خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های مهرناز دبیرزاده نوازنده+همکاری با سعید مدرس+ تصاویر

بیوگرافی و عکس های مهرناز دبیرزاده نوازنده+همکاری با سعید مدرس+ تصاویر

اگر کاربر شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید احتمالا باید نام فرناز دبیرزاده و مهرناز دبیرزاده خواهران دوقلوی نوازنده را شنیده باشید. این دو خواهر که با انتشار کلیپ هایی هنر نوازندگی خود را نمایش می دهند اتفاقا توانسته اند طرفداران زیادی هم جذب کنند.

مهرناز دبیرزاده نوازنده تنبک و سازهای کوبه ای آموزش تنبک را از سن ۱۴ سالگی زیر نظر آقایان مرتضی طیبی و استاد ارژنگ کامکار آغاز کرد.

مهرناز که یک خواهر دوقلو دارد که او هم سنتورنواز خوبی است در طول دوران فعالیت حرفه ای خود، علاوه بر کارهای آموزشی در زمینه آموزش سازهای کوبه ای (بخصوص تنبک) و انتشار منابع آموزشی در این زمینه سابقه همکاری با گروههای چهل دف, یوشیج، دریای راز؛ ایران زمین؛ مهتاب رو پلاریس و… را داشته است.

مهرناز دبیرزاده یکی از پایه های ثابت جشنواره تکنوازان جوان بود و موفق شد در سالهای ۸۰  و ۸۱ و ۸۶ و ۸۷ در فهرست نوازندگان تقدیر شده قرار بگیرد.

بیوگرافی و عکس های مهرناز دبیرزاده بانوی نوازنده و خواهرش+ تصاویرعکس مهرناز دبیرزاده+بیوگرافی

مهرناز دبیرزاده فعالیت خود را در زمینه سازهای کوبه به تنبک محدود نکرد و علاوه بر سازهایی نظیر دایره و دایر ترکی به آموختن سازکانگا زیر نظر سعید صارمی و همایون نصیری مشغول شد. خانم دبیرزاده علاوه بر فعالیت در زمینه آموزشی و انتشار چند اثر آموزش سازهای کوبه ای (بصورت مشترک و جداگانه) در قالب آلبوم و مجموعه های مدرسی؛ به همکاری در زمینه اجرای موسیقی متن در چند فیلم و سریال و کار صحنه ای تئاتر (من جمله مرغ باران به کارگردانی پری صابری و آهنگسازی ارسلان کامکار) و ترانه های محلی (به کارگردانی محمدرحمانیان و آهنگسازی فردین خلعتبری بپردازد) .

مهرناز دبیرزاده بانوی نوازنده و خواهرش+ تصاویر

یکی از جالبترین آثاری که مهرناز دبیرزاده در ضبط و انتشار آن مشارکت داشته آلبوم کیژه به کیژه است.

آلبوم «کیژه به کیژه» با آهنگسازی یمین غفاری و اجرای گروه موسیقی یوشیج و خوانندگی ولی اله شهاب منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

این آلبوم شامل هشت ترانه با گویش سمنانی می شود که توسط گروه موسیقی یوشیج اجرا و توسط شرکت آوای باغ هنر راهی بازار موسیقی کشور شده است.

این برای اولین بار است که آلبومی با گویش سمنانی منتشر می شود.

 مهرناز دبیرزاده و خواهرش،اینستاگرام مهرناز دبیرزادهمهرناز دبیرزاده و یمین غفاری (عکس بالا) مهرناز دبیرزاده و خواهرش (عکس پایین)

آلبوم موسیقی “کیژه به کیژه” با ترانه‌هایی با گویش سمنانی و مجموع اشعاری از رحیم معماری، محمد حسن جواهری، عظیم حاج رمضانی نصرت‌الله نوح سمنانی و محمدرضا طاهریان در ۹ قطعه منتشر شده است.

 

حسنا پارسا نوازنده کمانچه، ارغوان اتابکی ویولن آلتو، بگانه حسینی نیا ویولن، تنبک مهرناز دبیرزاده، محمد زادعبدالله تار، امیرسام سرلک پیانو، سارا احمدی دف، علی امیدی ژابیز، سوگند نیکو همخوان، احسان ذبیحی فر، کمانچه و کمانچه آلتو، مجتبی زمانی سنتور، شاهرخ غزنینی کمانچه و قیچک، سعید فهیمی نی، از جمله نوازندگانی هستند که در این آلبوم یمین غفاری آهنگساز و نوازنده تار و سه تار را همراهی کرده‌اند.

مهرناز دبیرزاده همچنین در سال ۱۳۹۵ در موزیک ویدیوی سعید مدرس به عنوان نوازنده نقش آفرینی کرد که این موضوع باعث بیشتر دیده شدن وی شد.

وی بعد از این آهنگ همکاری خود را در چند اهنگ بعدی سعید مدرس ادامه داد.

گردآوری:حیاط خلوت

منبع: webnegin.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *