خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های تیلور سوئیفت خواننده زیبا و محبوب

بیوگرافی و عکس های تیلور سوئیفت خواننده زیبا و محبوب

تیلور آلیسون سوئیفت متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ و به تاریخ شمسی ۲۲ آذر ۱۳۶۸ می باشد. وی که خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکاست در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. تیلور قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی تبدیل شد.

بیوگرافی و عکس های تیلور سوئیفت خواننده زیبا و محبوب

در ادامه این مطلب از حیاط خلوت بیوگرافی کاملی از تیلور سوئیفت خواننده زیبا و با استعداد آمریکایی را خواهید خواند.

شروع کار حرفه ای تیلور سوئیفت

او در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است. سوئیفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

عکس های تیلور سوئیفت خواننده زیبا و محبوب

دومین آلبوم تیلور سوئیفت و اوج درخشیدن

دومین آلبوم سوئیفت با نام بی‌باک در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. موفقیت هم‌زمان تک‌آهنگ‌های «داستان عشق» و «تو به من تعلق داری»، بی‌باک را به پرفروش‌ترین آلبوم سال تبدیل کرد و تور آن را به موفقیت جهانی رساند. بی‌باک، چهار جایزه گرمی دریافت کرد و تیلور جوان‌ترین برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال شد. سومین آلبوم سوئیفت با نام حالا صحبت کن در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. در اولین هفته انتشار آلبوم در ایالات متحده، بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید و تور کنسرت آن در مدت سیزده ماه در سرتاسر جهان برگزار شد. سومین تک‌آهنگ این آلبوم با نام «پست» دو جایزه گرمی به دست آورد. چهارمین آلبوم سوئیفت با نام سرخ در ۲۰۱۲ منتشر شد.

این آلبوم در اولین هفته، ۱/۲ میلیون نسخه‌اش در آمریکا به فروش رفت. آلبوم پنجم او به نام ۱۹۸۹ در اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شد. این آلبوم، نخستین آلبوم پاپ او می‌باشد و در هفته اول انتشار بیش از ۱٫۵ میلیون نسخه از آن فروش رفت. فضای خالی و از ذهنم پاکش کنم از موفق‌ترین آهنگ‌های وی در آلبوم ۱۹۸۹ هست. او در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب سه جایزه گرمی و در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جایزه موسیقی آمریکا و جایزه موسیقی بیلبورد شد. تیلور سوئیفت تنها خواننده زن آمریکا است که که سه بار رکورد فروش یک میلیون آلبوم در اولین هفته را در دهه اخیر ثبت نموده‌است.

بیوگرافی تیلور سوئیفت خواننده زیبا و محبوب

تیلور سوئیفت با آهنگ‌هایی شناخته می‌شود که در آن‌ها تجربیات دوران نوجوانی و جوانی‌اش را بیان کرده‌است. او برای سرودن شعر چندین آهنگ، مورد تشویق انجمن تصنیف‌سازان نشویل و تالار مشاهیر تصنیف‌سازان قرار گرفته‌است. افتخارات او شامل ۱۰ جایزه گرمی، یازده جایزه موسیقی آمریکا، هفت جایزه انجمن موسیقی کانتری و شش جایزه آکادمی موسیقی کانتری می‌باشد. تاکنون ۲۶ میلیون آلبوم و ۷۵ میلیون نسخه دیجیتال از تیلور در سراسر جهان به فروش رسیده‌است. او علاوه بر حرفه موسیقی، در سریال جنایی سی‌اس‌آی (۲۰۰۹)، فیلم کمدی روز والنتین (۲۰۱۰)، انیمیشن لوراکس (۲۰۱۲) و فیلم علمی تخیلی بخشنده (۲۰۱۴) به عنوان یک بازیگر ظاهر شده‌است. فوربز دارایی تیلور را ۱۶۵ میلیون دلار آمریکاتخمین زده‌است.

عکس جدید تیلور سوئیفت taylor swift

تیلور سوئیفت در صنعت مد و فشن

سوئیفت، عکس روی جلد چندین مجله بوده‌است. او cover girl مجله blender بوده‌است؛ که در پانزدهمین سالگرد این مجله یکی از دو خوانندهٔ کانتری بوده که این مجله به آنها پرداخته‌است. وی در مجله پیپل در لیست زیباترین زنان سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ بوده است. همچنین، به عنوان نفر پنجاه و هفتم در لیست جذاب‌ترین زنان سال ۲۰۰۸ مجله ماکسیم، نفر پنجاهم در سال ۲۰۰۹ و نفر سی و یکم در سال ۲۰۱۰ انتخاب شد. Cosmo Girl سوئیفت را به عنوان دختر سال ۲۰۰۸ انتخاب کرد. وی توسط مجله مجله رولینگ استون به عنوان یکی از The RS 100:Agents of Change انتخاب شد. سوئیفت کاندیدای نامزدی مجله تایمز در لیست TIMEs “۲۰۰۹ The Time 100 Finalists” شد، که بر مبنای رای‌گیری اینترنتی می‌باشد. پیپل سوئیفت را به عنوان یکی از بیست و پنج نفر جالب سال ۲۰۰۹ انتخاب کرد.

تصاویر تیلور سوئیفت taylor swift

محصولات تجاری تیلور سوئیفت

در اواخر سال ۲۰۰۸، Jakks Pacific یک عروسک از سوئیفت را روانهٔ بازار کرد. همچنین سوئیفت چهرهٔ تبلیغاتی جین‌های L.E.I Jeans en:L.e.i. ‪(clothing company)‬ از سال ۲۰۰۸ تا به حال بوده‌است. سوئیفت و خط تولید لباس L.e.i با هم قرار داد بسته تا بر مبنای نوع لباس پوشیدن سوئیفت، یک خط تولید را راه‌اندازی کنند؛ که درنمایشگاه وال-مارت به نمایش درآمد. با این وجود سوئیفت گفته‌است که نمی‌خواهد به او لقب طراح لباس را بدهند بلکه می‌خواهد الهام بخش این خط تولید لباس بر مبنای نوع پوشش خود باشد. او گفته:من نمی‌خواهم این طور به نظر برسد که من یک شغل جدید به عنوان یک طراح را شروع کرده‌ام… این خط تولید لباس تیلور سوئیفت نیست.

در سال ۲۰۰۹ سوئیفت جدیدترین هنرمند سخنگوی لیگ ملی هاکی شد و در تبلیغات تیم هاکیشکارچیان نشویل نیز ظاهر شد. در می۲۰۰۹ سوئیفت یک شکایت نامه (که تا آگوست سال ۲۰۱۰ سربسته ماند) را علیه تعدادی از فروشندگان غیرمجاز که محصولات تقلبی را با نام وی عرضه می‌کردند، تنظیم کرد. وی خواستار یک محاکمه شد که در آن موضوعات: جبران خسارت مالی، مجازات کیفری، سه نمونه از خسارات متحمل شده و لطمه به اعتبار وی را بررسی کنند و خواهان بازپرداخت حقوق وکلایش توسط آنها گردید.

مدل مو تیلور سوئیفت taylor swift

دادگاهی در نشویل آمریکا مسئولیت اعلام حکم و بررسی قضایی را علیه فروشندگان بر عهده گرفت، کسانی که در چندین کنسرت مختلف تیلور سوئیفت شناسایی شده بودند. دادگاه دستور توقیف محصولات فروشندگان و نابودی آنها را صادر کرد. در پانزدهم ژوئیه سال ۲۰۱۱ وب سایت رسمی سوئیفت اعلام کرد که او با شراکت شرکت الیزابت آردن در حال ساخت یک عطر می‌باشند، که در اکتبر سال ۲۰۱۱ عرضه شد. اسم این عطر Wonderstruck می‌باشد که نام این عطر الهام گرفته از آهنگ Enchanted است که در آلبوم حالا صحبت کنمی‌باشد. همچنین سوئیفت با Greetings American Greetings در حال کار کردن می‌باشد.

وی در حال حاضر یکی از محبوب ترین خواننده گان زن جهان است و اینستاگرام تیلور سوئیفت طرفداران میلیونی دارد و هر کجای دنیا که قصد برگزاری کنسرتی داشته باشد روزها قبل از برگزاری کنسرت دیگر بلیطی برای خرید پیدا نمی شود.

شما بیوگرافی و عکس های تیلور سوئیفت را دیدید. شما عزیزان می توانید نظرات خود را درباره این خواننده جوان و با استعداد در بخش دیدگاه ها مطرح کنید.

گردآوری:حیاط خلوت

منبع: ویکیپدیا، سرپوش

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *