خانه > گردشگری > بهترین فصل خرید و حراج استانبول چه زمانی است؟

بهترین فصل خرید و حراج استانبول چه زمانی است؟

یکی از بهترین تفریحات خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید است مخصوصا خرید در زمان حراج ها و با قیمت های مناسب!

طی سال های اخیر بسیاری از ایرانیان علاقه مند به سفر ، سعی می کنند خرید پوشاک خود را بیش از بازگشت به ایران انجام دهند، زیرا علاوه بر قیمت مناسب تر، دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به لباس های داخلی هستند.

همه ساله یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای مسافران ایرانی استانبول ترکیه است. و اتفاقا از مهم ترین جاذبه های استانبول مراکز خرید آن می باشد.

استانبول یکی از شهر هایی است که بسیاری از ایرانی ها برای خرید به این کشور سفر می کنند مخصوصا خرید لباس ، در مراکز خرید استانبول می توانید برترین برند های جهان و لباس های ترک با کیفیت را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

اما بهترین وقت حراج استانبول چه زمانی است؟ بهترین مراکز خرید استانبول کجا هستند؟ چه زمانی حراج استانبول آغاز می‌شود؟ بهترین فصل خرید استانبول چه زمانی است؟

پیشنهاد می کنم اگر قصد سفر به استانبول را دارید این مطلب از حیاط خلوت را تا انتها بخوانید.

بهترین فصل خرید و حراج استانبول چه زمانی است؟

هیچ تاریخ دقیق و ثابتی برای حراجی های استانبول وجود ندارد

شاید با خواندن این جمله کمی شوکه شوید، اما حقیقت دارد. نمی توان تاریخ دقیق و رسمی برای حراجی های استانبول اعلام کرد. اما باید بدانید معمولا در تمام طول سال در این شهر حراجی وجود دارد! برخی از برندها کلکسیون خود را در چهار فصل مختلف ارائه می کنند، بنابراین وقتی نوبت به کلکسیون جدید برای فصل جدید می شود آنها کلکسیون فصل قبل خود را برای حراج می گذارند. برخی دیگر از برندها طور دیگری رفتار می کنند و کلکسیون خود را فقط در دو فصل ارائه می دهند. به این صورت که کلکسیونی برای بهار و تابستان و کلکسیون دیگری برای پاییز و زمستان خواهند داشت. بنابراین زمان حراجی این برندها متفاوت خواهد بود.

علاوه بر اینها هر روز خاصی می تواند دلیلی برای ارائه انواع کمپین ها و تخفیف ها در شهر استانبول باشد. معمولا می توانید برای سال نو میلادی حراجی های خوبی در شهر استانبول بیابید. روز مادر، روز ولنتاین و برخی اعیاد مذهبی نیز می توانند زمان مناسبی برای خرید رفتن در استانبول باشد.

با دانستن این نکته می توانید ۹۹% مطمئن باشید که با سفری که برای خود برنامه ریزی کرده اید با حراجی های متنوع رو به رو خواهید شد.

حراج زمستانی در استانبول

حراج زمستانی در استانبول معمولا از اواسط ماه دسامبر (آذر) یا اوایل ماه ژانویه (دی) آغاز می شود. در حراج زمستانی برخی از برندها اجناس خود را از ۳۰% الی ۵۰% به حراج می گذارند. برخی برندها نیز در موج دوم حراج به سر می برند، بنابراین ممکن است در این زمان اجناسی که از ۴۵% الی ۷۰% تخفیف خورده اند را بیابید. بهترین زمان حراجی های زمستانی حراج اولیه آن است چرا که در این زمان می توانید لباس ها را در سایزهای مختلفی بیابید و شانس اینکه لباس مورد نظرتان با قیمت مناسب و سایز خود پیدا شود بسیار بالاتر است. بنابراین اگر می خواهید به حراج زمستانی استانبول برسید بهتر است اواخر ماه دسامبر به این شهر سفر کنید.

حراج تابستانی در استانبول

حراج تابستانی در استانبول معمولا زمانی آغاز می شود که دمای هوا افزایش می یابد. این زمان می تواند هر تاریخی بین اوایل ماه ژوئن و حتی اولین هفته ماه جولای باشد. همانطور که از قبل گفته شد برای ارائه کلکسیون جدید معمولا حراج مربوط به اجناسی می شود که در کلکسیون فصل قبل قرار گرفته اند. بنابراین هفته اول ماه جولای می تواند زمان مناسبی برای مواجه شدن با حراج تابستانی شهر استانبول باشد و ممکن است بسیاری از لباس های تابستانی را نیز در این زمان با تخفیف های مناسب پیدا کنید. اصولا اواسط ماه آگوست حراج تابستانی به پایان میرسید.

منبع:banooyeshahr.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *