خانه > زیبایی و آرایشی > بهترین ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

بهترین ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

یکی از حساس ترین پوست ها پوست های چرب هستند. بنابراین در انتخاب محصولات برای این پوست ها باید دقت زیادی به خرج داد. گاهی اوقات پیش می آید که محصولی را استفاده می کنید و صبح فردا با صورت پر از جوش از خواب بیدار می شوید. گاهی پوست چرب به اندازه سر درد طاقت فرسا می شود و نگهداری از آن شما را بیش از اندازه خسته و نا امید می کند. یکی از محصولاتی که باید در انتخاب آن دقت کنید ژل شستشوی صورت است که در این جا چندین مورد مناسب پوست های چرب مثال زده ام.

ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

کلین اند کلیر(Clean & Clear Foaming Face Wash)

پاک کننده صورت کلین اند کلیر محصول برند Johnson می باشد. این محصول بهترین پاک کننده صورت برای پوست های چرب است. دانه های شوینده این پاک کننده تمام ذرات غبار، عرق و نا خالصی هایی که در طول روز جذب صورت شده است را پاک می کند. این محصول دارای ماده ای به نام تریکلوزان است که با باکتری های ایجاد کننده جوش مبارزه می کند. البته این ماده باعث خشکی پوست نمی شود.

ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

نیوتروژنا (Neutrogena Oil Free Acne Face Wash)

یکی دیگر از محصولات شستشوی صورت مناسب پوست های چرب نیوتروژنا می باشد که ظاهر چرب صورت را کنترل و جوش ها را درمان می کند. این محصول حاوی ۲% سالیسیلیک اسید می باشد و خاصیت درمانی دارد. میکروب ها را از بین می برد و با جوش ها مقابله می کند.

ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

هیمالیا (Himalaya Purifying Neem Face Wash)

ژل شستشوی صورت هیمالیا خاوی مواد تشکیل دهنده گیاهی است. این محصول حاوی گیاه نیم می باشد که باعث کشته شدن باکتری های جوش ساز می شود. هیمالیا ذرات غبار، میکروب ها و چربی اضافی پوست صورت را به طور کامل می شوید. پوست را براق و درخشان می کند و جوش های صورت را کنترل می کند.

ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

اولای (Olay Oil Minimizing Clean Foaming Face Wash)

اولای محصولات زیادی برای درمان مشکلات پوستی تولید می کند و باعث نرمی و جوانی پوست می شود. در کل محصولات اولای در جوان سازی و حفظ رطوبت پوست عالی هستند. یکی از محصولات اولای ژل شستشوی صورت اولای می باشد که پچوست را عمیقا تمیز می کند و آلودگی ها، چربی و لوازم آرایشی روی پوست صورت را تمیز می کند. ترکیب روان این محصول به پوست احساس تازگی و رهایی از چربی را می دهد.

ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

گارنیر (Garnier Pure Active Neem Face Wash)

گارنیر یکی از معروف ترین برندهاست که محصولاتش برای هر پوستی قابل استفاده می باشد. یکی از محصولات گارنیر ژل شستشوی صورت می باشد. این محصول عاری از صابون و حاوی عصاره برگ نیم و روغن درخت چای می باشد. گارنیر پوست را خالص می کند، با میکروب های ایجاد کننده جوش مبارزه می کند، با آلودگی های مضر برای پوست مبارزه می کند و چربی اضافی پوست که باعث جذب میکروب ها و آلودگی ها می شود را از بین می برد. این محصول به پوست احساس تازگی و تمیزی می دهد.

ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

آروما (Aroma Magic Neem & Tea Face Wash)

آروما محصولی است گیاهی حاوی درخت چای و برگ نیم. این شوینده صورت متعادل کننده چربی پوست جوش ها را درمان می کند، رنگ پوست را بهتر می کند، جوش ها و جای زخم جوش ها را کم رنگ می کند و فاقد پارابن و صابون است.

ژل های شستشوی صورت برای پوست های چرب

نیوا (Nivea Aqua Effect Purifying Face Wash)

این محصول یکی از بهترین پاک کننده ها برای پوست های چرب است. نیوا مناسب برای پوست های ترکیبی در از بین بردن سبوم و چربی های اضافی پوست بسیار موثر است و به پوست احساس تازگی و روشنی می دهد.

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *