خانه > سرگرمی > آموزش ثبت سایت در وبمستر بینگ “Bing Webmaster Tools”

آموزش ثبت سایت در وبمستر بینگ “Bing Webmaster Tools”

موتور جستجوی بینگ متعلق به شرکت مایکروسافت می باشد و با نام‌های لایو سرچ، ویندوز لایو سرچ و ام‌اس‌ان سرچ شناخته می‌شد. از زمان راه اندازی آن علاقه مندان زیادی را از جامعه سئو به سمت خود کشیده است. بینگ پا به عرصه اینترنت نهاد تا رقیب قدرتمندی برای کاهش سهم مشهورترین موتور جستجو یعنی گوگل باشد. در حال حاضر بینگ در رتبه دوم بعد از گوگل ایستاده است.
اولین چیزی که در ورود به سایت بینگ به چشم میخورد و تفاوت آن را با موتور جستجوی گوگل بیشتر نمایان می کند ، پس زمینه زیبای آن است که نگاه شما را جذب خواهد کرد.

آموزش ثبت سایت در وبمستر بینگ "Bing Webmaster Tools"

هنگامی که عبارتی را در بینگ جستجو می کنید لیستی از نتایج مرتبط را پیدا خواهید کرد اما بسیار متفاوت با لیست نتایجی است که گوگل به شما ارائه می دهد. در واقع مهم نیست که با گوگل یا بینگ جستجو کنید ، شما نتایج مرتبط را بدست می آورید و دو مجموعه کاملا متفاوت از یکدیگر هستند زیرا هردو موتورجستجو عملکرد متفاوت و همچنین فاکتورهای متفاوتی برای دسته بندی و نمایش نتایج جستجو دارند.
یکی از مهمترین چیزهایی که کارشناسان سئو برای فهمیدن آن بسیار کنجکاو هستند ، الگوریتم های بینگ می باشد. بدیهی است که الگوریتم های بینگ از الگوریتم های گوگل متفاوت هستند به این دلیل که شما یک عبارت مشابه را در هردو موتور جستجو تایپ می کنید اما مجموعه نتایج متفاوت خواهد بود. در واقع این سوال همان چیزی است که مشخص می کند که تفاوت بسیار زیاد و باید یک سایت را برای بینگ دوباره بهینه سازی کرد.

ثبت سایت در وبمستر تولز بینگ Bing Webmaster Tools

هیچ اجباری نیست که سایت خود را در موتورهای جستجو ثبت کنید بلکه آنها به صورت خودکار سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند اما اگر می خواهید به کار آنها سرعت بخشید و همچنین سایت خود را بهتر مدیریت کنید پیشنهاد می کنیم سایتتان را در وبمستر تولز بینگ و گوگل ثبت کنید.

با ثبت سایت در بینگ :

شما ترافیک برای سایت خود می خواهید و بینگ در پیدا کردن آن به شما کمک می کند.
شما می فهمید که چرا کاربران به سایت شما مراجعه کردند. گزارش های بینگ به شما کمک می کند تا با درک اهداف کاربران، مواردی را که باید برای افزایش ترافیک سایت بر آنها تمرکز کنید ، پیدا کنید.
شما خواهید فهمید برای بهبود سایت خود از کجا شروع کنید. ابزارهای بینگ برای کاهش اضطراب در ایجاد تغییرات جهت افزایش سئو در سایت، شما را راهنمایی می کنند.
شما خواهید فهمید در چه زمینه ای باید سایت خود را گسترش دهید. با استفاده از ابزارهای بررسی و کاوش بینگ می توانید بفهمید دقیقا کاربران به دنبال جستجوی چه چیزی هستند و چگونه و کجا باید آن را گسترش دهید.

 

مراحل ثبت سایت در Bing Webmaster Tools

در ابتدا متذکر می شویم که برای ورود به Bing Webmaster Tools باید یک حساب مایکروسافت داشته باشید. در صورتی که اکانت مایکروسافت ندارید ابتدا یک اکانت بسازید.
۱- به سایت Bing Webmaster Tools بروید و با اکانت مایکروسافت خود وارد شوید. از پنل سمت چپ روی گزینه Add a site کلیک کنید. و آدرس سایت مورد نظر را وارد کنید . در قسمت URL آدرس کامل سایت را وارد کنید. دقت کنید آدرس سایت را همان چیزی که ثبت کرده اید وارد نمایید. در باکس پایین (Add a sitemapp) نیز آدرس دقیق نقشه سایت را باید وارد کنید. سپس بر روی دکمه Add کلیک کنید. در این قسمت می توانید فقط آدرس سایت را ثبت کنید بعد از ثبت کامل سایت از بخش sitemap به ثبت تقشه سایت خود بپردازید.

آموزش ثبت سایت در وبمستر بینگ "Bing Webmaster Tools"

مرحله ۱ – ثبت آدرس سایت و نقشه سایت

 

۲- در این مرحله برای تکمیل فرآیند ثبت سایت در وبمستر بینگ باید تایید هویت را انجام دهید. برای اینکار سه راه پیش پیشنهاد شده است :
تایید هویت با فایل XML: در این روش وبمستر بینگ یک فایل حاوی کد تایید هویت را برای دانلود پیشنهاد می کند. فایل مورد نظر را باید دانلود کنید و در ریشه اصلی سایت قرار دهید.
تایید هویت با Meta tag: کد متای پیشنهاد شده از وبمستر بینگ را در تگ head در کدهای سایت خود قرار دهید.
تایید هویت از طریق DNS دامنه: در این روش باید به پنل مدیریت دامنه خود وارد شوید و کد تایید هویت بینگ را بعنوان CNAME به اکانت خود اضافه کنید.

آموزش ثبت سایت در وبمستر بینگ "Bing Webmaster Tools"

مرحله ۲ – تایید هویت سایت

۳- با استفاده از یکی از روش های ذکر شده می تایید هویت را انجام دهید (برای راحتی کار از روش های اول یا دوم استفاده کنید) و به سایت بینگ برگردید و روی دکمه Verify در پایین صفحه کلیک کنید. در صورتی که مراحل را به درستی انجام داده باشید پیام تایید برای شما نمایش داده خواهد شد.

اگر از افزونه سئو یاست نیز استفاده می کنید می توانید کد تایید هویت را در بخش تنظیمات عمومی در قسمت ابزارهای وبمستر در باکس Bing Webmaster Tools وارد کنید و تغییرات را ذخیره کنید و به سایت بینگ برگردید و آن را verify کنید.

آموزش ثبت سایت در وبمستر بینگ "Bing Webmaster Tools"

و در نهایت ثبت کد تایید هویت در افرونه سئو یاست

امیدواریم صاحبان سایت و وبمستران عزیز از این مطلب استفاده کرده باشند. نظرات خود را با ما و سایر دوستان در میان بگذارید

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *