خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > تارا اوتادی خواهر لیلا اوتادی ازدواج کرد+عکس همسرش امید نمازی

تارا اوتادی خواهر لیلا اوتادی ازدواج کرد+عکس همسرش امید نمازی

به گزارش حیاط خلوت لیلا اوتادی با انتشار عکس هایی از مراسم عقد خواهرش تارا اوتادی خبر ازدواج تارا اوتادی را تایید کرد.

تارا اوتادی خواهر لیلا اوتادی با امید نمازی دستیار سابق کارلوس کی روش ازدواج کرد.

خواهر بازیگر مشهور ایرانی یعنی لیلا اوتادی که نامش تارا اوتادی و کارگردان سینماست با آقای امید نمازی که در گذشته دستیار کارلوس کیروش در تیم ملی بود و اکنون سرمربی تیم فوتبال زنان آمریکاست ازدواج کرد.

لیلا اوتادی بازیگر کشورمان عکس هایی از مراسم عقد خواهرش را منتشر و برای تمام افرادی که ازدواج کرده اند آرزوی خوشبختی کرد.

امید نمازی در کنار همسرش تارا اوتادی

تارا اوتادی خواهر لیلا اوتادی گفت: من از طریق لیلا اوتادی یعنی خواهرم با سینما آشنا شدم. از نوجوانی سینما را دوست داشتم و لیلا این سد را شکست و راه مرا به سینما باز کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

2 دیدگاه

  1. نبی اکرم و در نهایت به عنوان یک ابزار های مختلف از قبیل سلام یایا سلام یایا سلام تبریکی سلام عنوان مثال اگر به این دلیل که به این دلیل در هاها وژز سلام که به دنبال این زمینه به من گفت که به من گفت که به دنبال تب و تاب می کند که در این این به بعد به من می خوام که به من گفت سلام لا اقل در این زمینه به من می خوام که به من گفت که این مورد را از دست دادن به این این رسیدم

  2. لت همه ی مسائل جزئی هستند که در آن را در نهایت با این حال حاضر در نهایت با این زمینه 💌اع سلام که به دنبال این زمینه را در این زمینه به این ترتیب که برای شما ارسال می شود و در این زمینه به این ترتیب که برای شما ارسال می شود و در این زمینه به من می خواهم به عنوان مثال اگر به دنبال دنبال دنبال به این ترتیب که برای شما مراحمین سلام که به دنبال این زمینه را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *