خانه > مجله سلامت > طب سنتی و داروی گیاهی > نشستن در جاهای نمناک قوای جنسی را کاهش می دهد ؟

نشستن در جاهای نمناک قوای جنسی را کاهش می دهد ؟

در این مطلب از حیاط خلوت توصیه های ناصر رضایی پور متخصص طب سنتی درباره خواص دمنوش ها و عواملی که باعث کاهش میل جنسی می شود آورده شده است که در ادامه می خوانید.

نشستن در جاهای نمناک , قوای جنسی

ناصر رضایی‌پور درباره دمنوش‌های مفید اظهار داشت: دمنوش آویشن شیرازی یا مرزنگوش به‌ویژه برای مبتلایان به سرفه‌های خلط‌دار، آسم مرطوب و برونشیت بسیار مفید است.

معرفی دمنوشی مفید برای افراد افسرده

رضایی‌پور گفت: دمنوش گل‌گاوزبان همراه با ریشۀ سنبل‌الطیب و بهارنارنج، به‌ویژه برای افراد افسرده بسیار مفید بوده البته افراد مبتلا به فشار خون بالا با احتیاط مصرف کنند.

معرفی دمنوش مفید برای رفع غلظت خون

این متخصص طب سنتی اضافه کرد: دمنوش آویشن شیرازی و عناب چنگال‌زده به‌‌ویژه در مبتلایان به غلظت خون مفید بوده و در کاهش غلظت خون تأثیر بسزایی دارد، همچنین این دمنوش به رفع ازدیاد سودا و بلغم خون کمک و معده را بسیار تقویت می‌کند.

رضایی‌پور عنوان کرد: مصرف سیب شیرین، پرتقال شیرین، انار شیرین یا کمی مایل به ترشی همچنین مصرف سوپ‌های سبزیجات همراه با زرشک، هویج رنده‌‌شده، شلغم و به در زمانی که هوا آلوده است بسیار به کاهش عوارض آلودگی هوا کمک می‌کند.

وی درباره عوامل کاهش قوای جنسی نیز افزود: انجام زیاد حجامت، خوردن مواد بادشکن مانند زیره و رازیانه (در آقایان)، مصرف زیاد ترشی‏‌ها و مواد غذایی سرد و ترمانند گوجه و خیار, ماست, دوغ, سالاد کاهو و …، نشستن و خوابیدن در جا‏های نمناک موجب کاهش قوای جنسی افراد می‌شود.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: مصرف زیاد گلاب یا بوئیدن زیاد آن، نگرانی و اضطراب زیاد همه باعث کاهش قوای جنسی می‏‌شود. فرح و شادمانی خود از عوامل تقویت قوای جسمانی و جنسی است.

منبع:tasnimnews.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

گرم کردن رحم |چگونه رحم را گرم کنیم؟

راه های گرم کردن رحم  رحم سرد چیست ؟ برای گرم کردن رحم چه راهکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *