خانه > اخبار ایران و جهان > واکنش محسن افشانی به عکس جنجالی اش در اینستاگرام

واکنش محسن افشانی به عکس جنجالی اش در اینستاگرام

واکنش محسن افشانی به عکس جنجالی اش در اینستاگرام

محسن افشانی , محسن افشانی اینستاگرام

در بیست و چهار ساعت گذشته عکسی از لباس زیر زنانه که ادعا می‌شود در استوری اینستاگرام «محسن افشانی» بازیگر سینما و تئاتر دیده شده، جنجالی شده است.

هر چند این عکس به سرعت از پیج محسن افشانی حذف شده اما گفت‌وگوها درباره‌ی آن در فضای مجازی ادامه دارد و کامنت‌های زیادی در زیر پست‌های دیگر او در این باره نوشته شده است.

برخی سایت‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی، آن تصویر استوری محسن افشانی را به یک فروشگاه و برخی آن را به کسی که آن را در پیجی دیگر پوشیده است در دبی نسبت داده‌اند.

محسن افشانی که در دبی به سر می‌برد، در ساعات گذشته در استوری خود مطالبی که نشان‌دهنده‌ی ناراحتی از این حاشیه است منتشر کرده است، از جمله فیلمی سلفی از خود با عنوان «حاشیه» و عبارت «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»، می‌گوید: «شبتون به خیر بشه. گفتم بیام یه جای خلوت کسی نباشه درگوشتون یواشکی یه چیزی بگم. عزاداریهاتون قبول، خیلی». او با گفتن این جمله، سر خود را به نشانه‌ی ناراحتی تکان می‌دهد.

او در استوری دیگری، جمله‌ای را به اشتراک گذاشته است که به نظر او بسیار تاثیرگذار است: «دردی که انسان را به سکوت وامیدارد سنگین‌تر از دردی‌ست که انسان را به فریاد وامی‌دارد! و انسانها فقط به فریاد هم می‌رسند نه به سکوت هم».

منبع: انصاف نیوز

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *