خانه > اخبار ایران و جهان > مادر حمید صفت جزییات جدیدی از ماجرای مرگ شوهرش گفت

مادر حمید صفت جزییات جدیدی از ماجرای مرگ شوهرش گفت

مادر خواننده رپ جزییات تازه‌ای از ماجرای مرگ شوهرش را روایت کرد

مادر حمید صفت جزییات جدیدی از ماجرای مرگ شوهرش گفت

جزییات درگیری حمید صفت و ناپدری اش از زبان مادر حمید صفت :

حدود ساعت ۱۱صبح بود که پسرم آمد. حاج آقا روی راحتی نشسته بود. پسرم هم رفت و کنار او نشست. به همسرم گفت چرا با حاج خانم دعوا می‌کنی. چرا از کنار هم‌بودن لذت نمی‌برید، چون پسرم خیلی سعی داشت من و حاج آقا با هم خوب باشیم. چندبار همین سوالات را تکرار کرد، بعد هم گفت چرا روی مادرم دست بلند کردی که حاج آقا در جواب گفت: «بازم می‌زنم.» پسرم هم میز روبه‌روی کاناپه را برگرداند. از همین جا درگیری بین آنها بالا گرفت.
من چندبار به پسرم تشر زدم که حلالت نمی‌کنم، اگر با همسرم دعوا کنی، همسایه‌ها هم آمدند. یکی از آنها به پسرم گفت بیا بریم خانه ما تا کمی آرام شوی اما پسرم گفت من با مادرم از این خانه می‌رویم، بعد هم مقداری از وسایلم را جمع کردم و از آن‌جا رفتم.
من ندیدم پسرم ضربه‌ای بزند. من از ابتدای این درگیری آن‌جا بودم؛ پسرم نه چیزی دستش بود و نه با دست یا پا ضربه‌ای به حاج آقا زد. پسر من قاتل نیست.
بعد از این‌که ما از آن‌جا رفتیم، حال همسرم بد شد و همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان منتقل کردند و من هم وقتی خبردار شدم، بلافاصله به بیمارستان رفتم؛ سه روز در بیمارستان بستری بود.
وکیل مدافع این خواننده رپ هم به برخی از جزییات دیگر این پرونده اشاره کرد و گفت: پزشکی قانونی هنوز علت اصلی مرگ را اعلام نکرده و مراسم خاکسپاری انجام نشده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *