خانه > اخبار ایران و جهان > درخواست جالب زنان ایرانی از مردان

درخواست جالب زنان ایرانی از مردان

درخواست جالب زنان از مردان

کمپینی در فضای مجازی به راه افتاده که بانوان در آن از آقایان خواسته اند با آنها همراهی کنند و برای دیدن دربی به استادیوم نروند تا مسئولان متقاعد شوند که شرایط حضور بانوان را در استادیوم ها فراهم کنند.

همیشه بحث حضور بانوان در استادیوم ها داغ بوده اما این بار با شدت و حدت بیشتری مطرح می شود و مسئولان هم به تکاپو افتاده اند با فراهم کردن زیر ساخت ها در استادیوم ها تدبیری بیاندیشند که بانوان هم فرصت حضور در استادیوم ها را پیدا کنند.

این بحث ها زمانی داغ شد که بانوان سوری برای تماشای بازی ایران – سوریه به استادیوم آمدند و حتی گفته می شود چند بانوی ایرانی برای اینکه بازی را تماشا کنند پرچم سوریه را به دست گرفتند و وارد استادیوم شدند.

هر چند در صحت این خبر تردیدهایی هم وجود دارد. از سویی در فضای مجازی هم کلیپی پخش شده که بانوان افغانی براحتی به استادیوم می روند و بازی های لیگ برتر این کشور را تماشا می کنند در حالی که زیر ساخت ها در این کشور شرایط بدتری به نسبت ایران دارد و به نظر می رسد پیش از فراهم کردن امکانات در خصوص حضور بانوان در استادیوم ها باید فرهنگ سازی کرد.

اما کمپینی در فضای مجازی براه افتاده که بانوان در آن از آقایان خواسته اند با آنها همراهی کنند. اینکه برای دیدن دربی به استادیوم نروند تا مسئولان متقاعد شوند که شرایط حضور بانوان را در استادیوم ها فراهم کنند. باید دید در روزهای آینده واکنش تماشاگران آقا به این درخواست چه خواهد بود. هر چند دیدن دربی آنقدر جذایبت دارد که این درخواست نادیده گرفته شود.»

منبع: خبرورزشی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس و استقلال

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس و استقلال سازمان نظام وظیفه تبصره جدیدی را بر قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *