های دیده شدن و شناخته شدن در بین عموم مردم و اطرافیان است و گاهی باعث پیشرفت یک شخص و محبوب شدن آن می شود . یکی از افرادی که با خوش اقبالی فراوان و به خاطر چهره ی زیبایش مورد توجه مردم قرار گرفته است شقایق ثامن ملقب به کلودیا لینکس است . او به خاطر زیبایی فوق العاده اش توانست در دو سالگی در یک تبلیغ تلویزیونی حاضر شود و توجه مردم کشور نروژ را به خود جلب کند و این آغاز راه مدلینگ این دختر ایرانی شد. در این مقاله از سایت بیوگرافی آکاایران به بیوگرافی شقایق ثامن مدلینگ و بازیگر هالیوودی به همراه تصاویری از این بازیگر می پردازیم.

بیوگرافی و تصاویر شقایق ثامن

بیوگرافی و تصاویر شقایق ثامن

محل تولد: ایران، تهران
محل سکونت: لس آنجلس
روز تولد: هشتم آگوست
شقایق ثامن ملقب به کلودیا لینکس در سن دو سالگی در مطب دندانپزشکی مادرش (در نروژ) بود که با کاترین کرینبورگ ملاقات کرد.کاترین از هویت و زیبایی فوق العاده ی کلودیا حیرت زده شده بود.
کاترین با کلودیا صحبت کرد و در آخر ازش پرسید که آیا امکانش هست در تبلیغات تجاری جدیدش که قراره برای بچه ها بسازه شرکت کنه.مادر کلودیا موافقت کرد و بزودی کلودیا به عنوان یک دختربچه قابل ستایش در سراسر اروپا شناخته شد.

عکس های شقایق ثامن مدل ایرانی

عکس های شقایق ثامن مدل ایرانی

تبلیغات تجاری ، شوهای تلویزیونی و بازی در تئاتر نتیجه شهرت شقایق بود. در ۵ سالگی شقایق ثامن به همراه مادر؛ پدر و برادر بزرگترش به تورنتو مهاجرت کردند و تورنتو جایی بود که کلودیا تونست زندگیشو به عنوان یک دختر بچه بازیگر ادامه بده. (که البته هیچ کس تا حالا هیچ عکسی از تبلیغات شقایق در دوران کودکیش ندیده و شاید این صحبتها و هیاهوها فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشه.)
کلودیا در ۱۵ سالگی توسط شرکتهای مشهور از جمله الیت و لیوایز کشف شد و از اون موقع بود که به عنوان یک مدل مشهور شناخته شد.

پس از مدل شدن و بازیگری “کلودیا” در سن ۲۰ سالگی نخستین آلبوم خودش را به اسم  ” شقایق ” وارد بازار کرد و بلافاصله به یک ایرانی محبوب تبدیل شد شقایق در یک فیلم هالیوودی به نام legion of the dead در نقش ملکه مصر بازی کرد و همچنین در قسمتی از سریال The West Wing در نقش Miss Word هنر نمائی کرد.

شقایق این اواخر با یک فیلم بالیوودی قرار داد بسته و در حال بازی کردن در این فیلم که به زودی به بازار می آید و بعضی ها معتقدند که میتونه حتی جای آشواریا رای را در سینمای هند بگیره و خود آشواریا طی یکی از مصاحبه هایش گفت وقتی شقایق رو دیدم اول فکر کردم که هنرپیشه هندی و خیلی نگران شدم ولی وقتی فهمیدم که ایرانی خیالم راحت شد و الآن اگه قرار باشه با هم فیلمی بازی کنیم در نقش خواهرش بازی میکنم چون ما از نظر ظاهری خیلی شبیه هم هستیم.

زندگی نامه شقایق ثامن

بیوگرافی شقایق ثامن

بیوگرافی شقایق ثامن ، عکسهای مدل ایرانی شقایق ثامن

تصاویر مدل ایرانی شقایق ثامن

تصاویر مدل ایرانی شقایق ثامن

بیوگرافی و عکس های شقایق ثامن

بیوگرافی و عکس های شقایق ثامن

گردآوری بخش سرگرمی مجله حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بیوگرافی رزا بیات بازیگر نقش پانته آ در نیسان آبی

بیوگرافی رزا بیات  رزا بیات بازیگر ۲۳ ساله ایرانی است که اولین بار با بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *