خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > بازیگرانی که زیباترین چشم های جهان را دارند + عکس

بازیگرانی که زیباترین چشم های جهان را دارند + عکس

بازیگرانی که زیباترین چشم های جهان را دارند

چشم ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت افراد دارند. در این مطلب از حیاط خلوت به شما ستاره های سرشناس جهان که زیباترین چشم ها را دارند معرفی می کنیم .

آنجلینا جولی

تاریخ تولد;۱۹۷۵

محل تولد; لس آنجلس، ایالات امریکا

حرفه; بازیگر

زیباترین چشم های جهان , آنجلینا جولی

مگر می‌شود از چشم های زیبا صحبت کرد و اسم آنجلینا جولی رابا آن چشمان آبی اش به زبان نیاورد؟ جدا از نقش آفرینی زیبا، کمک های خیرخواهانه و لب های برجسته آنجلینا، چشم های زیبای او نیز جزو یکی از جذابیت هایش است. او بارها و بارها توسط مجله‌ ها و مراسم‌ مختلف بعنوان زیباترین، جذاب ترین و برترین مادر بازیگر انتخاب شده است.

آیشواریا رای

تاریخ تولد; ۱۹۷۳

محل تولد; کارناتاکا، هند

حرفه; بازیگر

زیباترین چشم های جهان , آیشواریا رای

آیشواریا رای دختر شایسته‌ جهان درسال ۱۹۹۴ بود، بنابر این تعجبی ندارد که زیبایی او نیز زبانزد ناب و عام باشد. نگاه جذاب این ستاره هندی با تن سبز-آبی اش جای خودرا در بین قلب میلیونها انسان باز کرده است.

امبر هرد

تاریخ تولد; ۱۹۸۶

محل تولد; تگزاس، ایالات امریکا

حرفه; بازیگر

امبر هرد 2017

یکی دیگر از ستاره هایی که چشم های زیبایی دارد، امبر هرد است. این را ما تنها نمیگوییم، بلکه نسبت طلایی زیبایی نیز این را ثابت کرده که چهره این ستاره جزو کامل ترین و زیباترین چهره های جهان است، بنابر این طبیعی است که او چشمهایی زیبایی نیز داشته باشد. با نگاهی به تصویر او، شما هم به این حقیقت پی می‌برید.

جی جی حدید

تاریخ تولد; ۱۹۹۵

محل تولد; لس آنجلس، کشور آمریکا

حرفه; مدل

جی جی حدید می‌توان چندین صفحه درمورد زیبایی جی جی حدید و چشم های سبز- آبی اش نوشت. این مدل آمریکایی نه تنها با اندام زیبایش بلکه با چشم های گیرایی که دارد، در تبلیغات سرشناس ترین برندها و کت واک ها طرفداران زیادی رابه خود جذب کرده است.

میلا کونیس

تاریخ تولد; ۱۹۸۳

محل تولد; چرنیوتسی، اکراین

حرفه; بازیگ

میلا کونیس

میلا کونیس از سن ۱۵ سالگی بازیگری را شروع کرد و حال مبدل به یکی از جذاب ترین زنان جهان شده است. اگر چه او دارای ناهم‌رنگی عنبیه است، بدین معنی که هر چشمش رنگی به خصوص دارد. چشم چپ او سبز رنگ و چشم راستش کمی تیره تر و قهوه ای تر است، اما این موضوع چیزی از جذابیت چشم های او کم نمی‌کند.

آدریانا لیما

تاریخ تولد; ۱۹۸۱

محل تولد; برزیل

حرفه; مدل

آدریانا لیما

چشم های آبی آدریانا لیما، ما را یاد سواحل برزیل، جاییکه او متولد شده است، می اندازد. اینطور بنظر میرسد که چشم های او مثل یک آهنربا آدم را جذب میکند. این ستاره ویکتوریا سیکرت در سن ۳۶ سالگی، چهره تبلیغاتی برندهایی چون میبلین، کیا موتور و… شده است.

شارلیز ترون

تاریخ تولد; ۱۹۷۵

محل تولد; جنوب آفریقا

حرفه; مدل/ بازیگر

شارلیز ترون

شاید زمانی که صحبت از زیبایی ستاره ها میشود، شارلیز ترون نخستین فردی است که به ذهن تان خطور میکند. بله طبیعی است. او نه تنها یک مدل و هنرمندی تواناست، بلکه با چشم های سبز رنگ اش نیز طرفداران بسیاری رابه سوی خود جذب کرده به طوری‌که به یکی از مطرح ترین ستاره های دنیای هالیوود مبدل شده است.

مگان فاکس

تاریخ تولد; ۱۹۸۶

تاریخ تولد; تنسی، ایالات امریکا

حرفه; مدل/ بازیگر

مگان فاکس

چه کسی است که بتواند از مگان فاکس چشم بردارد؟ گرچه تمام اعضای صورت او زیبا و جذاب است اما از چشم های آبی او نمی‌توان گذشت. طبق گزارشات، او یکی از جذاب ترین چهره ها را در بین هالیوودی ها دارد.

مارگو رابی

تاریخ تولد; ۱۹۹۰

محل تولد; استرالیا

حرفه; مدل/بازیگر

مارگو رابی

یکی دیگر از چشم آبی های هالیوودی، مارگو رابی است. این بازیگر و تهیه کننده استرالیایی بیشتر به خاطر نقش اش در فیلم “گرگ وال استریت” شهرت دارد.

الیزابت تیلور

تاریخ تولد; ۱۹۳۲

محل تولد; انگلیس

حرفه; بازیگر

الیزابت تیلور

هالیوود هیچوقت ستاره ای چون الیزابت تیلور را از یاد نمی‌برد. نه تنها شخصیت، بلکه زیبایی ظاهری اش نیز وی را در دل میلیون‌ها انسان جا کرده است. چشم های متمایل به بنفش او هیچوقت از یاد مردم نمیرود.

پنه لوپه کروز

تاریخ تولد; ۱۹۷۴

محل تولد; اسپانیا

حرفه; مدل/ بازیگر

پنه لوپه کروز

آیا نقصی در چهره پنه لوپه کروز میبینید؟ این ستاره چنان محبوبیتی در دنیای هالیوود دارد که دیگر ستاره ها حسرت اش را می‌خورند. از زیبایی شخصیتی او که بگذریم، چشمهایش جذابیتی دارند ک نمی‌توان نادیده گرفت.

آدری هپبورن

تاریخ تولد; ۱۹۲۹

محل تولد; بلژیک

حرفه; بازیگر

آدری هپبورن

مهم نیست که چند بازیگر آمدند و رفتند، آدری هپبورن جزو ستاره هایی است که هیچوقت از یاد نمیرود. این هنرپیشه باریک‌اندام و خوش‌پوش، به‌خاطر زیبایی فریبنده، ایفای نقش ماهرانه ودر عین حال معصومانه‌اش در فیلم‌ها و اقدامات انسان دوستانه‌اش برای کودکان نیازمند، شهرت داشت.

هپبورن همینطور چهار بار نامزد جایزه اسکار شد ودر سال ۱۹۵۳ پیروز به بردن جایزه اسکار برترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم “تعطیلات رومی” شد. یکیدیگر از فاکتورهایی که وی را جذاب کرده چشمهایش است که رنگ واقعی آنرا ترکیبی از رنگ های سبز، خاکستری و آبی می‌دانند.

اولیویا وایلد

تاریخ تولد; ۱۹۸۴

محل تولد; نیویرک، کشور آمریکا

حرفه; بازیگر

اولیویا وایلد

گرچه اولیویا وایلد توانایی زیادی در بازیگری دارد اما از جاذبه چشمهایش برای جذب طرفداران بیشتر، نمی‌توان گذشت. او نیز دچار ناهم‌رنگی عنبیه است. از این رو رنگ چشمهایش، با دقت به نور خورشید، از طیف های خاکستری تا سبز، تغییر رنگ می‌دهد.

کایرا نایتلی

تاریخ تولد; ۱۹۸۵

محل تولد; انگلستان

حرفه; بازیگر

کایرا نایتلی

جدا از استخوان های فک کایرا نایتلی که فرمی زیبا و فشنی دارد، چشم های او نیز از جذابیت بالایی برخوردار است. او با زیبایی و توانایی های که در صنعت بازیگری دارد، توانست خودش را در بین برترین بازیگران هالیوودی قرار دهد.

اسکارلت جوهانسون

تاریخ تولد; ۱۹۸۴

محل تولد; نیویورک، ایالات امریکا

حرفه; بازیگر

اسکارلت جوهانسون

بازیگر نیرومند و دوست داشتنی، اسکارلت جوهانسون، یکی از زیباترین چشم ها را دارد. او با چشم های سبز رنگ اش که با پوست صورت اش هماهنگی خاصی دارد، توانسته خودرا دراین لیست جای دهد.

کایلی جنر

تاریخ تولد; ۱۹۹۷

محل تولد; لس آنجلس، کشور آمریکا

حرفه; کارآفرین

کایلی جنر

کایلی جنر هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه های اجتماعی است که در مجموعه تلویزیونی “پابه‌پای خانواده کارداشیان” درخشید. گرچه او عمل های زیبایی زیادی را روی صورت خود انجام داد اما یکی از اعضای صورت اش که زیبایی طبیعی دارد، چشمهایش است. چشم های قهوه ای تیره او با فرم زیبایی که دارد، درکنار مژه های بلندش، همگان بر جذابیت و محبوبیت او افزوده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *