خانه > اخبار ایران و جهان > انتقاد آزاده نامداری از رئیس جمهور روحانی به خاطر این عکس!

انتقاد آزاده نامداری از رئیس جمهور روحانی به خاطر این عکس!

آزاده نامداری مجری و بازیگر جنجالی کشورمان پس از زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب انتقاد زیادی به نحوه عملکرد رئیس جمهور روحانی داشت. وی با انتشار عکسی از نحوه حضور رئیس جمهور و هیئت همراه اش در مناطق زلزله زده متنی انتقاد آمیز خطاب به دکتر روحانی نوشت.

انتقاد آزاده نامداری از رئیس جمهور روحانی به خاطر این عکس!

آزاده نامداری در اینستاگرام خود نوشت:

اینجا هواخیلی سرد است،سوز می آید،نه فقط مردم،زمین هم انگار دلتنگ است و کوه ها دردمندانه مردم را نظاره گرند،مردم اینجا خیلی محجوب و باحیا هستند اگر خودمان بدستشان چادر و پتو ندهیم فقط نگاهمان میکنند،نگاهشان بغض دارد،شب با هم شام خوردند و صبح تنها بودند یکی مادرش یکی نوزادش یکی همسرش،..اینجا هوا غبارآلود است و بزودی باران دیگر عاشقانه نمیبارد، میبارد تا کودکانی که زیر پتو خزیده اند را دوباره بیدارکند،..آقای روحانی!بابغض مینویسم چون دوستتان دارم چون بنفش پوشیدم چون رأی دادم،دلم شکسته،توقع ندارم شب را توی چادر با مردم بمانید اما برای دقایقی پیاده شوید و دست دردمند مردمی رابگیرید تا با وجودتان حس کنید این یک اتفاق ساده نیست که ازتوی ماشین بشود تماشایش کرد.کاش بین این ویرانه ها حتی بامحافظ قدم میزدید..

پ.ن.شما آمار بالایی در رأی میان کرمانشاهی ها داشتید.میدانم گرفتارید اما اینجا ما بی خانمان شدیم،ما نوزادانمان راخاک کردیم😓😓😓.ببخشید وقتتان راگرفتم دلم ازاین عکس یخ زده خیلی گرفت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *