خانه > اخبار ایران و جهان > اصل ماجرای ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی

اصل ماجرای ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی

روز گذشته ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی، تیتر اخبار داغ شبکه های اجتماعی بود.

به دلیل شهرت و محبوبیتی که چهره های سینما و ورزش دارند طبیعی است که هر چند وقت یکبار اخباری برای جلب توجه در فضای مجازی در مورد آنها منتشر شود ، اخباری که معمولا شایعه ای بیش نیستند و …. .

تازه ترین شایعه با تیتر ازدواج سحرقریشی و مهدی طارمی منتشر شد که با واکنش هر دوی آنها همراه شد؛ مهدی طارمی با توئیتی به نادرست بودن این خبر اشاره کرد اما سحر قریشی در گفتگوی تلفنی این خبر را نه تکذیب کرد و نه تایید .

ماجرای ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی

مهدی طارمی در توئیتر نوشته ای عاشقانه را منتشر کرده بود که حسین ماهینی، کاپیتان پرسپولیس، در جواب این متن عاشقانه نوشت: “سی خاطر دومادمون عروس دوست میداریم” همین جواب کافی بود تا عده ای از هواداران مهدی طارمی تصور کنند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند و پس از گذشت چند ساعت فضای مجازی پر شد از خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی!

واکنش مهدی طارمی به خبر ازدواج با سحر قریشی

به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: ((قای ماهینی ببین چه شری درست کردی)) یه تعداد روانی هم با آبرو مردم بازی می کنن و براشون مهم نیست این مطلب.

 

پاسخ سحرقریشی به خبر ازدواجش با مهدی طارمی

سحر قریشی در خصوص شایعه ازدواجش با یک فوتبالیست گفت:

اینبار قرار است با چه کسی ازدواج کنم؟(با خنده) فکر می کردم می خواهید در خصوص برادرم با من مصاحبه کنید. فقط این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این حرف ها زیاد می زنند.

سحر قریشی در ادامه گفت:

ازداوجم را با آقای فوتبالیست نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم .

از قرار معلوم این نوع پاسخ سحر قریشی و تایید و تکذیب نکردن شایعه ازدواجش با مهدی طارمی حاکی از نادرست بودن شایعه پراکنی های کاربران بوده است.

البته شیطنت های حسین ماهینی و پاسخ دوپهلوی سحر قریشی یعنی دور از انتظار نیست که در آینده این شایعه به واقعیت تبدیل شود. به هر حال حیاط خلوت برای این دو عزیز آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *