خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران را بشناسید

پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران را بشناسید

معمولا درآمد چهره‌ها و هنرمندان همواره محل بحث زیادی بوده است. در خارج از ایران درآمد سلبریتی‌ها، اعم از فوتبالیست و بازیگر و … به صورت شفاف اعلام می‌شود اما در ایران این رقم معمولا شفاف نیست.

پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران را بشناسید

همین عدم شفافیت در مبلغ قراردادها باعث حدس و گمان‌هایی زیادی می‌شود و پای شایعات نیز به رسانه‌های نوشتاری باز می‌شود. در ادامه این مطلب از حیاط خلوت مبلغ قرارداد و درآمد برخی از چهره‌های مطرح سینمای ایران را  به طور تقریبی مرور می‌کنیم.

رضاعطاران؛ سالانه حدود یک و نیم میلیارد تومان

«رضا عطاران» از پول سازترین بازیگران حال حاضر سینمای ایران است. مردم برای دیدن فیلمی که «عطاران» در آن حضور دارد، تردید چندانی به خرج نمی دهند. دستمزد این چهره کمدی سینمای ایران در هاله ای از ابهام است. برخی سایت های خبری مبلغ قرارداد وی به ازای هر فیلم را ۵۰۰ میلیون تومان تخمین می زنند. البته عطاران یک بار این مبلغ را تکذیب کرده است. سایت های دیگری هم درآمد سالانه وی را حدود یک و نیم میلیارد می دانند چرا که علاوه بر حقوقش برای بازی در فیلم ها، درصدی از فروش فیلم را هم از آن خود می کند که با توجه به فروش میلیاردی هر کدام از فیلم هایش این مبلغ بسیار قابل توجه خواهد بود.

شهاب حسینی؛ سالانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان


«شهاب حسینی» سال هاست که چهره مطرحی در سینمای ایران است و دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره کن او را به چهره ای جهانی تبدیل کرد. بدون شک این جایزه تاثیر قابل توجهی در رقم دستمزد وی داشته است. در بیشتر سایت های خبری، میزان قرارداد وی برای حضور در سریال شهرزاد ۱۲۰ میلیون تومان در ماه مطرح شده است که برای ۱۰ ماه تصویربرداری به رقمی معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می رسد. البته خود «شهاب حسینی»، تهیه کنندگان یا کارگردان سریال، این رقم را به صورت رسمی تایید نکرده اند.

ترانه علیدوستی؛ سالانه ۹۰۰ میلیون تومان

«ترانه علیدوستی» از زمان آغاز کار حرفه ای اش بسیار در انتخاب های خود حساس بوده اما در عین حال هیچ وقت هم به مدت طولانی بیکار نمانده است. «علیدوستی» برای بازی در سریال شهرزاد با وجود آن که قهرمان اصلی داستان است، ظاهرا مبلغی کمتر از همبازی اش، «شهاب حسینی»، دریافت می کند. گمانه زنان اینترنتی رقم دستمزد وی را ماهانه ۹۰ میلیون تومان اعلام کرده اند. به عبارت بهتر، خانم بازیگر ۹۰۰ میلیون تومان برای فصل اول این سریال دریافت کرده است. همچنین بعضی ها رقم قرارداد ترانه علیدوستی برای هر فیلم را ۲۵۰ میلیون تومان برآورد می کنند.

منبع:manzoom.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *