خانه > اخبار ایران و جهان > داعش خواننده زیبای عرب “هیفا” را برای جهاد نکاح فراخواند!

داعش خواننده زیبای عرب “هیفا” را برای جهاد نکاح فراخواند!

داعشی ها به هیفا وهبی پیشنهاد جهاد نکاح و رابطه جنسی دادند.

هیفا وهبی خواننده و مدل و بازیگر زن لبنانی که یکی از زیباترین زنان دنیای عرب است مدت هاست که مورد توجه داعشی هاست و به دفعات پیش آمده که به وی ابراز علاقه می کنند.

داعش خواننده زیبای عرب "هیفا" را برای جهاد نکاح فراخواند!

جهاد نکاح جنسی در داعش یکی از لذت بخش ترین دلایل پیوستن مردان به داعش است. مردان داعشی که در جهاد نکاح جنسی از رابطه جنسی با زنان مختلف لذت میبرند هر روز طلب یک زن جدید و زیبا میکنند.

داعشی ها به دنبال ستارگان زیبا مثل بازیگران زن و خوانندگان زن هستند تا با آنها رابطه جنسی برقرار کنند. مردان داعش هر چند مدت یک بار از ستارگان زن دعوت به شرکت در جهاد نکاح جنسی میکنند؛ برای چندمین بار از هیفا وهبی بازیگر زن عرب دعوت به جهاد نکاح جنسی شده است البته این بار با بی ادبی!

هیفا وهبی که خواننده و بازیگر زن زیباروی لبنان هست و به دلیل زیباییش مدل هم می باشد بسیار مورد توجه مردان قرار دارد.داعشی ها این بار این غریزه جنسی خود را پنهان نکرده و زیبایی هیفا وهبی را دلیل دعوت خود خواندند.

به نقل از وبسایت خبری الحدث نیوز لبنان، داعش طی سخنان بی شرمانه به هیفا وهبی گفته است که زیبایی اش آنقدر زیاد است که کسی تاب مقاومت در برابر آن را ندارد.ابوحارث داعشی از عناصر داعش در توییتر گفته است: ما از او خواهش می کنیم برای جهاد نکاح خود را معرفی کند و اجرش با خدا خواهد بود!

منبع:سیمرغ

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *