خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > کدام ستاره های هالیوودی جذاب ترین لبخند را دارند + عکس

کدام ستاره های هالیوودی جذاب ترین لبخند را دارند + عکس

ستاره های هالیوودی که جذاب ترین لبخندها را دارند 

داشتن لبخند زیبا و جذاب باعث زیباتر شدن چهره می شود . داشتن لبخند زیبا یک امتیاز برای هر فردی محسوب می شود که بسیاری از بازیگران و ستاره های هالیوودی از آن برخوردار اند .

در ادامه این مطلب از حیاط خلوت با ۱۰ ستاره هالیوودی که زیباترین و جذاب ترین لبخند را دارند آشنا می شوید.

 

مگان فاکس

مگان فاکس , لبخند

مگان فاکس مدل و بازیگر آمریکایی است. او حرفه بازیگری خودرا درسال ۲۰۰۱ با نقش های جزئی در چند فیلم و سریال آغاز کرد اما درسال ۲۰۰۴ نخستین نقش اساسی خودرا در فیلم طنز نوجوانان، به نام «اعترافات درام یک ملکه نوجوان» ایفا کرد.

 

حرفه مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی درسال ۱۹۹۹ بدست آورد. مگان فاکس یکی از زیباترین بازیگران هالیوودی است، اما چیزی که وی را جذابتر میکند، لبخندش است. در واقع زمانی که او لبخند میزند، زیبایی اش دو چندان میشود.

 

چشم های روشن او نیز لبخند زیبایش را تکمیل کرده و بر جذابیت اش می افزاید. فاکس بعنوان یکی از نمادهای جذابیت مطرح ودر مجله‌هایی مانند «ماکسیم»، «رولینگ استون» و «اف اچ ام» ظاهر شده است.

 

سلنا گومز

سلنا گومز

سلنا گومز بازیگر، خواننده و طراح مد آمریکایی است که نامش در لیست زیباترین لبخندهای هالیوودی قرار دارد. اگر به چهره او دقت کرده باشید، می‌بینید که همیشه لبخندی بر لب دارد. شاید یکی از دلایل محبوبیت او هم همین لبخند زیبایش باشد که به دل هوادارانش نشسته است. گرچه سلنا گومز چهره معصوم و مهربانی دارد اما لبخندش بر این خصوصیات او می افزاید.

 

کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز

زمانی که صحبت از زیبایی ستاره ها به میان می‌آید، بدون شک نام کاترین زینا جونز را هم خواهید شنید. علاوه بر چهره جذاب، او لبخند زیبایی نیز دارد. برخلاف تعداد زیادی از ستاره های دیگر، او مو های تیره ای دارد و همین خصوصیت تاکید بیشتری را بر لبخندش میگذارد به طوریکه نخستین چیزی که در چهره او به چشم می‌آید، همان لبخندش است. او جزو معدود ستاره هایی میباشد که قادر است با یک لبخند ساده کاری کند که تمام ناراحتی های خودرا از یاد ببرید.

 

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا بازیگر، کمدین و مدل کلمبیایی است که چهره فوق العاده جذابی دارد. زمانی که صحبت از زیبایی در بین باشد، نام این هنرمند را همیشه در لیست زیباترین ها خواهید دید. درسال ۲۰۱۲، سوفیا ورگارا بعنوان دومین زن زیبای سال به انتخاب مجله «پیپل» شناخته شد. گرچه او سال ها از سرطان تیروئید رنج میبرد و وادار بود داروهای زیادی را مصرف کند، اما این مشکلات و بیماری ها هیچگاه از لبخند روی لبانش نکاست.

 

کریستی برنکلی

کریستی برنکلی

کریستی برنکلی هنرپیشه و مانکن آمریکایی است که از سال ۱۹۷۳ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از آنجا که او دندانهای سفید و زیبایی دارد، هیچگاه از لبخند زدن و نشان دادن دندان هایش نهراسیده است. اگر به عکس های چاپ شده او بر جلد مجلات دقت کرده باشید، خودتان نیز خواهید فهمید که هیچگاه لبخند از لب های این مدل مشهور و زیبا دور نمی‌شود. به راستی که او یکی از جذاب ترین چهره ها را دارد.

 

آیشواریا رای

آیشواریا رای

آیشواریا رای بازیگر هندی و دختر شایسته‌ دنیا درسال ۱۹۹۴ است.به گزارش پارس ناز او بعنوان یکی از زیباترین زنان بالیوود شناخته می‌شود به طوریکه معیار زیبایی شده و زیبایی زنان دیگر هند را نیز با او می سنجند. گرچه آیشواریا نقصی در چهره اش ندارد اما یکی از چیزهایی که بر جذابیت او افزوده، لبخندش است. در واقع او با لبخندی بر لب هایش، هواداران خودرا همیشه از خود خشنود نگه خواهد داشت.

 

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود است که جزو زیباترین ها به حساب می‌آید. او در طول دهه ۱۹۹۰، به بازی در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی می‌پرداخت که یکی از مهم ترین انها بازی در فیلم تلویزیونیِ «ِاما» بود. درسال ۲۰۰۸ نیز او برای بازی خوب خود در فیلم «تنها حقیقت»،

 

نامزد جایزه بهترین اجرا از طرف انجمن منتقدین شد. کیت بکینسیل سمبل زیبایی، سادگی و مهربانی است. گرچه او در حالت طبیعی هم جذابیت بالایی دارد اما زمانی که می‌خندد، جذابیت اش چند برابر می‌شود.

 

دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه مدل و بازیگر سوپر استار بالیوود میباشد. از فیلم‌های او میتوان به «ام شنتی ام»، «قطار چنای»، «کوکتل»، «جوانی»، «دیوانگی» و «باجیراو مستانی» اشاره کرد. دیپیکا فعالیت‌های مدلینگ خودرا از زمان کالج شروع کرد ودر مدت کمی توانست عنوان مدل سال رابه دست بیاورد. علاوه به اندام و چهره زیبا، او لبخند تاثیرگذاری نیز دارد به طوری‌که نامش در لیست زیباترین لبخندها قرار گرفته است.

 

مدوری دیکشیت

مدوری دیکشیت

مدوری دیکشیت یکی از بهترین و مشهور‌ترین بازیگران هند است که در دهه ۱۹۸۰، ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ بسیار برجسته بوده‌ است. او توانسته از چهارده نامزدی خود در جشنواره فیلم فیر برنده شش جایزه از این جشنواره شود، که از نظر دفعات نامزدی دراین جشنواره رکورد دار است. او یکی از زیباترین لبخندها را در بین ستاره های بالیوود دارد. لبخند زیبای او، درکنار دیگر جذابیت هایش وی را تبدیل به یکی از محبوب ترین ستاره های هندی کرده است.

 

جولیا رابرتس

جولیا رابرتس

جولیا رابرتس هنرپیشه آمریکایی سینمای هالیوود و مانکن سابق صنعت مد است. او بخاطر بازی در فیلم کمدی عاشقانه “زن زیبا” درسال ۱۹۹۰ لقب ستاره هالیوود را ازآن خود کرد که فروش این فیلم نیز ۴۶۴ میلیون دلار درآمد به همراه داشت.

 

هنگامیکه او میخندد، تقریباً اکثر دندان هایش دیده می‌شود اما با این حال بازهم لبخند جذابی دارد. در واقع این لبخندش است که به چهره او شخصیتی محبوب داده. مطمئنا کسی نیست که خنده وی را دوست نداشته باشد.

منبع:parsnaz.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *