خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اقتصادی > تاکسی ماکسیم رقیب جدید اسنپ و تپسی در ایران!+دانلود اپلیکیشن تاکسی ماکسیم

تاکسی ماکسیم رقیب جدید اسنپ و تپسی در ایران!+دانلود اپلیکیشن تاکسی ماکسیم

سرویس تاکسی آنلاین روسی به نام تاکسی ماکسیم تصمیم گرفته است تا وارد بازار ایران شود و به زودی فعالیت خود را در تهران آغاز می‌کند.

تاکسی ماکسیم رقیب جدید اسنپ و تپسی در ایران!+دانلود اپلیکیشن تاکسی ماکسیم

به گزارش حیاط خلوت، یک مقام شرکت ماکسیم ایران به کانال تلگرام Telegram استارت‌آپ ۳۶۰ گفته است که این شرکت روسی از سه ماه پیش برای بررسی بازار ایران دفتری در تهران باز کرده است و از دو هفته دیگر تبلیغات و سرویس‌دهی این شرکت در تهران شروع می‌شود.
فعالیت‌ تاکسی‌های اینترنتی در ایران از چند سال پیش شروع شده و به دلیل خدمات با کیفیت و کم هزینه با استقبال مردم رو‌به‌رو شده است.
اپلیکشین این تاکسی‌های اینترنتی ایرانی مثل اسنپ و تپسی در اپ‌استور اپل و گوگل پلی موجود بودند اما اخیرا حذف شدند که با اعتراض کاربران ایرانی مواجه شد.

پاول استنیکوف نماینده سرویس ماکسیم در ایران درباره فعالیت‌های این شرکت در کشورمان اظهار داشت:

شرکت ماکسیم موفق به دریافت گواهی‌های لازم جهت فعالیت در ایران شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است سرویس ما در پاییز امسال در تهران به عنوان اولین شهر تحت پوشش ماکسیم در ایران راه اندازی شود. شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق وب‌سایت، نرم‌افزارهای اندروید و ios نسبت به درخواست ماشین اقدام کنند. در حال تلاشیم تا به زودی امکان سفارش تلفنی خودرو را نیز فراهم کنیم.

استینکوف از ارائه تعرفه‌ای ویژه برای مسافران سرویس ماکسیم خبر داد و اعلام کرد که جهت رفاه خانم‌های ایرانی، رانندگان زن وظیفه انتقال بانوان را بر عهده خواهند داشت.

لازم به ذکر است که شرکت خدمات حمل و نقل ماکسیم در بیش از ۲۰۰ شهر روسیه و کشورهایی همچون بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین و بلغارستان در حال فعالیت است.

علاقه‌مندان جهت نصب نرم‌افزارهای تلفن همراه این شرکت و یا سفارش تاکسی می‌توانند به وب‌سایت ماکسیم به نشانی http://taximaxim.com/ir/fa/ مراجعه کنند.

باید دید با ورود سرویس ماکسیم (تاکسی ماکسیم) به بازار ایران سطح خدمات این شرکت در مقایسه با شرکت های ایرانی اسنپ و تپسی در چه سطحی خواهد بود و عکس العمل شرکت های اسنپ و تپسی در مقابل ورود شرکت ماکسیم به بازار ایران چه خواهد بود!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *