خانه > ورزشی > دنیای ورزشکاران > مادر کریس رونالدو با نامزد جدید رونالدو اختلاف پیدا کرد!+علت اختلاف

مادر کریس رونالدو با نامزد جدید رونالدو اختلاف پیدا کرد!+علت اختلاف

به گزارش حیاط خلوت؛ باز هم رسانه‌ها مدعی شدند خانواده کریستیانو رونالدو با نامزد جدید او مشکل دارند و علت این اختلاف انتخاب اسم برای فرزند رونالدو می باشد!

مادر رونالدو با نامزد جدیدش هم اختلاف پیدا کرد!+علت اختلاف

دلخوری جورجینا رودریگس، نامزد کریس رونالدو از مادر رونالدو

طبق گزارش منتشره در وب‌سایت البمالو «دلورس آوئیرو» و «کاتیا آوئیرو»، مادر و خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر باعث دلخوری جورجینا رودریگس، نامزد کریس شده‌اند.
این اتفاق در جریان آخرین بازی تیم ملی پرتغال مقابل سوئیس رخ داد و خانواده کریس برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بودند. بعد از به ثمر رسیدن یکی از گل‌های پرتغال، مادر و خواهر کریس، در شرایطی که جورجینا بین این دو نفر نشسته بود، برای شادی یکدیگر را درآغوش گرفتند و جورجینا را تنها گذاشتند.

بعد از گل به خودی جورو بود که مادر و خواهر کریس به نشانه شادی از جای خود برخاستند و همدیگر را در آغوش گرفتند و این درحالی بود که جورجینا بین این دو نفر، روی صندلی‌‌اش نشسته بود.

این اولین باری نیست که اخباری در مورد ارتباط نه‌چندان خوب نامزد کریس با خانواده او منتشر می‌شود.

 

طبق گزارش منتشره در کورئیو دا مانیا، مادر کریس از ارتباط پسرش با جورجینا راضی نیست. این درحالی است که جورجینا باردار است و به زودی کریس را برای چهارمین بار پدر خواهد کرد.

 

علت اختلاف مادر رونالدو با جورجیا نامزد رونالدو

گویا انتخاب نام این نوزاد، دلیل اختلاف اخیر جورجینا و مادر کریس بوده است.

در اواخر ماه سپتامبر اعلام شد که فرزند کریس و جورجینا دختر است و مجله پرتغالی TVMais اعلام کرد که این زوج جوان قصد دارند دخترشان را جورجینا نام بگذارند و اسم او را دلورس (نام مادر کریس) نخواهند گذاشت.

این درحالی است که طبق گزارش کوریئو دا مانیا، کریس دوست داشت تا برای قدردانی از زحمات مادرش، نام او را برای دخترش برگزیند ولی در نهایت اعلام شد که نوزاد در راه، نام مادر خودش، جورجینا را خواهد داشت.

این روزها کریس و جورجینا اولین سالگرد آشنایی‌شان را جشن می‌گیرند. اولین بار مجله اولا، تصاویری اختصاصی از کریس و جورجینا را در سفرشان به پاریس و بازدید از دیزنی لند منتشر کرد و از رابطه کریس با این دختر اسپانیایی پرده برداشت.

شایان ذکر است مادر کریستیانو رونالدو پیش تر با نامزد قبلی رونالدو یعنی ایرینا شایک مدل روسی و چهرۀ شناخته شدۀ دنیای تبلیغات نیز اختلافات زیادی داشت و این اختلافات تا جایی ادامه پیدا کرد که در نهایت منجر به جدایی ایرینا شایک از رونالدو شد.

منبع:سیمرغ

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *