خانه > زناشویی > بارداری و زایمان > تعیین جنسیت|۱۳ نشانه پسر بودن جنین در دوران بارداری

تعیین جنسیت|۱۳ نشانه پسر بودن جنین در دوران بارداری

اگر شما خانم باشید و تجربه بارداری داشته باشید حتما تایید می کنید که یکی از کنجکاوی های شدید در ماه های ابتدایی دوران بارداری این است که دوست دارید بدانید جنین داخل شکم شما دختر است یا پسر.

تعیین جنسیت|13 نشانه پسر بودن جنین در دوران بارداری

از گذشته اعتقاد بر این بوده که همیشه نشانه هایی در مادران باردار وجود دارد که جنسیت جنین را می توان از روی آن ها حدس زد. اما آیا این گمانه زنی ها حقیقت دارد؟ و آیا علائم خاصی وجود دارد که نشان دهد شما مادر یک پسر هستید یا یک دختر؟ بله این حقیقت دارد پس در ادامه این مطلب از حیاط خلوت همراه ما باشید تا نشانه های پسر بودن جنین را به شما بگوییم.

۱۳ نشانه داشتن نوزاد پسر در دوران بارداری عبارتند از:

۱- عدم حالت تهوع صبحگاهی: هنگامی که علائم اولیه بارداری مانند بیماری صبحگاهی یا حالت تهوع را تجربه نکنید، نشانه داشتن یک پسر بچه است.

۲- ضربان قلب نوزاد: اگر متوجه شوید که ضربان قلب کودک کمتر از ۱۴۰ بار در دقیقه میزند، یعنی شما یک نوزاد پسر باردار هستید.

۳- زگیل: به وجود آمدن ناگهانی زگیل یکی از نشانه های نوزاد پسر داشتن است.

۴- میل به غذا: هنگامی که جنین پسر است، مادر میل زیادی به غذا پیدا می کند.

۵- سبک بودن مادر: اگر شما در دوران بارداری احساس سنگینی زیادی نمی کنید و شکم شما سبک است، پس شما یک نوزاد پسر در راه دارید.

۶- رفتار مادر: جنسیت نوزاد فرزند شما عمدتا بر تغییرات رفتاری شما تاثیر می گذارد چرا که تغییرات رفتاری با افزایش سطح تستوسترون همراه است. بر اساس این تحلیل زنان باردار با رفتارهای تهاجمی، بیشتر احتمال دارد که یک نوزاد پسر داشته باشند.

۷-  رنگ ادرار: به طور معمول رنگ ادرار مادر باردار در دوران بارداری تغییر میکند. اگر ادرار شما تیره و غلیظ به نظر میرسد، این موضوع نشان می دهد که شما یک پسر بچه دارید.

۸- اندازه سینه: در دوران بارداری، سینه های مادر شروع به زرگ شدن می کند و دلیل این موضوع آمادگی برای تامین شیر مادر و پرورش نوزاد است. اما نکته جالب اینجاست هنگامی که نوزاد شما پسر است، پستان سمت راست شما بزرگتر از سمت چپ می شود.

۹- احساس سرما در پاها: پاهای سرد در طول بارداری یکی از نشانه های روشن این است که شما یک پسر بچه دارید.

۱۰-  رشد مو: یکی دیگر از نشانه های رایج برای اینکه متوجه شوید شما یک پسر بچه دارید، میزان رشد مو است. اگر نوزاد پسر باشد، معمولا موهای مادر در دوران بارداری سریعتر رشد می کند.

۱۱- موقعیت خواب: در دوران بارداری، اغلب احساس خستگی می کنید. در چنین وضعیتی، اگر بیشتر به سمت چپ خود می خوابید، نشان می دهد که شما یک پسر بچه دارید.

۱۲- دست های خشک: خشک کردن و ترک خوردن دست یکی دیگر از نشانه های باردار بودن یک پسر بچه است.

۱۳- افزایش وزن همراه با شکم گرد: مدل افزایش وزن مادر به طور قابل توجهی جنسیت نوزاد را نشان می دهد. هنگامی که یک پسر بچه را باردار باشید وزن اضافی شما معمولا بر روی شکم و معده شما قابل مشاهده است در حالی که اگر نوزاد در راه یک دختر باشد وزن مادر در سراسر بدن از جمله صورت توزیع شده است.

***************

۲۲ تست خانگی بارداری عجیب/ تست بارداری سنتی با پیاز !

***************

تهیه و ترجمه: تحریریه حیاط خلوت

منبع: momjunction.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *