خانه > زناشویی > آشنایی نامزدی و عقد > اگر فردی این نشانه ها را دارد حتما عاشق شما شده است

اگر فردی این نشانه ها را دارد حتما عاشق شما شده است

دوران عاشقی و عاشق شدن خاص ترین تجربه هر فردی می باشد که لحظاتی سرشار از هیجان و اشتیاق و دلتنگی را برای فرد به ارمغان می آورد. اما این عاشقی از چه زمانی آغاز می شود؟ عشق واقعی از کی سراغ شما می آید؟ از کجا می توانید بفهمید کسی عاشق شما شده است؟ اگر شما هم جزو آن افراد هستید احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه می‌توانید عشق فردی که قرار است یک عمر در کنارش زندگی کنید را بسنجید. برای این‌که بدانید دوستتان یا نامزدتان عاشق شماست یا نه، هزاران راه وجود دارد.

نشانه های عاشق

آیا او، واقعا عاشق شماست؟

پژوهشگری به نام مارازیتی، آزمایشات گوناگونی روی افراد عاشق انجام داده و به این نتیجه رسیده که عشق نوعی حالت وسواس اجباری ایجاد می‌کند که در آن فرد عاشق دچار افکار و عادت‌های خاصی می‌شود که نمی‌تواند از دست آنها خلاص شود؛ مثل دیدار‌های پی در پی، تماس گرفتن مکرر با طرف مقابل خود و فکر کردن مداوم به او که عملکرد عادی مغزش را مختل می‌کند.

افرادی که عاشق می شوند دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. بسیاری از نشانه‌ها وجود دارد که می‌توانیم از روی آنها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر. برخی از راه‌های ابراز اطلاعات مربوط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق حالات چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن است. به این ترتیب هر یک از این حالت‌ها دارای نشانه‌های مخصوصی هستند که می‌توانند در رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها دیده شوند.

لبخند زدن عاشق

زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.

در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید.

شخصیت عاشق

مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آنها مشورت می کنند.

مردانی که زبان عشق ندارند 

بسیاری از مردان علاقه‌شان را پشت حرف‌های آزاردهنده و نیش‌دارشان پنهان می‌کنند. آنها ممکن است جوک یا حرف خنده‌داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای‌شان در واقع به خانم‌ها نشان می‌دهند که عاشق‌شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می‌شود و به مرور زمان هم خانم‌ها به این نوع ادبیات عادت می‌کنند.

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع 

افراد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می‌گیرند بدن خود را به فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌کنند که همیشه رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یک حمایت کننده و در برگیرنده است و در خانم‌ها بدن کوچک و ضعیف‌تر نشان داده می‌شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت کند. مرد‌ها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یک کف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم بیشتر باشد.

موقع راه رفتن مرد با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی در ارتباط چشمی با او دارد. بیشتر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یک نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌کنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یک طرف است و سعی می‌کند هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب داشته باشد و با حرکات سر معشوق خود را همراهی می‌کند.

بازوها 

زمانی‌که نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می‌آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر است اما اگر کسی بازوهایش بسته باشد به این معنی است که او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید. دست‌های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم‌دست خود یکی از نشانه‌های عاشق شدن مرد‌هاست.

شانه‌ها 

زمانی‌که مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان هستند شانه‌های‌شان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می‌شود. این کار به خاطر بهتر گوش کردن به فرد مقابل انجام می‌شود. این حالت نشان‌دهنده این است که آن مرد می‌خواهد شما در مرکز توجهش باشید و تمام تمرکز و توجهش به شماست.

اندام بالاتنه 

زمانی که مردی با نامزدش قدم می‌زند، سینه‌اش را جلو داده و بازوهایش به عقب متمایل می‌شود. این حالتی است که مردان سعی می‌کنند جنس مخالف‌شان را با آن تحت تاثیر قرار دهند و قدرت و استواری خود را به دیگران نشان دهند. معمولا هم تنفس‌های عمیق و بلندمدت می‌کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را کنترل می‌کنند.

پاها 

اگر مردی به نامزدش علاقه‌مند شده باشد سعی می‌کند در راه رفتن خانم را راهنمایی کند یا هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حرکت کند حتی در را برای خانم باز کند و صندلی‌اش را به جلو بکشد. موقعیت و حالتی که او به خود می‌گیرد نشان‌دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش است. او سعی می‌کند نامزدش را حمایت کند و به طرف مقابل بفهماند که همیشه در کنار اوست.

نشستن فرد عاشق 

فرد عاشق برای فرار از دیده شدن استرس‌ها و علائم ظاهری، متمایل به جلو می‌نشیند و نشیمنگاه خود را از صندلی کمی فاصله می‌دهد. او با این کار به نامزدش توجه کرده و خود را به او نزدیک‌تر می‌کند و البته در تلاش است بدن خود را کنترل کند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند روبه‌روی یکدیگر بنشینند اما در روابط بسیار نزدیک‌تر سعی می‌کنند کنار هم و در یک محل قرار گیرند حتی برای استفاده از یک بشقاب برای غذا و نوشیدنی ترجیح می‌دهند کنار هم بنشینند.

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند هیچ مانعی روبه‌روی شان نباشند و هیچ چیز خارجی بین آنها قرار نگیرد. لباس‌های اضافی و وسایل اضافی خود را در کنار دیگری قرار می‌دهند و از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می‌کنند.

این افراد هنگامی که می‌نشینند و مشغول گوش کردن و نگاه کردن به فرد مورد علاقه خود هستند، مشت خود را گره می‌کنند و کنار سر می‌گذارند و با علاقه و یک حسرت کوچک به فرد خیره می‌شوند.

گردآوری:حیاط خلوت

منبع: مجله زندگی ایده آل

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *