خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > سلبریتی هایی که دوست ندارند با هواداران عکس بگیرند

سلبریتی هایی که دوست ندارند با هواداران عکس بگیرند

سلبریتی هایی که دوست ندارند با هواداران عکس بگیرند 

برخی از افراد مشهور میباشند که از دادن امضا و گرفتن تصویر با هواداران غمگین نمی‌شوند و کاملا با حوصله اینکار را انجام میدهند. طبیعی هست که مردم بخواهند با ستاره های مورد علاقه شان تصویر یا سلفی بیاندازند اما نمی‌توان از تمام ستاره ها انتظار داشت که به خواهش آن ها پاسخ مثبت دهند. ستاره ها فشارهای زیادی را بردباری می‌کنند و هر کدام برای تصویر نگرفتن با هوادارانشان دلایل خاص خود را دارند.

 

اگر دوست دارید بدانید که کدام ستاره ها از سلفی گرفتن با طرفدارانشان امتناع میکنند، در ادامه مقاله در کنار ما بمانید.

 

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس

اگر چه جنیفر لارنس یکی از ستاره های هالیوود هست اما علتی ندارد که مثل دیگر ستاره ها رفتار کند. در واقع او نظر خاص خود را در مورد شهرت دارد. او در سال ۲۰۱۳ در گفت و گو ای با «CNN» گفت: «گاهی اوقات حال من مفید هست و گاهی اوقات هم نه. بعنوان مثال اگر در حال خوردن غذا در رستورانی باشم و فردی از من بخواهد که با او تصویر بگیرم، مسلما به او پاسخ منفی میدهم. اینکار واقعا اعصاب مرا بهم می ریزد.

 

اصلا به همین علت هست که دوست ندارم چندان از منزل بیرون بروم یا اینکه در رستوران با دوستانم قرار بگذارم. من «نه» گفتن را یاد گرفته ام و این در روحیه من تاثیر مثبتی گذاشته هست. اگر چه گاهی حس بدی به من دست می‌دهد چون که دوست ندارم بی ادبانه رفتار کنم یا طرفدارانم را از خودم برنجانم اما به دلیل سلامت روحی خودم، مجبور به این کارم.»

جاستین بیبر

جاستین بیبر

سرشناس شدن آنهم در سن پایین، چیزی که جاستین بیبر آن را تجربه کرده، کار ساده ای نیست و بردباری بالایی میخواهد. به اعتقاد جاستین بیبر: «اگر مردم مجموعه های من را میخرند، بدین معنی نیست که حق دارند به حریم خصوصی من وارد شوند و از من بی هوا تصویر بگیرند. اگر من را جایی دیدید، مطمئن باشید

 

که تمایلی به تصویر گرفتن با شما ندارم. گاهی مردم حتی به من درود هم نمیکنند، اصلا من را یک انسان فرض نمی‌کنند، من برای انها مثل یک جانور در باغ وحش هستم که فقط دوست دارند با آن تصویر بیاندازند. من می‌دانم که نه گفتن به انها چقدر آزاردهنده و ناامید کننده هست

 

اما من هیچ عکسی به انها بدهکار نیستم. به مردمی هم که در پاسخ منفی من می‌گویند «ولی ما مجموعه تو را خریده ایم و خیلی دوستت داریم» باید بگویم که خب شما مجموعه من را خریده اید، نه خود من را.»

 

لرد

لرد

لرد از خودسری مردم شکوه میکند. او می‌گوید که مردم بدون اجازه من تصویر ها و فیلم هایی که از من گرفته اند را در شبکه های مجازی منتشر میکنند. به قول او تصویر گرفتن از مردم در مکان های عمومی یک نوع تجاوز به حریم شخصی محسوب می‌شود. او می‌گوید: «من میدانم

 

که احتمالا اینکار مردم از علاقه شان به من باشد اما واقعا من به اینکار هیچ علاقه ای ندارم و حتی مجبور شدم که توییتر خود را به دلیل این موضوع ببندم.»

 

مایلی سایرس

مایلی سایرس

مایلی سایرس از سن ۱۱ سالگی در هالیوود بوده هست اما این اصلا بدین معنی نیست که با رفتارهای آزاردهنده مردم کنار آمده باشد. در گفت و گو ای که او در سال ۲۰۱۳ داشته، گفت: «من بیشتر اوقات در تصاویر مردم بدقیافه می افتم. به همین علت هست که زبانم را در می آوردم. در واقع با اینکار میخواهم

 

به انها بفهمانم که علاقه ای به تصویر گرفتن با آن ها ندارم. احتمالاً بد نباشد این حقیقت را بگویم که من از تصویر گرفتن شرم دارم. مردم انتظار دارند که من در تصویر هایشان تبسم بزنم، در حالی‌که واقعا نمی‌توانم.»

 

کریس پرت

کریس پرت

کریس پرت نیز بعنوان یک ستاره، با دردسرهای شهرت غریبه نیست. او در گفت و گو ای اعلام کرد که دیگر با هوادارانش تصویر نخواهد گرفت. به قول او: «اگر من بخواهم که مثل دیگران زندگی عادی خودم را داشته باشم، مجبورم که دیگران را ناامید کنم. به همین علت هست که از گرفتن تصویر با انها سر باز می‌زنم

 

چون به نظرم اینکار هدر دادن وقت هست. آن ها تنها می‌خواهند وقت مرا بگیرند تا با تصویر من به دیگران فخر بفروشند، در صورتی که من از این روند فراری ام.»

 

اما واتسون

اما واتسون

برای ستاره های مجموعه «هری پاتر»، سلفی گرفتن با هواداران دردسرهایی زیادی را به همراه داشته هست. بعنوان مثال اما واتسون میگوید: «من باید میان زندگی کردن یا نکردن، یکی را گزینه می‌کردم. بعنوان مثال اگر طرفدارانم همان لحظه که با من تصویر می‌اندازند، تصویر شان را منتشر کنند،

 

دیگران در عرض ۳ ثانیه خواهند فهمید که من کجا و در حال چه کاری هستم. آن ها همین طور از شیوه لباس پوشیدن من و افراد همراهم نیز باخبر میشوند. من دوست ندارم که جزییات زندگی ام در اختیار دیگران قرار گیرد به همین علت دیگر از تصویر انداختن با انها امتناع میکنم.»

 

پرنس هری

پرنس هری

انچه پرنس هری را اذیت میدهد، سلفی گرفتن هست. او با اینکه تنها ۳۲ سال سن دارد اما تفکرات اش سنتی هست. طبق گزارش ها، در سال ۲۰۱۵ فردی از پرنس هری تقاضای سلفی کرد. او نیز در پاسخ گفت: «نه من از سلفی فراری ام. شما هم بهتر هست که دست از اینکار بردارید. من می‌دانم که شما جوان هستید اما به نظر من سلفی چیز احمقانه ای هست. به جای آن بهتر هست که یک تصویر معمولی بیاندازیم.»

 

ایمی شومر

ایمی شومر

مدت ها گذشته اتفاقی برای ایمی شومر افتاد که باعث شد او دور تصویر گرفتن با هوادارانش را خط بکشد. ماجرا از این قرار بود که او در حال راه رفتن در خیابانی بود که مردی دنبالش می‌کند و مدام از او تصویر می‌گیرد. زمانی هم که او از آن فرد می‌خواهد که به تصویر گرفتن خود اتمام دهد، او در پاسخ گفت: «این جا آمریکاست و ما برای اینکار پول داده ایم.» از آنجا که ایمی شومر بارها از او خواهش کرد که دست از تصویر گرفتن بردارد اما او قبول نکرد، او تصمیم گرفت که دیگر با هیچ فردی تصویر نیاندازد.

منبع: parsnaz.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس سوییفت که به روابط عاشقانه ی متعددش مشهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *