خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > جدیدترین عکس انریکه ایگلسیاس و دوقلوها و دوست دخترش

جدیدترین عکس انریکه ایگلسیاس و دوقلوها و دوست دخترش

خواننده مشهور انریکه ایگلسیاس و تنیسور روسی آنا کورنیکوا نخستین عکس از دوقلوهای تازه متولد شده شان را منتشر کردند.دوقلوهای انریکه ۴۲ ساله و آنا ۳۶ ساله دقیقا یک ماه پیش به جهان آمدند و آن ها هر یک عکسی از خود به همراه یکی از بچه ها رابا ۱۲ میلیون فالوئرخود در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

انریکه ایگلسیاس و دوست دخترش

جدیدترین عکس انریکه ایگلسیاس و دوقلوها و دوست دخترش

انریکه ایگلسیاس؛ خواننده، موزیسین و بازیگر اسپانیایی است که آوازه زیادی در دنیای هنر دارد. او فاتح جایزه گرمی و پسر خوانده «خولیو ایگلسیاس» خواننده نامی است. انریکه در ایران هم بسیار شناخته شده است و طرفداران ایرانی او آهنگ های او را گوش می دهند.

انریکه و پسرش

انریکه با آنا کورنیکوا ستارهٔ تنیس اهل روسیه دارای روابط عاطفی است، در سال‌های گذشته شایعه‌های زیادی در رابطه با ارتباط این دو و ادامه یا پایان این رابطه در رسانه‌ها مطرح گشته اما انریکه و آنا همیشه تلاش کردند تا زندگی شخصی شان را دور از رسانه‌ها نگه دارند.

آنا کورنیکوا

به گفته آنا کورنیکوا به‌زودی قصد ازدواج با یکدیگر را ندارند. آنا کورنیکوا و انریکه ایگلسیاس در  ۲۶دسامبر ۲۰۱۷ ،صاحب ۲ فرزند دوقلوشدند!دو فرزند دوقلوی دختر و پسر به نام های نیکولاس و لوسی… به گفته رسانه ها،آن ها ۹ ماه بارداری آناکورنیکوا را مخفی کردند.در اصل آن ها زندگی شخصیشان را به دور از رسانه ها قرار می دهند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *