خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > زیباترین دیه یک زن که در ایران پرداخت شد!

زیباترین دیه یک زن که در ایران پرداخت شد!

زیباترین دیه یک زن که در ایران پرداخت شد!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از یکی از قضات اجرای احکام در تبریز روایت جالبی از یک پرونده تصادف منجر به فوت را عنوان می کند که خواندنش خالی از لطف نیست.

قاضی اجرای احکام در تبریز بودم یک خانمی در حین گذر از خیابان با یک دستگاه پیکان برخورد و فوت شده بود راننده پیکان خودرو خود را فروخته و خرج هزینه بیمارستان قبل از فوت مصدوم کرده بود.

اولیای دم متوفی چند پسر و دختر بودند که مرتب به اجرای احکام مراجعه می کردند و پیگیر پرونده بودند تا دیه بگیرند ولی ضارب و محکوم علیه به دلیل نداشتن دیه در زندان بود. من اولیای دم را که همگی فرهنگی بودند از وضعیت زندان آگاه کردم یکی از اولیای دم مطلبی گفت که خیلی آموزنده بود او گفت ما دنبال دیه نیستیم چون راننده و محکوم علیه یک دستگاه پیکان داشت و کل دارایی او که همین ماشین بود به حساب ما واریز کرده است ما می خواهیم با گرفتن دیه از بیمه برای او منزلی تهیه کنیم و به او زندگی بدهیم و ما احتیاجی به دیه مادرمان نداریم.

و در نهایت همینطور هم شد. اولیای دم مقتول به دلیل اینکه ضارب کل دارایی خود که یک پیکان بود را فروخته بود و خرج بیمارستان مادرشان کرده بود با پول دیه ای که از بیمه گرفتند برای وی یک خانه خریدند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان در ادامه مجموعه ای از متن مجری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *