خانه > اخبار ایران و جهان > آیا خبر قتل محمود خاوری صحت دارد؟

آیا خبر قتل محمود خاوری صحت دارد؟

به گزارش حیاط خلوت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شبکه‌های اجتماعی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محمودرضا خاوری در کانادا به قتل رسیده است. اما تا کنون هیچ خبرگزاری‌ رسمی این خبر را تأیید نکرده است. برخی حتی دلایل قتل خاوری را  مشکلات شخصی برخی از بستگان و شرکای تجاری‌اش با او دانسته‌اند.
 آیا خبر قتل محمود خاوری صحت دارد؟
همچنین کانال تلگرامی وب سایت خبر فوری در خبری نوشت: در شایعه‌ی منتشر شده درباره‌ی قتل خاوری حتی از پلیس کانادا نیز نقل قولی ساختگی دیده می‌شود:«محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیاردی توسط افراد ناشناس بقتل رسید. پلیس کانادا اعلام کرد جسد وی حوالی منزل شخصی وی در سان کرست از منطقه بردیل پت شناسایی نموده. این درحالیست که پلیس ایالتی کانادا ضمن شدیدترین تدابیر امنیتی از ورود خبرنگاران برای تهیه گزارش ممانعت بعمل آورده و هرگونه توضیحات دیگری درمورد چگونگی حادثه قتل اعلام ننموده است».

گفتنی است؛ محاکمه غیابی محمودرضا خاوری، مدیر عامل پیشین بانک ملی، به اتهام اختلاس ۳ هزار میلیارد تومان از خزانه کشور از مدتی پیش در دادگستری تهران در حال بررسی است. خاوری، مدیر ۶۵ ساله‌ بانک ملی، با تحصیلات فوق لیسانس در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی، پس از اختلاس سه هزار میلیاردی، توانست با استفاده از پاسپورت کانادایی خود در سال ۱۳۹۰ به بهانه بیماری و شرکت در یک جلسه کاری در انگلستان، از کشور ، خارج شود؛ خروجی که بازگشتی نداشت.

ایران  چندی پیش از اینترپل ( پلیس بین المللی ) درخواست تحویل خاوری به کشور را داشت اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *