خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > از کجا بفهمم همسرم به نقطه اوج لذت جنسی می‌رسد؟

از کجا بفهمم همسرم به نقطه اوج لذت جنسی می‌رسد؟

از کجا بفهمم همسرم به نقطه اوج لذت جنسی می‌رسد؟

رابطه‌ی جنسی بخش قابل‌توجهی از زندگی زناشویی ا‌ست. در این مطلب به پاسخ یک سئوال در مورد رابطه جنسی و ارضا شدن خانم ها در آن می پردازیم.

رسیدن زن ها به اوج لذت جنسی

رابطه‌ی جنسی بخش قابل‌توجهی از زندگی زناشویی ا‌ست و اهمیت دادن به کیفیت و تلاش برای رفع نقایص آن به استحکام زندگی زوج‌ها کمک شایانی می‌‌کند.

 

سئوال: 

پسری بیست ساله هستم، که به‌تازگی ازدواج کرده‌ام و با همسرم هم سن هستم. هیچ مشکلی ‌نداریم و بسیارعاشق یکدیگر هستیم. شک کرده‌ام که همسرم در رابطه‌ی جنسی به نقطه اوج می‌رسد و ارضا می‌شود یا نه. وقتی صمیمانه از او این سؤال را می‌پرسم جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. لطفاً راهنمایی‌ام کنید از کجا بفهمم همسرم به نقطه اوج می‌رسد؟

 

پاسخ: 

شما به‌تازگی ازدواج کرده‌اید و طبیعی ا‌ست که تجربه‌ی کافی در امور جنسی نداشته باشید. به نظر می‌رسد اگر همسرتان در طول رابطه به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برسد آن را خواهد گفت، اما اینکه از دادن جواب صریح طفره می‌رود خود نشانه آن است که او به اوج لذت جنسی نمی‌‌رسد و به دلایل متفاوتی از گفتن آن سرباز می‌زند. یکی از دلایل می‌تواند این باشد که همسرتان به تجربه دریافته است اگر شما بفهمید او ارگاسم نشده آن‌قدر رابطه را طولانی می‌کنید یا حرکاتی می‌‌کنید که او بیشتر اذیت شود. بنابراین ترجیح می‌دهد حتی در صورت نرسیدن به اوج لذت‌، وانمود کند که این تجربه را داشته است.

 

هر دوی شما باید آموزش ببینید که چرخه رسیدن به رضایت جنسی در زن و مرد به چه صورت است. این کار با مراجعه به کلینیک‌های سلامت خانواده و پزشکان متخصص امور جنسی (‌سکسولوژیست) میسر خواهد بود. پس مشکل خود را با آنها در میان گذاشته و آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی برقراری رابطه‌ی جنسی را دریافت کنید. بعد از آن، کمی زمان لازم است تا با زبان بدن یکدیگر آشنا شوید و خجالت‌ها و حیایی که مانع از گفتگوی صریح در این رابطه است در شما کمتر شود.

 

نشانه های ارگاسم یا ارضا شدن در زنان

تغییر سریع رنگ لب‌‌های فرج (لبیا)، انقباض واژن، رحم و اسفنکتر مقعد، رفع احتقان آرئول، افزایش شدت نبض واژن و افزایش سطح پرولاکتین که این علایم نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.

  1. یکی از علایم ارضاء شدن زنان سفت شدن نوک سینه هاست
  2. زنان بعد از ارضاء شدن احساساتی می شوند
  3. بعد از ارضاء شدن، زنان به خواب میروند تا صدمات وارده را جبران کنند
  4. زنان برای اتمام کسب لذت نیاز به آغوش صمیمی دارند
  5. برخی از زنان بعد از ارضا شدن نمی توانند راه بروند
  6. نمی توانند درمورد رابطه جنسی حرف نزنند
  7. زنان برای تشکر از مردان برای خوب ارضا شدن لبخند رضایت بر لب دارند

 

منبع:salamatnews.com

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۷ نشانه اینکه شوهرتان از ازدواجتان راضی است

دوست دارید بدانید که شوهرتان از ازدواج با شما رضایت دارد یا نه؟ این لیست …

یک دیدگاه

  1. با سلام لطفا با فیلم اموزشی به زیر ایمیل شود با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *