خانه > اخبار ایران و جهان > آیا در بازی ایران و سوریه بانوان می توانند وارد ورزشگاه آزادی شوند؟

آیا در بازی ایران و سوریه بانوان می توانند وارد ورزشگاه آزادی شوند؟

به گزارش حیاط خلوت امروز عکس هایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهند بانوان هم توانسته اند بلیط بازی ایران و سوریه را خریداری کنند. این موضوع سوالاتی را در ذهن اذهان عمومی ایجاد کرده است. آیا ورود زنان به ورزشگاه ها آزاد شده است؟ آیا دولت آقای روحانی توانسته به وعده خود مبنی بر صادر کردن مجوز ورود زنان به استادیوم ها عمل کند؟ آیا در بازی ایران و سوریه زنان می توانند وارد ورزشگاه آزادی شوند؟

آیا در بازی ایران و سوریه بانوان می توانند وارد ورزشگاه آزادی شوند؟

دیدار تیم‌های ایران و سوریه در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه‌شنبه ۱۴ شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سامانه بلیت‌ فروشی اینترنتی این بازی از هفته گذشته فعال شده است. نکته جالب درباره خرید بلیت‌های این بازی این است که بانوان هم می‌توانند از این سامانه بدون مشکل، بلیت خریداری کنند.

این در حالی است که بر اساس عرف بانوان اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند. همچنین در سیستم خریداری بلیت جایگاهی خاص برای حضور بانوان تعبیه نشده است و آنها می‌توانند در هر قسمت از ورزشگاه و تعیین جنسیت خود، صندلی خود را انتخاب کنند.

با توجه به این که خرید بلیت از سامانه الکترونیکی با شماره ملی انجام می‌پذیرد، بانوان می‌توانند شماره ملی خود را در سامانه وارد کنند و در قسمت جنسیت نیز، گزینه “خانم” را برگزینند و به راحتی بلیت خود را با نام و مشخصات خود خریداری کنند. در مرحله بعد، سامانه به درگاه اینترنتی بانک متصل می‌شود تا مبلغ بلیت از آن طریق به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

در همین راستا به صورت آزمایشی تعدادی از بانوان بلیت دیدار ایران و سوریه را خریداری کرده‌اند که تصویرشان را در ادامه می‌بینید.

آیا در بازی ایران و سوریه بانوان می توانند وارد ورزشگاه آزادی شوند؟

منبع:ایسنا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *