خانه > اخبار ایران و جهان > پرسپولیس در یک قدمی جریمه و حذف از لیگ قهرمانان فصل بعد!

پرسپولیس در یک قدمی جریمه و حذف از لیگ قهرمانان فصل بعد!

پرسپولیس با توجه به بدهی زیاد و وحشتناکی که دارد به احتمال زیاد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد شد.

پرسپولیس در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان؛ رقم بدهی وحشتناک پرسپولیس

میزان بدهی پرسپولیس چقدر است؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا امروز ۹ تیم را از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی حذف کرده است. دیر یا زود نوبت نمایندگان ایرانی می رسد.

در صورتی که تیم ها نتوانند در موعد مقرر مدارک خود مبنی بر بدهکار نبودن را ارائه کنند قطعا از دور رقابت های فصل آینده کنار می روند.

به نظر می رسد پرسپولیس بیش از هر تیم دیگری در معرض خطر حذف قرار دارد.

حجم پرونده‌های خارجی بلاتکلیف، بازیکنان و مربیان گرانقیمتی که جذب شدند و پول آنها پرداخت نشد، پروژه‌های نیمه تمام که غیر از خسران، سودی برای باشگاه نداشت و بدهی‌های متفرقه به هتل، ورزشگاه و … پرسپولیس را بدون رقیب تبدیل به بدهکارترین باشگاه لیگ برتر و البته فوتبال ایران می‌کند.

در آمار منتشر شده بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی ۵/۳ میلیون دلار (معادل ۱۳٫۳ میلیارد تومان‌)، بدهی به مربیان و بازیکنان داخلی ۳۰ میلیارد تومان، بدهی به بیمه و دارایی ۱۴۰ میلیارد تومان و بدهی‌های متفرقه ۲۸ میلیارد تومان اعلام شده بود که مجموع این ارقام، عدد وحشتناک ۲۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را پیش رویمان قرار می‌داد.

از این مبلغ گزاف اگر تصور کنیم بدهی ۷ میلیاردی به مانوئل ژوزه و دستیارانش پرداخت یا تامین شده باشد رقم فوق به ۲۰۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کاهش می‌یابد اما باید در نظر داشت احکامی مثل پرونده گولچ یا همین پرونده مهدی طارمی که بخشی از جریمه۷/ ۳ میلیارد تومانی را باید باشگاه بپردازد، باز هم مبلغ بدهی باشگاه به بازیکنان و مربیان را بیشتر خواهد کرد.

اما مهم‌ترین و عمده‌ترین بخش بدهی باشگاه به مساله مالیات و دارایی برمی‌گردد. سه ماه قبل از زبان مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شنیدیم که مبلغ بدهی باشگاه پرسپولیس به دارایی ۱۰۷ میلیارد تومان است اما در روزهای ابتدایی مرداد ماه وقتی جلساتی با حضور نماینده اداره دارایی، نمایندگان مجلس و مدیران‌عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد بدهی مالیاتی پرسپولیس ۱۴۵ میلیارد تومان اعلام شد که البته نیمی از این مبلغ جریمه مالیات‌های پرداخت نشده بازیکنان و مربیان است که با سهل‌انگاری باشگاه و مدیرانش حالا تبدیل به رقمی وحشتناک شده است.

منبع:سیمرغ

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی

حمایت تمام قد چهره معروف فوتبال از مهدی یراحی مسعود شجاعی چهره معروف فوتبال و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *