خانه > اخبار ایران و جهان > جزئیات محرومیت مهدی طارمی | آیا محرومیت مهدی طارمی واقعیت دارد؟

جزئیات محرومیت مهدی طارمی | آیا محرومیت مهدی طارمی واقعیت دارد؟

به گزارش حیاط خلوت به نقل از تابناک پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با یک حکم سنگین و شوکه کننده مواجه شده است.

جزئیات محرومیت مهدی طارمی | آیا محرومیت مهدی طارمی واقعیت دارد؟
در حالی که مدیران پرسپولیس پس از ماهها تلاش، در هفته اخیر موفق شده بودند رقم مربوط به محکومیت در پرونده مانوئل ژوزه را تامین کنند ، با یک حکم باورنکردنی دیگر مواجه شده اند.

فدراسیون جهانی فوتبال در پی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه ، مهدی طارمی بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس را مقصر دانسته و او را چهارماه از فوتبال محروم کرده است.

با اینحال محرومیت قرمزها در این پرونده تنها به طارمی ختم نمی شود و باشگاه پرسپولیس نیز در دو پنجره نقل و انتقالات آتی از خرید بازیکن جدید محروم است.
این حکم قطعی است و به این ترتیب پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان اجازه استفاده از طارمی را ندارد.

پرسپولیس در این پرونده نیز با جریمه سنگین مالی جدیدی مواجه شود. پرسپولیس و طارمی علاوه بر محرومیت، جریمه مالی ۷۹۰ هزار یورویی هم شدند

 

واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت مهدی طارمی

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه #پرسپولیس در مورد محرومیت چهارماهه مهدی طارمی از سوی فیفا گفت: چنین خبری صحت ندارد و تاکنون نامه ای از فیفا به باشگاه نرسیده است

همچنین عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی در این باره گفت:

تا کنون تمام مکاتباتی که از سوی فیفا انجام می شد هم برای بنده فکس می شد و هم برای باشگاه پرسپولیس. بنده در مسافرت هستم و همسرم به من گفت که هیچ فکسی نیامده.

وی درباره اینکه آخرین مکاتبه چه بوده گفت: آخرین مکاتبات اول شهریور انجام و ما دفاعیات خود را به فیفا ارائه کردیم و قرار بود که در کمیته حل اختلاف فیفا بررسی شود.

اما با وجود تکذیب باشگاه پرسپولیس، دقایقی پیش اعلام شد نامه محرومیت به فدراسیون فوتبال رسیده و قرار است فردا جلسه‌ای در این‌باره در فدراسیون تشکیل شود تا راه‌های دفاع از تیم و مهاجم پرسپولیس مورد بررسی قرار گیرد /منبع: تسنیم

منبع: خبر ورزشی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *