خانه > اخبار ایران و جهان > فیلم سوزاندن پسر مهابادی توسط دوستانش / فیلم سوزاندن صادق برمکی

فیلم سوزاندن پسر مهابادی توسط دوستانش / فیلم سوزاندن صادق برمکی

فیلم قتل صادق برمکی جوان مهابادی توسط دوستانش و آتش زدن جسد او بعد از وارد کردن ضربات ساطور و چاقو به او واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی را به همراه داشته است . در این مطلب جزئیات ماجرای سوزاندن پسر مهابادی توسط دوستانش و عکس قاتلان صادق برمکی آورده شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

صادق برمکی جوان مهابادی که توسط دوستانش سوزانده شد

صادق برمکی , عکس های صادق برمکی

ماجرای سوزاندن جوان مهابادی توسط دوستانش و سلفی با جسد سوخته

سوم مهر امسال، یکی از چوپان‌های مهاباد با جسدی سوخته کنار جاده روبه‌رو شد و به پلیس خبر داد. با حضور ماموران در محل، جسد به پزشکی قانونی منتقل و شناسایی هویت او آغاز شد.

همزمان خانواده‌ای نیز با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن پسر ۱۹ ساله‌شان به نام صادق خبر دادند و گفتند: «صادق دیشب همراه چهار نفر از دوستانش سوار خودروی پراید شد و از خانه بیرون رفت. آنها هم دانشگاهی و از دوستان چندین ساله هم هستند.»

همزمان با دستگیری متهمان، فیلمی از صحنه قتل پسر جوان به‌دست آمد که در آن متهمان از صحنه قتل و آتش زدن مقتول فیلم گرفته بودند.

صادق دانشجوی حسابداری بود و یک خواهر کوچک‌تر از خود دارد. یکی از بستگانش که فیلم لحظه قتل و آتش زدن او را دیده، درباره جزئیات حادثه گفت: «هر چهار پسری که دستگیر شده‌اند بین ۱۸ تا ۲۰ سال دارند و همیشه در دانشگاه و بیرون با صادق بودند. آنها شب حادثه، صادق را به بهانه تفریح سوار پراید کردند و با هم به چند کیلومتری مهاباد رفتند اما در یک لحظه با ساطور و چاقو او را مجروح کردند و صبح روز بعد نیز در حالی‌که هنوز نفس می‌کشید با بنزین آتشش زدند.»

او درباره محتوای فیلمی که متهمان از صحنه قتل و سوزاندن تهیه کرده‌اند نیز گفت: «فیلم حدود ۱۵ دقیقه است و چندبار قطع و وصل می‌شود. اولین ثانیه‌های آن نیز صادق را در حالی‌که سرش زخمی است و به حالت تقریبا بیهوش در صندلی عقب ماشین نشسته و سرش روی بالشتک خودرو افتاده، نشان می‌دهد. متهمان خیلی خونسرد و آرام هستند، صدای ضبط خودرو را بلند کرده‌اند و ماشین هم در حال حرکت است. آنها دستکش سفید دارند و به صورتشان نیز ماسک زده‌اند.»

 عکس قاتلان پسر مهابادی , دانیال قاتل صادق برمکی

عکس قاتلان پسر مهابادی , دانیال قاتل صادق برمکی

وی افزود: «فیلم لحظه‌ای قطع می‌شود اما در شروع دوباره می‌بینیم متهمان ماشین را به بیرون از شهر برده‌اند و در حال پیاده شدن از آن هستند. سپس با ساطور و چاقو ضرباتی به صادق می‌زنند. در این لحظه، صدای یکی از متهمان می‌آید که به دیگری می‌گوید برو تو هم بزن… داره بلند می‌شه…»

آشنای صادق، لحظه آتش زدن مقتول را نیز این‌گونه توضیح می‌دهد: «فیلم خیلی فجیع است و نمی‌توان براحتی به آن نگاه کرد. ثانیه‌های آخرش، صادق را در حالی‌که در آتش است، نشان می‌دهد. آنها بنزین ریختند و او را آتش زدند. در بخشی از فیلم دو نفر از متهمان را دیدم که دوربین را بالا می‌آورند و ـ به حالت سلفی ـ ژست می‌گیرند.»

صحبت های دایی صادق برمکی درباره قتل خواهر زاده اش 

دایی مقتول گفت: ساعت ۹ شب پنجشنبه هفته گذشته صادق به مغازه مادرش می رود و به او می گوید با دوستانش به تفریح می رود و به احتمال زیاد شب برنمی گردد. فردای آن روز گوشی تلفن همراه صادق خاموش می شود و دیگر جواب مادرش را نمی دهد. زمانی که مادر صادق سراغ پسرش را از دوست صمیمی صادق به نام دانیال می گیرد، دانیال می گوید: صادق در تبریز یک دوست دارد و تا دو روز دیگر برمی گردد.

دایی مقتول در ادامه گفت: من و پدر و مادر صادق به این موضوع مشکوک می شویم و ماجرا را به پلیس خبر می دهیم که متاسفانه چند روز بعد جسد وی پیدا می شود.

صادق برمکی , پسر مهابادی که سوزانده شد

من که برای شناسایی جسد به سردخانه رفته بودم، از روی انگشتر و کلید خانه مادربزرگ صادق توانستم او را شناسایی کنم.

دایی مقتول درباره فیلمبرداری قاتلان از لحظه قتل صادق می گوید: فیلم که پخش می شود، صادق را در حال خون ریزی و بی هوش در صندلی عقب نشان می دهد و در یک جای دیگر فیلم دانیال صادق را از خودرو پیاده می کند و با ساطور به جانش می افتد که یک ضربه به کمر صادق و یک ضربه دیگر به گلویش می زند، صادق به طور کامل بی هوش می شود و در آنجا دانیال فریاد می زند ” من شیطان هستم و تو به جهنم می روی، حالا با ملیکا صحبت می کنی.

دانیال فردای آن شب به محل جنایت باز می گردد و می بیند که صادق هنوز زنده است در آن لحظه دانیال به صادق می گوید:” هنوز زنده ای و در این لحظه فیلم بنزین را روی صادق می ریزد و او را زنده زنده به آتش می کشد، دانیال هم در آن زمان با جسد در حال سوختن صادق به صورت سلفی از خود فیلم می گیرد.

دایی صادق در آخر گفت: یقین دارم که صادق عضو باند شیطان پرستی نبوده، به خاطر اینکه خود صادق قربانی عقاید اعضای یک باند شیطانی شده است. حتی شایعه هایی درباره مصرف زیاد موادمخدر آنها در فضای مجازی منتشر شده که اصلا درست نیست، متاسفانه صادق قربانی یک باند شیطانی شده است. من شنیده ام حتی قاتلان تا به این لحظه از این کار ابراز پشیمانی نکرده اند.

حتما ببینید:فیلم صادق برمکی جوان مهابادی و دوست دخترش

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

5 دیدگاه

  1. واقعا اینا یه مشت حیوونن البته حیف از حیوون که بخوای به این پلشتا نسبتشون بدی چون خدا به اونا قدرت تفکر نداده ولی اینا ….. به نظرم اگه صد بار هم اعدامشون کنن بازم کمه

  2. فقط باید این دعارو کرد
    اللهم عجل لولیک الفرج
    آمین

  3. آخه یه آدم چقدر میتونه پست و کثیف و از حیوون پست تر باشه صد رحمت به حیوون آخه چرا این بی پدر و مادرها باید راست راست تو جامعه واسه خودشون بچرخن و جولان بدن آخه من نمیدونم این چه قانونیه که طرف هر غلطی میکنه هر …… میخوره یا آزادش میکنن یا واسه اعدامش پول میخوان یا اگه هم اعدام کنن یه لحظه خیلی راحت نفسشو قطع میکنن تموم میشه میره راحت ترین مرگ
    این ………………………. رو باید تیکه تیکه کنن با همون ساطور خوشون پوستشونو زنده زنده بکنن ، زنده زنده تو آتیش بسوزونن سنگسارشون کنن ای تف بر ذات پلید و کثیفشون……..
    از مسئولین میخوایم که به بدترین شکل ممکن بکشنشون هرچند میدونم فایده نداره وای خدا این مملکت داره به کجا میره اونم توی ماه حرام محرم ای وای
    مگه دولت نمیگفت همه چی آزاد شه بهتره واسه مردم عادی میشه آقای روحانی تحویل بگیر بابا جمعش کنین این فضای مجازی و اینترنت صاحاب مرده رو بجای درس عبرت گرفتن الگوپذیری میکنن بیشتر یاد میگیرن این مردم لیاقت هیچی رو ندارن باید با زور و پتک بالای سرشون وایسی نذاری جم بخورن
    حق با آقای احمدی نژاد بود وقتی اینهمه آزادی بذاری جلوی سپاه و بسیج و نیروی انتظامی رو بگیری و دستشون رو ببندی وضعیت میشه این آقای تدبیر و امید تحویل بگیر اینم از اثرات آزادی محض و فضای باز جامعه و مجازی حالا بیا بگو من اینترنت رو فلان کردم کجای کاری عمو سن قاتل رسیده به ۱۲ سال بچه ۱۲ ساله میاد میگه با تاثیر از فضای مجازی این کار رو کردم از ماجرای آتنا الهام گرفتم وای بدبختی و فلاکت یه جامعه بیشتر از اینم مگه میشه پس جمع کنین این مسخره بازیا رو آقای روحانی مملکتو به فنا دادی با همین یه کلمه آزادیت

    • مهدی کاظمی

      دور شدن از دین وانسانیت وحرکت به سمت زندگی غربی ها شکستن حرمت ها لقمه حرام رحم ومروت را در وجود بعضی انسانها میکشد ونتیجه اش میشود کار های دوراز اخلاق وانسانیت خدا عاقبت همه مارا ختم به خیر کند

    • عاشق وطن

      لایکت میکنم
      مملکت بی صاحب شده
      باید بالای دار بنزین بریزن روشون در حال دار زدن
      آتیششون بزنن اون بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *