خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > خلاصه داستان و بازیگران سریال بچه مهندس+عکس

خلاصه داستان و بازیگران سریال بچه مهندس+عکس

اسامی و عکس بازیگران سریال بچه مهندس + خلاصه داستان

به گزارش حیاط خلوت؛ مرکز سیمافیلم برای شبکه پنج، ساخت سریالی را سفارش داده که فعلا بچه مهندس نام دارد و سعید سعدی، تهیهکنندگی و علی غفاری، کارگردانی آن را بهعهده دارند.

اسامی و عکس بازیگران سریال بچه مهندس + خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال بچه مهندس

این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی پسری را کمی بعد از تولد در نیمه دوم دهه ۶۰ تا امروز به نمایش میگذارد. بنابراین طبیعی است که این اسم خیلی زود عوض شود و سال آینده با نام دیگری از شبکه پنج به نمایش درآید.

به گفته سعید سعدی تهیه کننده این سریال تصویر برداری این سریال در تهران، شهرک دفاع مقدس، بوستان ولایت و لوکیشنهای متعدد انجام میشود و تدوینش همزمان با تصویربرداری در حال انجام است. تصویربرداری بخشهای مربوط به دوران خردسالی شخصیتهای محوری بچه مهندس انجام شده و دوران کودکی آنها نیز در حال تولید است. تصویربرداری تا اواخر تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت و احتمالا اوایل پاییز آماده نمایش خواهد بود.

خلاصه داستان سریال بچه مهندس

او با اشاره به اینکه سریال «بچه مهندس» در سه فاز تصویربرداری می‌شود، اضافه کرد: ما تا امروز ۳۵ درصد از سریال را تصویربرداری کرده‌ایم. فاز یک سریال ۲۵ قسمت، فاز دوم ۲۰ تا ۲۵ قسمت و فاز سوم آن نیز در همین حدود خواهد بود.

بازیگران سریال بچه مهندس

علی غفاری، انتخاب بازیگران این سریال را یکی از چالشهای جدی آن میداند و توضیح میدهد: باید برای دوران نوجوانی و جوانی شخصیتهای قصه، بازیگر انتخاب کنیم. البته تمهیداتی اندیشیدهایم که بتوانیم بین بازیگران دوره نوجوانی و جوانی با کودکانی که امروز شخصیتها را بازی میکنند، شباهتهایی ایجاد کنیم. ولی با همه اینها کار سختی در پیش داریم و امیدوارم بهترین گزینهها فرصت همکاری با ما را داشته باشند.

عکس بازیگران سریال بچه مهندس

در ادامه اسامی برخی از بازیگران فیلم بچه مهندس را می بینیم

بهناز جعفری، ساناز سعیدی، هاله گرجی، نفیسه روشن، مریم خدارحمی، مهرناز بیات، سوگل طهماسبی، سلمان فرخنده، فرخنده فرمانی‌زاده، برزو ارجمند، حمید شریف زاده، سیاوش چراغی‌پور، عباس جمشیدی‌فر، فرزین محدث، شیدا یوسفی و یونا تدین، آریا نرج آبادی، نیوشا علی‌پور (سه بازیگر خردسال) در این سریال ایفای نقش می‌کنند. همچنین افشین سنگ چاپ، افشین نخعی و بهاره رهنما به تازگی به جمع بازیگران سریال «بچه مهندس» پیوسته‌اند.

گردآوری: سینما، تئاتر ، تلویزیون

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۶ انیمه عاشقانه که نباید دیدنشان را از دست بدهید

بهترین انیمه های عاشقانه انیمه ها طرفداران زیادی در میان جوانان و نوجوانان پیدا کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *