خانه > اخبار ایران و جهان > پدر اهورا از همسر سابق و دوست پسر شیطان صفتش شکایت کرد

پدر اهورا از همسر سابق و دوست پسر شیطان صفتش شکایت کرد

پدر اهورا از همسر سابق و دوست پسر شیطان صفتش شکایت کرد

پدر اهوارا پسر بچه ای که چند روز قبل توسط دوست پسر مادرش بعد از تجاوز به قتل رسیده بود، در خصوص صحبت های همسر سابقش واکنش نشان داد.

پدر اهورا , تجاوز به اهورا 2 ساله

به گزارش رکنا، بیست و دوم مهرماه سال جاری صدای فریاد های بی امان کودک ۲ ساله ای در لاکانی رشت مردم آن محله را نگران کرد. اهالی محل برای پی بردن به موضوع مقابل خانه ای که گریه از آن شنیده می شد رفتند اما هرچه تلاش کردند کسی در را باز نکرد و همسایه ها پلیس  را در جریان این اتفاق گذاشتند.

در ادامه همسایه ها به ناچار در خانه را شکستند و زمانی که وارد خانه شدند، پیکر نیمه جان وغرق در خون پسر بچه را مشاهده کردند. پسر بچه آسیب دیده سریعا به بیمارستان منتقل شد و مرد جوان که خود را پدر پسر بچه معرفی کرده بود، دستگیر شد.

مرد جوان در اعترافات نخست خود مدعی شد: من پدر او هستم و اهورا در حمام مصدوم شد که من هم با دیدن این صحنه شوکه شدم.

همسایه ها که اهورا ۲ ساله را می شناختند حرف های مرد جوان را رد کردند و به ماموران گفتند: مادر اهورا چند وقتی است از همسرش جدا شده است و این مرد دوست پسر مادر اهورا است.

با مرگ اهوارا و گزارش پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز Rape به کودک ۲ ساله و مرگ بر اثر خونریزی داخلی و آزار و اذیت، مرد شیطان Evil صفت، روز بعد از جنایت Crime به جرم Crime خود اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت: زمانی مادر اهورا سرکار بود من با پسر بچه تنها بودم که افکار شیطانی سراغم آمد و من اهورا را مورد تجاوز قرار دادم در حال انجام نیت شیطانی خود بودم که از درد و خونریزی زیاد گریه کرد و مدام فریاد می زد و من هرچه تلاش کردم او را ساکت کنم نتوانستم، که در آخر سر کودک ۲ ساله را چند مرتبه به دیوار کوبیدم.

اخباری در این مدت منتشر شد که مادر اهورا از دوست پسر خود شکایت ندارد اما در ادامه مادر اهورا این موضوع را تکذیب کرد و گفت به هیچ قیمتی حاضر نیستم قاتل The Murderer فرزندم را ببخشم.

گزارش ها حاکی از آن است که مادر اهورا به عنوان شریک جرم بازداشت شده است.

مادر اهورا در خصوص روز جنایت صحبت هایی را مطرح کرده است که پدر اهورا به این موضوع واکنش نشان داده است.

صحبت های پدر اهورا را در ادامه بخوانید:

” مادر اهورا در صحبت های نخست خود مدعی شده بود که دوست پسرش این کار را انجام نداده است و زمانی که از بیمارستان به من زنگ زدند با اینکه من در منطقه گیلان نبودم خودم را خیلی سریع به آنجا رساندم، پزشک معالج اهورا به من گفت که پسرت از نظر ریه خیلی وضعیت اش وخیم بود حتی ضربه شدید هم به مغز اهورا وارد شده بود که ضریب هوشی او را به شش کاهش داده بود. همسایه متوجه شدند چه اتفاقی افتاده است و تمام پزشکان گفتند که اهورا مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفته است. ماجرا از اینجا خیلی جالب می شود که همه تجاوز به اهورا را تائید کردند اما مادر اهورا این موضوع را رد می کرد و می گفت: دوست پسر من گفته همچین کاری نکرده است.

چند روز قبل مدیرساختمان همسرسابق به من گفت که طبق معمول دوباره صداهای گریه و ناله اهورا را شنیدیم و از من خواست به آنها تذکر بدهم، که همسر من حدود ۲ ماه اجازه نداد اهورا را ببینم به این دلیل که نفقه اهورا را پرداخت نکرده ام.

همسایه ها گفته اند به شما اطلاع دادند اما شما کاری نکردید.

هنگامی که مدیر ساختمان موضوع را با من در میان گذاشت قرار شد همسایه ها از این خانم شکایت کنند و من هم شکایتم را مبنی بر عدم صلاحیت همسر سابقم مطرح کنم که بتوانیم آنها را از ساختمان اخراج کنند و من هم اهورا را از همسرم بگیرم که این اتفاق وحشتناک افتاد.

و بعد؟

روز جنایت آن طور که من شنیدم از این قرار بود که اهورا آنقدر ضجه زده است همسایه ها به زور در خانه را شکستند و وارد خانه شدند. هنگامی که همسایه ها وارد اتاق شدند اهورا را در حالی که از محل تجاوز، بینی و سر خونریزی می کرد و نفس هم نمی کشید مشاهده کردند که یکی از همسایه ها به اهورا تنفس مصنوعی داده که اهورا برای مدتی زنده شد. مردم اهورا را لای پتو گذاشتند و به بیمارستان بردند که متاسفانه بیمارستان راضی او را قبول نکرد و اهورا به بیمارستان پورسینا منتقل شد که در آنجا قاتل خودش را به جای من معرفی کرده بود و به پزشکان گفته بود که اهورا در حمام مصدوم شده است. پزشکان زمانی که بدن اهورا را می بینند به موضوع شک می کنند به این خاطر که چطور می شود بچه در حمام طوری مصدوم شود که ریه اش بترکد.

یک سری جریان هایی این وسط است که من بعد ها در موردش حرف می زنم به این خاطر که اگر این موضوع ثابت شود خود همسر سابقم هم به عنوان همدست قاتل مجازات خواهد شد.

از همسر سابق تان هم شکایت کردید؟

بله، به جرم شریک قتل Murder من از همسر سابقم شکایت کردم.

شنبه این هفته که به دادسرا رفته بودیم قاتل عنوان می کرد من خودم بچه ۳ ساله دارم و مدام تکرار می کرد دست به این جنایت نزده است اما زمانی که قاتل به آگاهی رفت در آنجا به قتل و تجاوز اعتراف کرد.

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *