خانه > اخبار ایران و جهان > مرگ ۳۵ نفر از حجاج مکه در مراسم حج ۲۴ مرداد ۹۶ + علت فوت

مرگ ۳۵ نفر از حجاج مکه در مراسم حج ۲۴ مرداد ۹۶ + علت فوت

کشته شدن ۳۵ نفر از حجاج مکه در مراسم حج ۲۴ مرداد ۹۶

رسانه های خبری عربستان بدون اشاره به جزئیات حادثه اعلام کردند که دست کم ۳۵ نفر از زائران خانه خدا در شهر مکه جان خود را از دست داده اند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت در پی انتشاری خبری مبنی بر کشته شدن ۳۵ نفر از زائران بیت الحرام از کشورهای مختلف که برای ادای مناسک حج وارد عربستان شده بودند، اظهارکرد: همه زائران ایرانی در صحت وسلامت کامل هستند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، گفتنی است؛ اداره کل گذرنامه عربستان روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از مجموع ۶۷۵هزار و۱۴۳ زائر بیت الله الحرام کشورهای مختلف که تاکنون برای ادای مناسک حج وارد عربستان شده اند، ۳۵ نفر در گذشتند.

فوت ۳۰ زائر در عربستان

خبرگزاری میزان: رسانه‌های عربستان اعلام کردند که روز یکشنبه دست‌کم ۳۵ نفر از زائران خانه خدا جان خود را از دست داده‎اند.

خبرگزاری رسمی عربستان «واس »بدون اشاره به جزئیات مرگ این حجاج اعلام کرده که تمام کشته‌شدگان ملیت خارجی دارند.

هر ساله نزدیک به ۲ تا ۴ میلون نفر مسلمان از سرتاسر جهان برای زیارت خانه خدا در شهر مکه حضور می‌یابند.

بنا به گزارش «واس» تا تاریخ ۱۲ آگوست بیش از ۶۲۰ هزار تن از کشورهای مختلف جهان برای زیارت خانه خدا وارد شهر مکه عربستان شدند.
 
حجاج ایرانی در صحت و سلامت هستند

خبرگزاری ایلنا: روابط عمومی سازمان حج و زیارت در پی انتشاری خبری مبنی بر کشته شدن ۳۵ نفر از زائران بیت‌الحرام از کشورهای مختلف که برای ادای مناسک حج وارد عربستان شده بودند، اظهارکرد: همه زائران ایرانی در صحت وسلامت کامل هستند.

گفتنی است؛ اداره کل گذرنامه عربستان روز سه شنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از مجموع ۶۷۵هزار و۱۴۳ زائر بیت الله الحرام کشورهای مختلف که تاکنون برای ادای مناسک حج وارد عربستان شده اند، ۳۵ نفر در گذشتند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *