خانه > دنیای مد و فشن > آموزش تصویری بستن پاپیون

آموزش تصویری بستن پاپیون

آموزش تصویری بستن پاپیون

امروزه از پاپیون و کراوات برای مراسم ازدواج و مهمانی های رسمی استفاده می شود و بیشتر آقایان برای بستن کراوات و پاییون به مشکل می خورند. روش بستن پاپیون و کراوات آنقدر ها سخت و دشوار نیست و شما می توانید با تمرین و تکرار تبحر لازم را در این زمینه بدست آورید.

از پاپیون برای جذابیت بیشتر یقه پیراهن های مردانه استفاده می شود و اگر شما می خواهید در مهمانی های رسمی خوش تیپ و جذاب تر به نظر برسید بهتر است که پاپیون برای یقه پیراهن خود استفاده کنید. روش بستن پاپیون بسیار ساده است و شما برای بستن پاپیون به صورت مرتب به کمی تمرین و تکرار نیازمند هستید.

آموزش تصویری و مرحله به مرحله روش بستن پاپیون

پاپیون ها اغلب از جنس ابریشم و پنبه و پلی استر و یا ترکیبی از این جنس ها ساخته می شوند و به صورت نواری (بدون گره) و گرده دار موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. در روش بستن پاپیون باید گام های زیر را به ترتیبی که گفته شده رعایت کنید تا بتوانید پاپیون زیبایی را بر دور یقه پیراهن خود ببندید.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام اول :

ابتدا پاپیون را بر دور گردن خود بیاندازید به طوری که دو انتهای آن به سمت زمین باشد سپس پاپیون را به صورتی تنظیم کنید که سمت راست آن از سمت چپش بلندتر باشد.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام دوم :

انتهای سمت راست را به شکل ضربدری بر روی قسمت چپ که درست در زیر چانه است قرار دهید.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام سوم :

انتهای بلندتر پاپیون را در زیر قسمت ضربدری حلقه کنید که در این روش گره ای ساده مانند گره اولی که برای بند کفش می زنید زده اید سپس دو انتهای پاپیون را به خوبی بکشید تا گره ها بر روی گردن به خوبی سفت شوند (توجه داشته باشید که این قسمت مهمترین مرحله در نحوه بستن پاپیون است زیرا میزان سفتی گره پاپیون بر عکس کراوات قابل تنظیم نیست) سپس انتهای حلقه را بر روی شانه های خود قرار دهید.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام چهارم :

انگشت اشاره تان را بر روی قسمت عریض انتهای کوتاه پاپیون قرار دهید و آن قسمت را خم کنید تا حالتی پاپیونی شکلی را به خود گیرد سپس سر قسمت خم شده را در نزدیک ترین ناحیه ای که روی گردن قرار دارد بر روی یقه خود قرار دهید.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام پنجم

در مرحله پنجم روش بستن پاپیون قسمت ساخته شده پاپیون را با کمک انگشت شست و اشاره دست چپ خود نگه دارید و انتهای بلند پاپیون را از روی شانه تان بردارید و در جلوی انتهای کوتاه قرار دهید. توجه داشته باشید که انتهای بلند را باید به صورتی تنظیم کنید که دقیقا در زیر انتهای کوتاه به سمت پایین آویزان باشد سپس مطمئن شوید که سر انتهای بلند در مرکز انتهای کوتاه باشد.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام ششم :

با کمک دست راست انتهای بلند را خم نمایید و از زیر گره زده شده رد کنید و این روش را برای قسمت بلندتر نیز دو بار انجام دهید به طوری که انتهای کوتاه تر دقیقه به سمت شانه چپ شما باشد.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام هفتم :

قسمت کوتاه تر را پشت قسمت بلندتر نگاه دارید و سر گره خورده آن را به خوبی بکشید و در درون حلقه کوچکی که به وسیله اولین گره شما تشکیل شده تا کنید. در این مرحله هدف درست کردن دو قسمت پروانه شکل است که یکی از این قسمت ها توسط انتهای کوچک و دیگری توسط انتهای بزرگ تشکیل می شود. توجه داشته باشید که یک خط عمودی از انتهای بلندتر باید بر روی این ها قرار بگیرد و در نهایت این خط عمودی حلقه ای را تشکیل دهد که همه پاپیون را به خوبی در برگیرد.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام هشتم :

در این مرحله بستن پاپیون، باید حلقه های کناری را بر سر جاهایشان نگاه دارید و انتهای عمودی را از پشت حلقه ها به خوبی بکشید تا سفت شوند.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام نهم :

توجه داشته باشید که تقارن قسمت های پروانه ای شکل باید به خوبی حفظ شود برای اینکار باید قسمت جلویی پاپیون را کمی به سمت پایین بکشید و همچنین دو طرف پاپیون را در جلوی آینه هر چقدر لازم است تغییر دهید تا پاپیون مرتب و میزان شود.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

گام دهم :

در این مرحله از نحوه بستن پاپیون باید تنظیم نهایی را انجام دهید و کاملا مطمئن شوید که گره پاپیون زده شده کاملا به صورت صاف و افقی است.

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

آموزش بستن پاپیون , پاپیون مردانه

پاپیون به یقه پیراهن شما جذابیت و زیبایی خاصی را می بخشد و باعث می شود تا شما جذاب تر از همیشه به نظر برسید ولی بستن پاپیون به ظاهری کار سخت و دشواری است.

 

منبع : آرگا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بیوگرافی و عکس های آناشید حسینی طراح لباس + عکس همسرش

آناشید حسینی طراح لباس + بیوگرافی و عکس همسرش آناشید حسینی متولد ۱۳۷۰ در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *