خانه > اخبار ایران و جهان > گادوین منشا در آغوش طارمی پس از گلزنی به الهلال

گادوین منشا در آغوش طارمی پس از گلزنی به الهلال

به گزارش حیاط خلوت پرسپولیس تهران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های چند سال اخیر یک شکست ۲-۰ را با تساوی ۲-۲ مقابل الاهلی عربستان عوض کرد تا هواداران این تیم به بازی برگشت امیدوار باشند.

در حالی‌که پرسپولیسی‌ها سرگرم تحسین سرمربی‌شان برانکو هستند که با سه تعویض شجاعانه یک برگشت موفق به بازی داشت، بهترین واکنش را در شبکه‌های مجازی یکی از هواداران این تیم نشان داد که نوشت: سر در باشگاه پرسپولیس باید بنویسند:” آری شود ولیک به خون جگر شود!”

گادوین منشا در آغوش طارمی پس از گلزنی به الهلال

یک شروع خیلی بد با گلزنی از سوی «عمر سوما» که از قبل همه می‌دانستند چه بازیکن خطرناکی است پرسپولیس را تا لب پرتگاه بُرد. در ادامه بازی هم تلاش قرمزها درخشان نبود. به نظر می‌رسید با این سبک بازی که توپ را در جناج چپ به وحید امیری برسانند و او با یک کنترل خوب و یک پاس بد دروازه الاهلی را با خطر مواجه کند حتی اگر ۴۸ ساعت دو تیم بازی کنند پرسپولیس موفق به گلزنی نمی‌شود.

گل دوم دسوزا اما برانکو را از خواب بیدار کرد. او که مثل خواب‌زده‌ها کنار زمین راه می‌رفت دست به سه تعویض شجاعانه و توأم با ریسک زد. سه قلوهای به هم چسبیده پرسپولیس؛ محسن مسلمان، مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده را بیرون کشید و به جای آنها بشار رسن عراقی، کمال کامیابی‌نیا و گادوین منشا را به زمین فرستاد. تیم به صورت آشکاری به سمت جلو حمله‌ور شد و الاهلی که سرمستانه یک موقعیت بی‌نظیر گلزنی را به هدر داده بود به عقب نشست.

دو گل شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا بازی را به یک تساوی شیرین کشاند. در روزهایی که همه از اختلاف پنهان منشا- طارمی می‌گویند، در لحظه‌ای که منشا گل تساوی را با یک ضربه زمینی (مشابه گل سوم طارمی به نفت تهران در لیگ برتر) زد، این مهدی طارمی بود که به عنوان اولین بازیکن درون زمین دوید و او را در آغوش گرفت.

در حالیکه نگاه بسیاری از فوتبال‌دوستان به شایعه استعفای علیرضا منصوریان بعد از یک شکست گزنده ۲-۰ در تهران مقابل پدیده مشهد بود، تساوی پرسپولیس فوتبال ایران را امیدوار کرد که بعد از قریب به ۲۷ سال شاید نماینده ما بتواند فاتح یک جام قهرمانی در آسیا شود. ۲۷ سال! این عدد از سن بسیاری از بازیکنان پرسپولیس بیشتر است!

پرونده این بازی بسته شد و دیدار برگشت سه هفته دیگر در ابوظبی سرنوشت‌ساز است. تا آن روز طارمی، احمدزاده و مسلمان این فرصت را دارند که خود را یکبار دیگر به هواداران و برانکو تحمیل کنند. فوتبال بی‌رحم‌تر از آن است که تا ابد به بازیکنان وفادار بماند!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *