خانه > روانشناسی > تست روانشناسی > شخصیت شناسی جالب بر اساس مدل مو

شخصیت شناسی جالب بر اساس مدل مو

موهای ما درباره شخصیت ما چیزهای جالبی می گویند !
در این مطلب از حیاط خلوت شخصیت شناسی جالب بر اساس مدل مو را می خوانید .
آرایش و حالت مو‎ها ،‌کوتاه، بلند، فر‎فری و یا صاف بودن آنها چیزهای زیادی درباره شخصیت شما ابراز می‎کنند که مردم می‎توانند بر اساس آن شما را ارزیابی کنند.ممکن است این کار عادلانه به‎نظر نرسد ولی اتفاقی است که همه روزه می‎افتد. اما ببینیم مو‎ها به ما چه می‎گویند:
۱. مو های بلند
با‎اینکه این تیپ موی سر خاص خانم‎های بسیار جذاب است، ولی مردم با دیدن مو‎های خیلی بلند فکر می‎کنند که صاحب این مو‎ها از تغییر می‎ترسد.
۲. مو‎های کوتاه
چنین مویی توجه مردم را به سمت چهره و چشمان جلب می‎کند. خانم‎هایی که موی کوتاه دارند، اعتماد‎به‌نفس بالایی دارند و مطابق میل خود‎شان زندگی می‎کنند، ولی برخی آقایان از زن مو‎کوتاه خوش‎شان نمی‎آید.
۳. موی فر
مردم به موی فر دو جور نگاه می‎کنند: اگر فر مو طبیعی و خدا‎داد باشد، نشان‎دهنده یک شخصیت شاد و خوشبخت است که از ظاهر خودش راضی است. اما در مورد فر مصنوعی فکر می‎کنند که طرف نسبت به موی خود شاد نیست و رضایتش به سختی به دست می‎آید.
۴. مدل موی مصری
این مدل مو، شور جوانی را در فرد نشان می‎دهد. این خانم به تفریح خیلی اهمیت می‎دهد و بازیگوش است اما چندان هم افراطی نیست.
۵. رنگ ‎مو‎های فانتزی
رنگ‌های تند سرخ و آبی روشن مسلما جلب توجه می‎کنند و این حتما هدف فرد انتخاب‎کننده چنین رنگ‌هایی است. خوب البته هر‎کس در انتخاب‎های خود آزاد است، ضمن ‎اینکه توضیح منطقی این خانم می‎تواند این باشد که دوست دارد با بقیه فرق کند.
۶. جمع کردن معمولی موی سر
این سبک مثل مواقعی است که وقتی می‎خواهید مشغول کار‎های خانه شوید و مو‎هایتان را با عجله پشت سرتان جمع می‎کنید. این سبک نشان می‎دهد که شخصیت آرام و راحتی دارید که در کنار فرزندان خود به اندازه زمانی که مثلا در یک مهمانی هستید، شادید. از طرفی می‎تواند این فکر را در بیننده ایجاد کند که انگار دیر از خواب بلند شده‎اید!
۷. مدل ساده آویخته
این مدل بسیاری از ستاره‎ها‎ی سینما و به معنای انگیزه و وظیفه‎شناسی آمیخته با ظاهری جوان است.
۸. سبک‎های به اصطلاح مندرآوردی
سبک‎های بسیار خوبی‎اند که به شما تیپ فرد جالبی را می‎‎بخشد که هر‎ لحظه می‎داند چگونه از زندگی خود لذت ببرد. ولی در‎عین حال ظاهری پیدا می‎کنید که انگار تازه از رختخواب بیرون آمده‎اید.

منبع:salamatism.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *