خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > بهنام بانی: دیگر به برنامه دورهمی نخواهم رفت!

بهنام بانی: دیگر به برنامه دورهمی نخواهم رفت!

به گزارش حیاط خلوت به نقل از افکارنیوز، بهنام بانی خواننده خوش صدا و جوان کشورمان که طی یک سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است درباره دلیل نداشتن گفت و گو با رسانه ها گفت: به دلیل برخی خطاها در اطلاع رسانی و حاشیه سازی هایی که در گفت و گو با چند سایت داشتم و مطالب به درستی انتشار پیدا نکرد می خواهم مدتی به دلیل دوری از حاشیه ها گفت و گویی نداشته باشم و این یک تصمیم شخصی نیست بلکه از سوی تهیه کننده و مدیر برنامه هایم نیز از من خواسته شده است.

بهنام بانی: دیگر به برنامه دورهمی نخواهم رفت!

وی در ادامه گفت: این جالب نیست که با من ۲۵ دقیقه مصاحبه می‌کنند و فقط ۳۰ ثانیه از آن را به گونه‌ای منتشر می‌کنند که هیچ ربطی به گفت و گوی اصلی نداشته و برای هنرمند حاشیه سازی کنند.

این خواننده در خصوص حضور نیافتن در برنامه “دورهمی” بیان کرد: من در سری اول برنامه دورهمی به عنوان مهمان حضور پیدا کردم اما آن برنامه پخش نشد و در حال حاضر چندین بار با من برای حضور دوباره تماس گرفتند اما من رد کرده ام و دیگر نمی خواهم قبول کنم.

وی در خصوص اصلی ترین دلیل دوری از فضای رسانه ای و سر تیتر شدن تصریح کرد: من به طور کلی همیشه آدم بی حاشیه ای بود و می خواهم بی حاشیه بمانم و کارم را انجام بدهم به همین خاطر نمی‌خواهم با گفت و گوهای رسانه ای وارد حاشیه شوم.

بهنام بانی در خصوص جدید ترین فعالیت هنری خود خاطرنشان کرد: جدیدترین قطعه ام که هنوز نام آن مشخص نشده است ۱۵ بهمن منتشر می شود.

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ ۲۴ و ۲۴ بهمن در سالن نمایشگاه برج میلاد با طرفداران خود دیدار می‌کند.

بهنام بانی در این کنسرت قرار است آهنگ‌های منتشر شده و جدید خود را برای مخاطبان اجرا کند.

بانی در کنسرت خود در جشنواره موسیقی فجر با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و در روز‌های سه شنبه ۲۴ بهمن و چهارشنبه ۲۵ بهمن در دوسانس ۱۹:۰۰ و ۲۲:۰۰ بار دیگر به دیدار مخاطبانش می‌رود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *