خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > قاتل اهورا پایش به زندان باز شود توسط زندانیان کشته می شود! + عکس

قاتل اهورا پایش به زندان باز شود توسط زندانیان کشته می شود! + عکس

تعداد زیادی از زندانیان در زندان لاکان‌ رشت اعلام کرده‌اند در صورت برخورد با قاتل شیطان صفت کودک۲ساله، اورا خواهند کشت.

 قاتل اهورا پایش به زندان باز شود توسط زندانیان کشته می شود! + عکس

به گزارش حیاط خلوت به نقل از رکنا؛ مجتبی جوانی که به اهورا ۲ ساله در رشت تجاوز کرده بود و با کوبیدن سرش به دیوار به طرز وحشیانه ای او را به قتل رسانده بود در بازداشت به سر می برد و به گفته یک منبع آگاه قاتل کودک ۲ ساله قرار است تا روز دادگاه به زندان لاکان رشت منتقل می شود.

به این ترتیب تعداد زیادی از زندانیان در زندان لاکان‌ رشت اعلام کرده‌اند در صورت برخورد با قاتل شیطان صفت، او را در زندان به قتل می رسانند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

2 دیدگاه

  1. این حرامزاده را نه فقط باید کشت، بلکه باید قطعه قطعه اش کرد و تکه های جسد کثیف و نجسش را در فاضلاب ریخت. حتی باید نسلش را هم از میان برداشت. معلوم نیست که بچه کثافتش در آینده چه خواهد شد. حتما یک هرزه جنایتکار . ژن این حرامزاده خراب است. حتی باید آن پدر حرامی اش که اورا پس انداخته و آن مادر فاحشه اش را هم مجازات کرد که چنین تخم حرام زنازاده ای را به اجتماع تحویل دادند. تف به روح پلیدت مجتبی قربانزاده.

    • با سلام. محسن جان ممنون از پیغامت. ما و همه مردم ایران مثل تو از وقوع این اتفاق بسیار رنجیده خاطر شده ایم و اعتقاد داریم این شخص باید به اشد مجازات برسه اما قبول کن این لحن صحبت راجع به بچش و پدر و مادرش درست نیست. اگه ذات این آدم پلیده قرار نیست خانواده اون هم این ژن رو داشته باشن. همه انسان ها در بدو تولد پاک آفریده شده اند و ذات تمیزی دارند اما در طول زندگی بعضی ها مسیر رو اشتباه میروند مثل همین قاتل شیطان صفت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *