خانه > زیبایی و آرایشی > لنز رنگی و طبی / سئوالات متداول درباره خرید و استفاده از لنز

لنز رنگی و طبی / سئوالات متداول درباره خرید و استفاده از لنز

لنز رنگی و طبی / سئوالات متداول درباره خرید و استفاده از لنز

در این مطلب سوالات متداول درباره خرید و استفاده از لنز های رنگی و طبی به همراه جواب گردآوری شده است . اگر قصد خرید لنز دارید و یا از لنز استفاده می کنید حتما این سئوالات را بخوانید.

لنز رنگی و طبی , خرید لنز

پس از چند ساعت استفاده از لنز چشمهایم قرمز شده و خشک می شوند؟ 

کسانی که با این مشکل روبرو هستند دچار خشکی چشم هستند و یا در اثر استفاده از لنزهای نامناسب و یا شرایط محیطی و جوی دچار این مشکل شده اند.این اشخاص در درجه اول باید به همراه لنز خود از قطره مرطوب کننده استفاده کنند.به این صورت که این افراد بایستی از داروخانه قطره آرتلاک(ترجیحا باش اند لومب) را تهیه کرده و در هنگامی که لنز در روی چشمشان قرار دارد، چند قطره آرتلاک روی لنز خود بریزند و هر چند ساعت این کار را تکرار کنند. ضمنا توصیه می شود در هنگام خرید لنز از لنزهای با درصد آب تشکیل دهنده کمتر استفاده کنند.

زمانی که لنز را روی چشم خود می گذارم لنز بیرون میپرد؟

به احتمال زیاد لنز شما پشت و رو شده است.در این گونه موارد لنز را روی انگشت سبابه خود گذاشته و دقت کنید که لبه های آن به شکل کاسه اس باشد و بیرون نزده باشد.

مدتی است که با لنز خود تار میبینم؟

احتمالا لنز شما رسوب گرفته است. لنز خود را درکف دست خود قرار داده و با انگشت سبابه به آرامی و به طوری که ناخنتان با لنز تماس نداشته باشد آن را ماساژ دهید و دوباره با محلول آبکشی کنید.از استفاده هرگونه سرم یا قرص لنز جدا خودداری کنید و به خاطر داشته باشید که تماس لنز با  آب موجب گرفتگی حفره های لنز خواهد گردید.

لنز رنگی مارک خوب را از کجا می توان تهیه کرد؟

سعی کنید که لنز خود را از مراکز معتبر خریداری نمایید.از آنجایی که لنز با یکی از حساس ترین نقاط بدن انسان در تماس است درباره خرید آن دقت کنید. یکی از پیشنهادات شرکت آرکتیش خرید هر لنز از نمایندگان رسمی آن،شرکتهای معتبر تجهیزات پزشکی و چشم پزشکان و اپتومتریست های محترم می باشد.

از کجا بدانیم که لنز رنگی و یا طبی که خریداری کرده ایم معتبر است؟

برای اطمینان از اعتبار مارک لنز رنگی و یا طبی خود می توانید به سایت اداره تجهیزات پزشکی ، قسمت استعلام وارد کنندگان مراجعه نمائید.

چرا تاریخ درج شده بر روی جعبه لنز چندین سال است و به من گفته شده که تنها یک سال و یا سه ماه می توانم از لنز استفاده کنم؟

تاریخ درج شده بر روی شیشه و یا جعبه لنز نشان دهنده تاریخ نگهداری لنز می باشد به این معنی که تا آن تاریخ شما می توانید لنز را باز نشده نزد خود نگه دارید. شما از زمانی که درب لنز را برای استفاده باز کنید می توانید آن را بنا به مدت مشخص آن استفاده کنید.

آیا لنز طبی رنگی برای چشم های آستیگماتیسم هم داریم؟

در حال حاضر در کشور ایران لنز طبی آستیگماتیسم رنگی وارد نمی شود اما در برخی از شماره های محدود لنز،میتوان آستیگماتیسم را به شماره لنز رنگی تبدیل کرد.

لنز طبی رنگی بهتر است یا لنز طبی؟

چنانچه شماره چشمان شما زیاد است و شما لنز را ساعات زیادی در چشم خود نگه می دارید بهتر است از لنزهای طبی استفاده کنید.

آیا لنز را باید با سرم شست و ازقرص لنز استفاده کرد یا خیر؟

در محلول های جدید تمامی مواد لازم برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن لنز شما موجود است. لذا از استفاده هر گونه قرص لنز و مواردی این چنین خودداری کنید. هرگز لنز خود را با آب یا سرم شستشو ندهید. تماس هر نوع موادی غیر از محلول با لنز موجب آسیب رساندن به لنز شما می شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *