خانه > سرگرمی > بهمن ماهی ها با چه ماه هایی سازگاری دارند؟

بهمن ماهی ها با چه ماه هایی سازگاری دارند؟

بهمن ماهی ها با چه ماه هایی سازگاری دارند؟

ویژگی ها و خصوصیات کلی متولدین بهمن ماه
مهربان‌، صمیمی‌ و انسان‌ دوست‌
درستکار، صادق‌، شریف‌، راستگو، رو راست‌ و وفادار
مبتکر اصیل‌ و خلاق‌
مستقل‌، بی‌نیاز، بدون‌ وابستگی‌، آزاد، عاقل‌، اندیشمند، متفکر و روشنفکر

بهمنی ها حساس و نکته سنج هستند ؛ متولدین بهمن ماه برای ارضای خواسته‌های خود، نیاز به شریکی ماجراجو دارند.آنها برای پیشرفت و موفقیت به فضای عمل گسترده‌ای نیاز دارند وگرنه غمگین و افسرده میشوند.آنها از درگیر شدن در علت‌ها و معلول‌ها لذت میبرند پس، طوری عمل کنید که نشان دهید که به این علاقه‌شان اهمیت میگذارید.آنها از چیزهای پیش‌بینی نشده و غیرمترقبه لذت میبرند و دوست دارند که گاه و بیگاه غافلگیر شوند ؛ آنها در کل از هر چیز نامتعارف و منحصر به فردی به وجد می‌آیند .

در این مطلب از حیاط خلوت رابطه متولدین بهمن ماه با ماه های دیگر و میزان سازگاری آن ها با متولدین ماه های مختلف را آورده ایم که در ادامه می خوانید .

بهمن ماهی ها با چه ماه هایی سازگاری دارند

بهمن + فروردین

این زوج زیاد حساس نیستند و اجازه نمی دهند رابطه شان با شکست مواجه شود. متولد فروردین دوست دارد با محبوب آرامش داشته باشد بنابراین آن خصلت گرم و عاطفی واقعی خودشان را بروز می دهند. در روابط خوب است که دو طرف همدیگر را همانطور که هستند بپذیرند و از همدیگر چیزهایی را بیاموزند اما این همان چیزی است که در این رابطه زیاد به کار نمی آید. درست است که این دو تصمیم گرفته اند زندگی مشترکی را با هم داشته باشند اما گاهی اوقات لازم است اتاق جداگانه ای هم برای خلوت کردن داشته باشند.

بهمن + اردیبهشت

بهمن و اردیبهشت دو نفر از دو دنیای کاملا متفاوت هستند. اما باز هم شباهت ها و ارتباط هایی بین آن ها وجود دارد. در این رابطه دو طرف عاشق هم می شوند و هر روز علاقه بین آن ها از دیروز بیشتر می شود. سیاره حاکم بر آن ها ونوس و اورانوس است. سیاراتی که در جهت مخالف سیارات دیگر می چرخند. آن ها تفاوت ها، تغییر مسیرها و شگفتی های عشق را درک می کنند اما به ندرت همدیگر را درک می کنند زیرا متولد اردیبهشت دنبال آرامش است اما متولد بهمن دنبال هیجان.

بهمن + خرداد

متولد خرداد نیاز به همسری دارد که برایش کسل کننده نباشد و او را متوقف نکند. بنابراین هیچکس به اندازه بهمن ماهی به درد او نمی خورد. زیرا متولد بهمن نیز به فردی نیاز دارد که ایده ها و نظریاتش را به او بگوید و درباره آن ها بحث کند. کسی که او را متوقف نکند. ممکن است در رابطه آن ها احساس و عاطفه به اندازه کافی جریان نداشته باشد و با کوچک ترین مشکل تشدید پیدا می کند. اگر می خواهند رابطه شان دوام داشته باشد باید روی ارتباط عاطفی و غیرکلامی همدیگر کار کنند.

بهمن + تیر

می توانم بگویم که بهمن و تیر در بسیاری از موارد زوج خوشحالی نبوده اند. این رابطه برای متولد تیر بسیار پر استرس است و کمبود صمیمیت منجر به از هم پاشیدن رابطه می شود. با این وجود ارتباط بین آن ها می تواند شگفت انگیز باشد. هر دو علاقه زیادی به یاد گرفتن چیزهای جدید دارند و می توانند سفرهای طولانی مدتی با هم داشته باشند. این زوج برای این که رابطه مثبتی با هم داشته باشند باید سعی کنند طرف مقابل ا درک کنند و آرامش ایجاد کنند. اگر این دو زوج بتوانند کنار هم آرام و ساکت باشند اولین قدم برای موفقیت را برداشته اند.

بهمن + مرداد

این زوج در صورتی که هدایت مسیر زندگی را به عهده بگیرند می توانند کارهای زیادی را به انجام برسانند. البته هر دو باید تصویری که از همدیگر داشتند را کنار بگذارند. ایجاد یک رابطه عاشقانه بین این دو کمی سخت است. بهترین کاری که می توانند در این رابطه انجام دهند این است که به دنبال راهی برای حمایت از همدیگر باشند. این کار باعث می شود به دنیای بیرون تمرکز کنند و در حالی که در دنیای بیرون می جنگند دنیای عواطف درونی رابطه شان را عمیق تر کنند.

بهمن + شهریور

متولد شهریور هر چیزی که متولد بهمن از آن فرار می کند را دارد. بنابراین بهمن ماهی برای یک شهریوری آدمی عجیب و غیر واقعی به نظر می رسد. این دو حتی نمی توانند رابطه ای را با هم شروع کنند چه برسد به این که رابطه پایداری را با هم داشته باشند. اما اگر همدیگر را جدی بگیرند با همفکری هم می توانند زندگی خوبی را داشته باشند.

بهمن + مهر

درکی قوی بین این دو وجود دارد چون هر دو از عنصر هوا هستند. البته کمی هم پذیرفتن شخصیت های همدیگر و احترام بین آن ها دشوار است. درمان هر مشکلی در رابطه آن ها با گذر زمان است اما به دلیل خودجوش بودن متولد بهمن زیاد منتظر نمی شوند که زمان همه چیز را حل کند. گذشته از تمام این ها این زوج رابطه شگفت انگیزی را با هم خواهند داشت.

بهمن + آبان

متولد آبان متولد بهمن را تحسین می کند. کمی در نشان دادن محبت وسواس به خرج می دهد اما این به متولد بهمن حس خوبی می دهد. آبانی احساساتی است اما بهمن ماهی بیشتر بر اساس منطق پیش می رود. هر دو تغییرات مثبتی را به زندگی خواهند آورد.

بهمن + آذر

رابطه بین این دو بیشتر مثل رابطه بین دو دوست از یک جنس است. آن ها زمانی که به تغییر نیاز دارند وارد رابطه می شوند و زمانی که احساس محدودیت کنند به رابطه پایان می دهند. اولویت هر دوی آن ها آینده و امید به یک آینده خوب و موفق است.

بهمن + دی

شاید این دو در ابتدای رابطه زیاد برای هم جالب نباشند. سیاره حاکم بر هر دوی آن ها زحل است اما نقششان در دایره البروج کاملا متفاوت است. چالشی ترین نکته در رابطه آن ها ارتباط عاطفی است. دی ماهی به بهمن ماهی کمک می کند تا به ایده هایش جامه عمل بپوشاند. در مقابل بهمن ماهی به دی ماهی کمک می کند به آن تغییر مورد نیاز در زندگی برسد.

بهمن + بهمن

به سختی می توان تصور کرد که دو نفر متولد بهمن با هم رابطه داشته باشند. چون همانطور که می دانید بهمن ماهی ها نشانه جدایی و رهایی از روابط هستند. بودن با آن ها کار زیاد آسانی نیست اما دو بهمن ماهی خیلی خوب می توانند همدیگر را درک کنند و به همدیگر احترام بگذارند. بنابراین با شناخت زیادی که از هم دارند می توانند رابطه پایداری داشته باشند.

بهمن + اسفند

بهمن و اسفند درک زیادی از شخصیت همدیگر ندارند بنابراین برقراری رابطه بین آن ها شاید کار زیاد آسانی نباشد. اما وقتی به آن تعادل عاطفی می رسند هیچ مشکلی در ایجاد رابطه نخواهند داشت.

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متولدین کدام ماه به عشقشان وابسته‌تر هستند؟

متولدین کدام ماه به عشقشان وابسته‌تر هستند؟ جالب است بدانید ماه تولد بر روی تعریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *