خانه > زیبایی و آرایشی > ماسک زردچوبه برای پوست های چرب

ماسک زردچوبه برای پوست های چرب

ماسک زردچوبه برای پوست های چرب

در میان پوست های مختلف، پوست چرب به بیشترین مراقبت نیاز دارد. پوست های چرب به راحتی گرد و غبار را به خود می گیرند. همچنین پوست های چرب بسیار مستعد آکنه (جوش) هستند. این نوع از پوست ها چربی اضافه ذخیره شده را در سطح پوست آزاد می کنند و به همین علت برای حفظ پاکیزگی، سلامت پوست های چرب، مراقبت و توجه بیشتری لازم است.

ماسک های بسیاری برای پوست های چرب وجود دارد در این مطلب از حیاط خلوت طرز تهیه ۲ نوع ماسک زردچوبه برای پوست های چرب آورده شده است . ماسک زردچوبه صورت را درخشان و براق می کند و زردچوبه فواید زیادی برای پوست دارد از جمله از بین بردن آکنه و جوش و اگزما ، جوانسازی پوست ، از بین بردن چین و چروک و..

ماسک زردچوبه سبب تنگ تر شدن منافذ پوستی شده و میزان چربی در سطح پوست شما را متعادل می کند .

شما می توانید به راحتی این ماسک ها را در خانه درست کنید و تاثیر فوق العاده آن را روی پوست خود مشاهده کنید.

ماسک زردچوبه برای پوست های چرب

ماسک لیمو و زردچوبه

مواد لازم :

پودر زردچوبه

آب لیمو طبیعی

آرد

پودر زردچوبه، کمی آب لیمو و آرد رو با هم به خوبی مخلوط کنین ماسک آماده شده رو به آرامی بر روی گردن و صورتتون قرار بدین، البته میتونین به جای آب لیمو از ماست هم استفاده کنین، بعد از حدود یک ربع صورت و گردنتون رو با آب گرم بشویید.

 

ماسک زردچوبه

مواد لازم

ماست

خاک رس

گلاب

پودر چوب صندل

زردچوبه

همه مواد را با یکدیگر مخلوط می کنید تا یک خمیر نرم و یکدست به دست بیاید سپس ماسک را روی قسمت های مختلف صورت بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه با آب گرم بشویید.

از این ماسک ۲ تا سه بار در هفته استفاده کنید .

آیا زردچوبه باعث زردی صورت می شود؟

خیلی از افراد ترس از این دارند که زردچوبه باعث زردی صورت آنها و لکه های زرد روی صورت آنها بشود. مطمئن باشید که ماسک زردچوبه باعث لکه و زردی دردسر سازی نخواهد شد و تنها ممکن است پس از استفاده کمی پوست مایل به زرد شود. اما همین زردی نیز پس از چند بار شستن یا استفاده از کمی پنبه و پاک کننده صورت از بین می رود.

دقت داشته باشید که زردچوبه های بدون کیفیت و غیر طبیعی به دلیل داشتن رنگ ممکن هست که باعث زردی بیش از حد و دردسر ساز صورت شما بشوند به همین خاطر همیشه از زردچوبه با کیفیت استفاده کنید.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *