خانه > زناشویی > نشانه های یک مرد عاشق را بدانید

نشانه های یک مرد عاشق را بدانید

نشانه های یک مرد عاشق را بدانید

برای بسیاری از خانم های متاهل ممکن است این ابهام برای پیش بیاید که ممکن است شوهرشان عاشقانه دوست شان نداشته باشد. در این مقاله شما را با نشانه های یک مرد عاشق واقعی آشنا می کنیم.

نشانه های مرد عاشق , مرد عاشق

نشانه های یک مرد عاشق واقعی

 

او بهانه ای پیدا می کند تا با شما صحبت کند 

هر حقیقتی که با شما در میان می گذارد به این معناست که به شما علاقه دارد. باید بدانید که وقتی تلاش می کند تا با شما صحبت کند، نشان دهنده این است که به شما علاقه دارد.

 

سبک برقراری ارتباط

وقتی فردی با شما صحبت می کند حتما می دانید که به چه چیز اشاره می کند. خیلی راحت می توانید بین صحبت های غیر مهم و صحبت های مهم تفاوت قائل شوید. بنابراین، اگر متوجه شدید که او نسبت به دیگران با شما به صورت متفاوت تری صحبت می کند، مطمئن باشید که مراقب شماست و دوستتان دارد!

 

می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد 

وقتی می خواهید با کسی دوست شوید، بهترین کارها را برای او انجام می دهید. بنابراین می توانید تصور کنید که او هم همین رفتار را به شما نشان دهد. اگر مردی شما را دوست داشته باشد تلاش می کند تا هر طوری شده توجه شما را به خودش جلب کند. می تواند با شما صحبت کند، آهنگ های مورد علاقه اش را با شما در میان بگذارد، هدیه بخرد و … . او مطمئن است که می خواهد اعتماد شما را به دست آورد. بنابراین، اگر مردی واقعا تلاش می کند تا شما را تحت تاثیر قرار دهد، خیلی راحت علاقه خودش را به شما نشان می دهد.

 

از شما تعریف می کند

اگر مردی شما را دوست داشته باشد منتظر فرصت نمی ماند تا به شما توجه کند. اگر از شما تعریف می کند بدانید که دوستتان دارد. او مطمئن است که می خواهد با همه حرف های تملق آمیز قلب شما را به دست آورد. مردها از کسی تعریف نمی کنند مگر آنکه آن فرد  واقعا برایشان مهم باشد!

 

می خواهد دائم با شما بیرون برود 

به نظر می رسد خیلی دوستتان دارد. با اینکه هر روز شما را می بیند با این حال دلش می خواهد با او به بیرون بروید. اگر این نشانه عاشق بودن یک مرد نیست پس چه معنی دیگری دارد؟

 

سر به سر گذاشتن

او اجازه دارد تا با شما شوخی کند.  دلش می خواهد با شما شوخی کند و سر به سرتان بگذارد. مردان از این طریق به طور غیر مستقیم  به همسرشان می گوید که به او علاقه دارد.

 

به شما اهمیت می دهد 

فرض کنید خطایی انجام داده است و می خواهد از شما معذرت بخواهد و نمی تواند منتظر بماند تا ناهار و یا قهوه تان را تمام کنید.  درست وقتی که می خواهید به خاطر رفتارهایش از او شکایت کنید، به شما پیشنهاد می کند تا با هم فیلم ببینید و یا شام بخورید و تازه متوجه می شوید که او فقط به شما اهمیت داده و از هیچ کس دیگری نخواسته تا به او بپیوندد. این نشان می دهد که بعد از خودش ،مهم ترین فرد در زندگی خصوصی اش هستید و این فرصت را پیدا کرده اید تا بدانید که چقدر برای او مهم هستید!

 

به شما هیجان می دهد

می خواهید باور کنید که دوستتان دارد، اما می ترسید که اشتباه کرده باشید. با این حال، خیلی وقت ها احساس می کنید که با رفتارهایش هیجان زده می شوید. بله، هر لحظه ای که احساس می کنید هورمون آندروفین ترشح می شود (هورمون های احساسات خوب)! می توانید مطمئن شوید که او شما را دوست دارد.

 

منبع: سیمرغ

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

اضافه وزن در دوران بارداری

اضافه وزن در دوران بارداری امری طبیعی است. خداوند چندکیلوگرم چربی اضافه در بدن مادر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *