خانه > اخبار ایران و جهان > ماجرای صیغه موقت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه!

ماجرای صیغه موقت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه!

به گزارش حیاط خلوت فصل سوم برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شروع شد و اولین مهمان آن محمدرضا شریفی نیا بود. موضوع برنامه راجع به شایعه و شایعه سازی بود.

با توجه به شایعات زیادی که همواره در مورد محمدرضا شریفی نیا وجود دارد می شد حدس زد برنامه پر حاشیه و گفتگوی جذابی باشد. از همان ابتدای برنامه مهمان مدیری با شیطنت های مخصوص به خودش شروع به پرسیدن سوالات پرحاشیه درباره محمد رضا شریفی نیا کرد.

در یکی از بخش های گفتگو موضوع ازدواج دوم محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی مطرح شد که محمدرضا شریفی نیا به آن واکنش نشان داد.

ماجرای صیغه موقت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه!

محمدرضا شریفی نیا گفت این موضوع شایعه بزرگی بوده که نباید به این شکل رواج پیدا می کرده است. اما نکته جالب اینجاست وی در ادامه گفت: البته یه چیز کوچکی بود که در سفر مکه پیش آمد و باعث به وجود آمدن این شایعه شد.

وی گفت: سال ها پیش همراه با تعدادی از هنرمندان به قصد اعمال حج با هزینه شخصی خودمان راهی سفر مکه شدیم. در آنجا متوجه شدیم برای ورود می بایست هر نفر یک محرم همراه خود داشته باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم کسانی که محرم نداشتن به صورت صیغه موقت به محرمیت هم در بیایند. ملیکا شریفی نیا به دلیل اینکه من همراهش بودم احتیاجی به این کار نداشت چون من محرمش بودم. اما هر یک از هنرمندان به صورت اتفاقی و اسمی با هنرمند دیگری صیغه موقت شدند. رز رضوی هم که در این سفر همراه ما بود و دوست ملیکا دخترم بود به صورت اسمی برای زمان کوتاهی به صیغه من در آمد.

این اتفاق با شیطنت یکی از هنرمندان در فضای مجازی منتشر شد و به شبکه های اجتماعی راه یافت. همین موضوع باعث شد تا در کمتر از چند ساعت خبر ازدواج دوم محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی پخش شود.

البته این موضوع خیلی زود توسط محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی تکذیب شد.

گردآوری:حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *