خانه > اخبار ایران و جهان > زمان پخش فصل سوم سریال شهرزاد لو رفت!+عکس

زمان پخش فصل سوم سریال شهرزاد لو رفت!+عکس

به گزارش حیاط خلوت به نقل از نمناک؛ فصل دوم سریال شهرزاد با همه جذابیت هایش به پایان رسید و انتظارها برای آغاز فصل سوم این سریال همچنان ادامه داد. مهدی سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی درصفحه شخصی اش زمان پخش فصل سوم این سریال را لو داد.

فصل سوم شهرزاد زمستان ۹۶ پخش میشود

مهدی سلطانی با انتشار عکسی از سریال شهرزاد در اینستاگرامش نوشت:سلام دوستان. قسمت پانزدهم سریال شهرزاد(آخرین قسمت از فصل دوم)، از دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ در فروشگاه ها و سایت های مربوطه قابل دسترسی است. فصل سوم شهرزاد در حال فیلمبرداری است،اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود و پیشامد غیر منتظره ای روی ندهد ، قرار است پخش آن از اواسط زمستان ۹۶ باشد. مواظب خودتون باشید.

زمان پخش فصل سوم سریال شهرزاد لو رفت!+عکس

مهدی سلطانی و ترانه علیدوستی در فصل سوم شهرزاد

سریال شهرزاد اولین ملودرامی است که با به تصویر کشیدن زندگی در دهه سی شمسی، موفق به جلب توجه عده زیادی از مخاطبین شده است. سریال شهرزاد تاکنون دو فصل موفق و پر مخاطب را تولید و پخش کرده و با توجه به گستردگی کاراکترهای موجود در سریال و داستان های جذاب هر یک از این شخصیت ها، انتظار می رود یکی از سریال های ادامه دار و جذاب باشد.

داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است در تندباد حادثه ، عشق اولین قربانی است.

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار ، مهدی سلطانی ، رامین ناصر نصیر، آتنه فقیه نصیری ، گلاره عباسی ،رویا نونهالی ، امیر جعفری و … بازیگران فصل دوم شهرزاد را تشکیل داده بودند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *