خانه > اخبار ایران و جهان > ایران ۳- فرانسه ۲ | والیبال ایران سد فرانسه را هم شکست!

ایران ۳- فرانسه ۲ | والیبال ایران سد فرانسه را هم شکست!

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در مسابقات جام قهرمانان بزرگ از فرانسه گذشت تا طلسم عدم پیروزی برابر این تیم را بشکند.

ایران 3- فرانسه 2 | والیبال ایران سد فرانسه را هم شکست!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از سایت نود، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در مسابقات جام قهرمانان بزرگ با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل فرانسه، عنوان سومی خود در این تورنمنت را با قدرت تثبیت کرد.

بازیکنان ایران که با مشاهده شکست آمریکا مقابل ایتالیا و کسب نخستین مدال رده بزرگسالان تاریخ والیبال ایران، روحیه مضاعفی داشتند در ست نخست دیدار با نتیجه ۳۸ بر ۳۶ قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۷ را شکست دادند تا نشان دهند برای کسب پیروزی مقابل تنها تیمی که تا کنون موفق به شکست آن نشده‌اند، علاوه بر مدال جهانی، انگیزه خاصی دارند. بازی درخشان بازیکنان ایران در ست دوم هم ادامه داشت و این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران تمام شد. سرویس خوب، حملات موثر و بازی کم اشتباه، نقاط قوت شاگردان کولاکوویچ در این بازی بود.

بازیکنان فرانسه اگرچه انگیزه چندانی برای پیروزی در این بازی نداشتند اما برای دفاع از نام و اعتبار خود با تمام قوا به توپ ضربه می‌زدند. ست سوم و چهارم با تلاش آنها با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۷ به سود فرانسه تمام شد. شکست تیم‌های ایرانی در ست سوم در حالی که ۲ بر صفر از حریف پیش هستند، چندان تعجب آور نیست.

ست پنجم اما جریان بازی عوض شد و بازیکنان ایران توانستند در نهایت حریف خود را ۱۵ بر ۱۱ شکست دهند و ۳ بر ۲ برنده این بازی شوند. شاگردان کولاکوویچ، یک تورنمنت رویایی را با نخستین مدال جهانی به پایان بردند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *