خانه > روانشناسی > ۸ ترفند برای اینکه جذاب تر به نظر برسیم

۸ ترفند برای اینکه جذاب تر به نظر برسیم

برترین ها – ترجمه از هدی بانکی: شاید فکر کنید برای تغییر جذابیت ظاهری‌تان کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید، اما تغییرات کوچکی وجود دارند که هر کسی می‌تواند با کمی تلاش و صرف وقت، تاثیرش روی دیگران و جذابیتش در نگاه آنها را بیشتر کند. با راهکارهایی که به شما توصیه می‌کنیم می‌توانید جذاب‌تر از آنچه که هستید جلوه کنید.

 8 ترفند برای اینکه جذاب تر به نظر برسیم

گفتگوهای‌تان سطحی نباشد
آزمایشات و مطالعات گوناگونی، افرادی را که در مورد مسائل سطحی با دیگران حرف می‌زدند را با آنهایی که موضوعات مهم‌تری را برای گفتگو انتخاب می‌کردند مورد مقایسه قرار دادند. این مطالعات نشان داد اشخاصی که در مورد خودشان، باورهای‌شان و یا احساسات خود حرف می‌زنند، در نگاه دیگران جذاب‌تر از کسانی هستند که در مورد آب و هوا یا سایر موضوعات بی‌مایه صحبت می‌کنند.
تماس چشمی
وقتی با کسی ملاقات می‌کنید، ببینید چشم‌های او چه رنگی است! شما باید کمی بیشتر از حد طبیعی به چشم‌های فرد مقابل‌تان نگاه کنید. این تماس چشمی ِ بیشتر می‌تواند شما را از نگاه او جذاب‌تر کند.
بهداشت فردی
تقریبا هیچ چیزی به انداز‌ه‌ی دوش گرفتن روی جذابیت شما اثر نمی‌گذارد. خوشبو می‌شوید، موهای‌تان زیباتر به نظر می‌رسند و نشان می‌دهید که برای خودتان ارزش قائلید. همچنین یادتان نرود دندان‌های‌تان را به خوبی مسواک بزنید، سر و صورت‌تان را مرتب کنید و حتما عطری مناسب تیپ و شخصیت‌تان بزنید. این عادت‌ها، غوغا می‌کنند!
ژست دست‌ها
در بررسی‌های انجام شده معلوم شد، افرادی که با دست‌های‌شان ژست‌های خاصی می‌گیرند در نظر دیگران، اعتماد بنفس بیشتری داشته و جذاب‌تر و دلنشین‌تر هستند؛ این‌ خصوصیاتی است که واقعا ارزش دارد. از ژست دست‌های خود برای افزودن بر جذابیت‌تان استفاده کنید.
خوب لباس بپوشید
شاید اینکه بینی‌تان چه مدلی دارد از کنترل و انتخاب شما خارج باشد (البته جراحی پلاستیک را به حساب نمی‌آوریم!)، اما شما می‌توانید نحوه‌ی پوشش‌تان را کاملا خودتان انتخاب کنید. شاید باورتان نشود اما چیزی که می‌پوشید، تاثیر بسیار بزرگی روی میزان جذابیت شما دارد.
لبخند بزنید
آنهایی که لبخند می‌زنند، جذاب‌تر از آنهایی جلوه می‌کنند که لبخند بر لب ندارند، پس اگر می‌خواهید دوست داشتنی‌تر و خوشایندتر به نظر بیایید، آن دندان‌های سفید و قشنگ‌تا را با لبخندی ملیح و زیبا نشان دهید!
نسبت به جنس مخالف، چندان هیجان و اشتیاق از خود نشان ندهید
دست کم برای مردها توصیه‌ای واقعا به جاست که می‌تواند یک تاکتیک مفید باشد! مطالعات نشان داده زنان، بیشتر به مردانی علاقه‌مند می‌شوند که به راحتی نتوانند علاقه‌ و تمایل آن مرد نسبت به خود را بفهمند.
فرضیه‌ای که صادر شده این است: زنها وقتی که د تلاش می‌کنند بفهمند مردی دوست‌شان دارد یا نه، خیلی زیاد به او فکر می‌کنند و چون خیلی به او فکر می‌کنند، اینطور نتیجه می‌گیرند که آن مرد باید دوست‌شان داشته باشد! پدیده‌ی پیچیده‌ایست!
خوشبو باشید
خوشبو بودن شما و بوی خوبی که از شما به مشام می‌رسد، مغز دیگران را برانگیخته می‌کند که شما را جذاب‌تر از آنچه هستید تلقی کنند. کمی عطر مناسب، ظاهرتان را دلپذیرتر می‌کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *