خانه > بیوگرافی > بیوگرافی “مینو اختر زند” بانوی موفق ایرانی که در سوئد استاندار شد+عکس

بیوگرافی “مینو اختر زند” بانوی موفق ایرانی که در سوئد استاندار شد+عکس

بیوگرافی مینو اختر زند بانوی ایرانی موفق در سوئد/ زن ایرانی که در سوئد استاندار شد

مینو اختر زند متولد ۱۳۳۵ در تهران عضو هیئت رئیسه دانشگاه سودرتورن در استکهلم و مدیر عامل کنونی شرکت راه آهن سوئد (بان ورکت) است.

ایشان متولد سال ۱۳۳۵ در تهران میباشند . پدرشان ارتشی بود و خانم زند در ۱۷ سالگی از ایران خارج شدند . وی دانش آموخته سال ۱۹۷۸ در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه سلطنتی تکنیک استکهلم (کی تی اچ)است.

بیوگرافی "مینو اختر زند" بانوی ایرانی که در سوئد استاندار شد!+عکس

خانم مینو اختر زند پیش از این مدیر عامل شرکت عظیم تولید انرژی واتن فال و مدیرکل شورای استانی کار در شهر اوپسالا سوئد بود.

مینو اختر زند برنده نشان ممتاز افتخاری بی بی خشت در سال ۲۰۰۸ است. این جایزه در سوئد هر ساله به خانم مدیری داده می‌شود که در طی سال به پرقدرت‌ترین پست مدیریت کشور ترفیع مقام پیدا کرده باشد.

ایشان در ماه می سال ۲۰۱۰ به سمت استانداری یونشوپینگ سوئد منصوب شد. او نخستین ایرانی بود که سمت استانداری را درسوئد به عهده می گرفت.

ایشان دارای همسر ایرانی میباشند و جالب اینست که طبق گفته خودشان در غیر زمان کار و در خانه ایرانی هستند و ایرانی رفتار میکنند و  فقط فارسی صحبت می کنند.

بیوگرافی "مینو اختر زند" بانوی ایرانی که در سوئد استاندار شد!+عکس

عکس مینو اختر زند زن ایرانی که در سوئد استاندار شد
مینو اختر زند میگوید : “احساس می کنم که ایرانی هستم، علاقه زیادی به غذاهای ایرانی دارم و دوستان ایرانی زیادی داریم که با آنها معاشرت می کنیم.”
وی درباره نحوه مدیریت خود نیز حرف های مهم و شنیدنی ای می زند:” سیستم ریاست من سیستم سوئدی است ولی خصوصیاتی که برایم بسیار مهم است و همه می دانند، این است که هرگز بین زن و مرد تفاوت قائل نمی شوم و تنها چیزی که برایم مهم است بازتاب کاری است.
تا کنون نه من با خانم هایی که با من کار کرده اند مشکل و ناراحتی داشته ام و نه آنها با من مشکل داشته اند. البته رفتار من با کارمندان مرد نیز همین گونه است.
افرادی که استخدام می کنیم همیشه ۵۰ درصد مرد و ۵۰ درصد زن هستند. سیاست من این است که خود شخص از لحاظ کاری و روحیه مهم است و جنسیت مهم نیست.”

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *