خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > دوستم وارد زندگی ام شد و شوهرم را از من گرفت!

دوستم وارد زندگی ام شد و شوهرم را از من گرفت!

زن جوان که برای کمک به دوست دوران مدرسه اش، او را در خانه اش راه داده بود، هرگز تصور نمی کرد عاقبت سر از دادگاه خانواده در آورد.

 دوستم وارد زندگی ام شد و شوهرم را از من گرفت!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از رکنا؛ چندی قبل زن ۲۵ ساله ای با مراجعه به دادگاه خانواده از شوهر خود به خاطر خیانت شکایت کرد و خواهان جدایی از او شد.

این زن به قاضی دادگاه گفت: مدتی قبل اتفاقی پریسا دوست دوران مدرسه ام را در یک پاساژ دیدم. او خیلی افسرده و ناراحت بود. وقتی پای صحبتش نشستم متوجه شدم از همسرش جدا شده و در شرایط روحی بدی قرار دارد. برای اینکه بتوانم او را از این شرایط خارج کنم پایش را به خانه ام باز و او را به همسرم معرفی کردم.

مدتی گذشت تا اینکه کاری برایم پیدا شد. با وجود مخالفت های همسرم قرار شد دوستم برای نگهداری دختر ۴ ساله ام هر روز به خانه ما بیاید و من با خیال راحت سرکار بروم. چند ماهی گذشت و پیشرفت زیادی در کارم کردم. تصور می کردم زندگی روی روال افتاده است اما یک اتفاق رویایم را تبدیل به کابوس کرد.

زن زیبارو که چشمانش پر از اشک بود، افزود: یک روز مادرشوهرم به من زنگ زد و گفت حال دخترم خوب نیست. از وجود دخترم در خانه او تعجب کردم. وقتی سراغ دوستم را گرفتم تازه فهمیدم دوستم در تمام این ماه ها دخترم را خانه مادرشوهرم می گذاشته و به خانه ام پیش شوهرم می رفته است. گرچه باورش برایم سخت بود اما باید از موضوع مطمئن می شدم. به سرعت به خانه رفتم و دوستم را در شرایط بدی در خودروی شوهرم دیدم. دیگر هیچ چیزی برایم مهم نبود و با دخترم به خانه پدرم رفتم. حالا هم در خواست جدایی دارم.

با اظهارات این زن و تایید همسرش بر این ارتباط، قاضی پرونده حکم طلاق را صادر کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *